Ach, hij had in mijn manager toch niets kunnen betekenen:quote:
Shreyas ziet Twente als nieuwe topclub.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Twente is letterlijk gered van het faillissement toch door de gemeente
Daarmee bewijst hij dus het gelijk van de persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel een relevante opmerking. Als PSV met 2-1 gewonnen had, dan had Feyenoord die wedstrijd laten lopen om Ajax een hak te zetten
Ja, dat had Feyenoord het seizoen er voor ook gedaan tegen FC Twente. De Feyenoord supporters zouden woedend zijn als ze zouden winnen van Twentequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil beweren dat er anders expres van PSV verloren was? En natuurlijk hoor je daar niets over, dat zijn geen records
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je totaal niet irrelevante verhaal.
Nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas ziet Twente als nieuwe topclub.
Geen idee?quote:
Die wedstrijd had Feyenoord anders met gemak gewonnen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat had Feyenoord het seizoen er voor ook gedaan tegen FC Twente. De Feyenoord supporters zouden woedend zijn als ze zouden winnen van Twente
Ok, alleen Ajax doet het zelf dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Twente is letterlijk gered van het faillissement toch door de gemeente
Het was dus wel relevant (zie de post van Shreyas), maar dat jij het niet zou inzien had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je totaal niet irrelevante verhaal.
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd had Feyenoord anders met gemak gewonnen ja.
Dat was ook mijn punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarmee bewijst hij dus het gelijk van de persoon in kwestie.
Nee dat was het niet. Het sloeg als een lul op een drumstel, maar dat jij dat niet inziet is niet zo gek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was dus wel relevant (zie de post van Shreyas), maar dat jij het niet zou inzien had ik wel verwacht.
badum tssquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het sloeg als een lul op een drumstel, maar dat jij dat niet inziet is niet zo gek.
Jawel, Ajax.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. Geen enkele club eigenlijk.
Ok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het sloeg als een lul op een drumstel, maar dat jij dat niet inziet is niet zo gek.
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Twente is de afgelopen tien jaar, laten we zeggen vanaf 2002, een grotere club dan Feyenoord, in eigenlijk elk opzicht. Ik voorspel dat dat ook voorlopig zo zal blijven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |