Daarom is de link met de eerdere grindcore band, hoe grappig het genre dan ook is zeer kwalijk. Even een boze brief aan Sander sturen.quote:
Zeg het ze Iwanus!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef Iwanius het volgende:
Benieuwt wat ze te melden heeft. Nou ja,eigenlijk niet want die mensen die bij Mathijs aanschuiven hebben of geld nodig(betaalt aanschuiven en je hoofd laten zien om weer in beeld te zijn) of ze komen iets aanprijzen. Hoe dan ook: Nooit zo maar daar zitten.
Dat ze nog nooit zo een ervaring heeft gehad en het haar absoluut geholpen heeft in haar verdere ontwikkeling als zangeres en blablabla.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch gegoogled, blijkt een winnares van de Voice of Holland te zijn. Ik ben geloof ik de enige in Nederland die dat nooit gezien heeft. Maar wat heeft die verder te melden?
Nou ja de meeste tafelheren/dames hebben niet zoveel te melden, dus wat dat betreft maakt het ook weer niet zoveel uit wie er zit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch gegoogled, blijkt een winnares van de Voice of Holland te zijn. Ik ben geloof ik de enige in Nederland die dat nooit gezien heeft. Maar wat heeft die verder te melden?
Nee dat klopt, maar als het dan een leuke persoonlijkheid is zoals bijvoorbeeld MMH, dan maakt dat veel goed. Of een Jort Kelder of zo, dat zie/hoor ik dan liever dan zo'n onbenullig zangeresje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de meeste tafelheren/dames hebben niet zoveel te melden, dus wat dat betreft maakt het ook weer niet zoveel uit wie er zit.
OK heb je wel een punt. Ik weet alleen dat ze zingt, misschien kan ze wel leuk vertellen of heeft ze nog iets anders in haar mars dan zingen. Dionne Stax, die geen onbenullige zangeres is, had ook niet zoveel te melden. Maar ja die was dan weer 'easy on the eye', voor de heren danquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar als het dan een leuke persoonlijkheid is zoals bijvoorbeeld MMH, dan maakt dat veel goed. Of een Jort Kelder of zo, dat zie/hoor ik dan liever dan zo'n onbenullig zangeresje.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar als het dan een leuke persoonlijkheid is zoals bijvoorbeeld MMH
Klopt, ik ben al meteen bevooroordeeld en wellicht heeft ze een heel duidelijke mening over de toeslagenproblematiek of de homokwesties in Sotsji en weet ze dat heel geanimeerd te brengen. Laten we dat eerst even afwachten. Van Dionne Stax had je dat verwacht omdat ze iets met nieuws doet, net als die Merel destijds, maar ja. Tja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
OK heb je wel een punt. Ik weet alleen dat ze zingt, misschien kan ze wel leuk vertellen of heeft ze nog iets anders in haar mars dan zingen. Dionne Stax, die geen onbenullige zangeres is, had ook niet zoveel te melden. Maar ja die was dan weer 'easy on the eye', voor de heren dan
Het lukt me meestal maar anderhalve zin om naar hem te luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik moet altijd wel om hem lachen...
Pfah, lege dop. Als ze in ondergoed zou aanschuiven misschien, ok, maar blijf zo maar weg als je niks te melden hebt en je enige functie is mooi zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
OK heb je wel een punt. Ik weet alleen dat ze zingt, misschien kan ze wel leuk vertellen of heeft ze nog iets anders in haar mars dan zingen. Dionne Stax, die geen onbenullige zangeres is, had ook niet zoveel te melden. Maar ja die was dan weer 'easy on the eye', voor de heren dan
Ze heeft een paar keer bij dwdd gezeten met nog 2 andere zangeressen, en toen vond ik haar leuk, vertelde ze veel enzo. Maarja toen ging het wel over haar vakgebied natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze mogen ook wel eens een mooie man uitnodigen als tafelheer, dat zou een primeur zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Pfah, lege dop. Als ze in ondergoed zou aanschuiven misschien, ok, maar blijf zo maar weg als je niks te melden hebt en je enige functie is mooi zijn.
Mereltje is vanwege de inhoud anders ook naar RTL nieuws gegaan!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Merel en Dionne zitten er meer voor de mooi dan voor de inhoud.
Dat ze haar 1 keer uitnodigen OK, maar na de eerste keer hadden ze bij DWDD al moeten zien dat het niet echt een goed idee was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:42 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Pfah, lege dop. Als ze in ondergoed zou aanschuiven misschien, ok, maar blijf zo maar weg als je niks te melden hebt en je enige functie is mooi zijn.
Ze hadden gewoon Merel en Dionne naast elkaar neer moeten zetten zodat ze elkaar aan kunnen vullen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ze haar 1 keer uitnodigen OK, maar na de eerste keer hadden ze bij DWDD al moeten zien dat het niet echt een goed idee was.
D'r halfzus.quote:
quote:
Heel hoog.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de kijkcijfers sinds de verhuizing?
Schijnen hoger te zijn, maar dit topic is veel stiller.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Markeerstift het volgende:
Komt door het hoogstaande drama dat Spangas heet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schijnen hoger te zijn, maar dit topic is veel stiller.
Constant boven anderhalf miljoen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Markeerstift het volgende:
De top 2000 luisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
Mij zegt het dat iedereen kerst aan vieren was.
[quote]quote:
Tussen 20:30 en 22:00 op maandag en vrijdag niet. Want dan kijken ze VI.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Zouden er ook geen inlichtingen worden ingewonnen na tussen 17.00 en 9.00?
Dat zou heel verstandig van ze zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Tussen 20:30 en 22:00 op maandag en vrijdag niet. Want dan kijken ze VI.
Alleen wat over die zwarte hobbitquote:
Nee.quote:
Haha jij kijkt boulevard.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:21 schreef superniger het volgende:
Deze fotos lieten ze ook zien bij boulevard
twitter:robgeus_sbs twitterde op woensdag 05-02-2014 om 12:53:50“@lammert: 'Wanhopige journalisten in Sotsji steken duim op voor hulp van @robgeus_sbs' https://t.co/hBgzMZsLUl #HelpRedMijnVakantie” reageer retweet
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kan je de verwarming even hoger zetten?"
- Ja hoor.
Ontwijken wordt ook lastig denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
En daar gaan WE naar kijken.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kan je de verwarming even hoger zetten?"
- Ja hoor.
The cold is too hot.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
Robtwitter:robgeus_sbs twitterde op woensdag 05-02-2014 om 12:53:50“@lammert: 'Wanhopige journalisten in Sotsji steken duim op voor hulp van @robgeus_sbs' https://t.co/hBgzMZsLUl #HelpRedMijnVakantie” reageer retweet
ze moeten bezuinigen hè.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Of dat skype nou zo een verbetering is
Gehersenspoeld door Erica Terpstra.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erben vindt alles fantastisch.
Erben is gewoon een Kutlul.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
verkeerd wisselen zelfs.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lolquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
De openingsceremonie komt uit de studio van Henry en Erben vandaan
toine van peperstraten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Daar staat nu dus een stagiair met een laptop in het rond te zwaaien?
Verademing inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Prima studio. Wat heerlijk dat Mart thuisblijftHenrygod
Hij wordt niet oud lijkt het wel. Hetzelfde heb ik met Andre van Duin.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
Als je die Koos Postema ziet en hoort, zou je echt niet zeggen dat hij 80-plusser is.
Dé nieuwslezer jaquote:
En dan blijkt Mart de hoofdact in de openingsceremonie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Prima studio. Wat heerlijk dat Mart thuisblijftHenrygod
Nou...quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
Als je die Koos Postema ziet en hoort, zou je echt niet zeggen dat hij 80-plusser is.
Net op tijd dezelfde middelen gevonden.quote:
Joan Haanappelquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Mart deed het met Ria. Met wie deed Koos het?
Harmenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Met Henna?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
harmen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Nee van iemand anders.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Specularium
Plons de kikker had je vroeger.quote:
SPquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Van welke partij was die zwangere?
SP dacht ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Van welke partij was die zwangere?
Ik zou met mijn typetje ook wel geld willen verdienen, dus die Britt is slim bezig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ligt er wel heel dik op ja.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
ja was jaren geleden in een kastje verstopt bij de deelraad en nu pas gevonden.
Ik ga het iig niet kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs lacht harder om Hugo dan om Pieter Derks
Eeh, iedereen toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ok, goed om te weten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Sharon niet zo'n mooie stem hebben.
Ik vind het echt vreselijke niet om aan te horen overgewaardeerde bagger, maar ik schijn weinig medestanders te hebben.quote:
Ik hoorde Hugo altijd graag over voetbal praten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is alleen niet mijn muziekquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijke niet om aan te horen overgewaardeerde bagger, maar ik schijn weinig medestanders te hebben.
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijke niet om aan te horen overgewaardeerde bagger, maar ik schijn weinig medestanders te hebben.
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Sharon niet zo'n mooie stem hebben.
Zal wel weer een leven hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Mexicanogod eigenlijk?
eensquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zit gewoon prima in elkaar allemaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel Nederland.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde Hugo altijd graag over voetbal praten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel weer een leven hebbenHij heeft nu ook de gewoonte om overal even te posten dat hij er NIET is.
Wat vind ik Mexicanobakker een ongelofelijk coole jongen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel weer een leven hebbenHij heeft nu ook de gewoonte om overal even te posten dat hij er NIET is.
Hij had het over het liedje, niet over haar. Toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Het zit gewoon prima in elkaar allemaal.
een leven, wat moet je ermeequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is een schatjequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind ik Mexicanobakker een ongelofelijk coole jongen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alsof je die niet al weken aan hebt
Er is er ook een vrouw geworden, alles kan daar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef NoCigar het volgende:
De achtergrondband is inmiddels verworden tot een groepje knoestige ouwe lullen.
Goed om te wetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel Nederland.
Hij doet het trouwens nog steeds
Wat waar?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Renske heeft een eigen programma vanavond trouwens.
Bolder?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Renske heeft een eigen programma vanavond trouwens.
Kwam door superniger.quote:
Dat Bruno Mars de nieuwe Michael Jackson is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar heeft de tafeldame al iets gezegd?
We houden je in de gaten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Kardinaalteken... Prachtige naam voor een toekomstige kloon...
Nee, ze heeft wel veel gelachen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Waar?quote:
Alleen iets over dwerg Broeno Maars.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Die is echt zo ruig als de deurmat.quote:
Ja.quote:
Dat was toch Jamaiquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Deze Sylvana heeft Idols gewonnen ofzo.
Ik zag haar nog niet zo goed, alleen dat ze donker was en er kwam stom gehinnik uit. Maar nu zie ik inderdaad dat het iemand anders isquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja.
Deze Sylvana heeft Idols gewonnen ofzo.
22 operaties verder...quote:
Dat snappen ze daar toch nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Die handicap borden zijn ook in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |