quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Ik hoef niet van z'n stokje te snoepen hoor, ik heb m'n eigen stokje alquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet je eigen verlangens niet op andere projecteren, fax.
Dan wordt het wel gevaarlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat nog wel liggen ja
Die heb je wel. Of die in het asiel heel hecht zijn geworden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien is er toevallig een stelletje dat altijd samen is geweest
Ik begroette Faxie met: "Heb je al een kat?" en zo begon het geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin vroeg toch om een kat?
[..]
Dan wordt het wel gevaarlijk
Maar Y. zou me vermoorden als ik Jules weg zou doen
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin vroeg toch om een kat?
[..]
Dan wordt het wel gevaarlijk
Maar Y. zou me vermoorden als ik Jules weg zou doen
Snoep je daar zelf dan ook van?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef niet van z'n stokje te snoepen hoor, ik heb m'n eigen stokje al [ afbeelding ]
Nee ik zei dat ik een kat wildequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begroette Faxie met: "Heb je al een kat?" en zo begon het geloof ik.
Vin vroeg gewoon wie hem een kat wilde komen brengen hoor en toen kwam het gesprek op poezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begroette Faxie met: "Heb je al een kat?" en zo begon het geloof ik.
Hij staat er weer in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef niet van z'n stokje te snoepen hoor, ik heb m'n eigen stokje al [ afbeelding ]
Fax zoekt een poes, ik een katquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Vin die een kat zoekt is niet grappig.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin vroeg gewoon wie hem een kat wilde komen brengen hoor en toen kwam het gesprek op poezen.
Maar geeft verder niet, dat Fax een poes zoekt weten we allemaal toch al een tijdje?
Ik zei dat ongerelateerd aan jou. Misschien hadden twee groepjes het tegelijk over katten? Het is mogelijk hoor.quote:
quote:
En werkt dat ook voor mensen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Buurpoes het volgende:
Ik weet dat je met konijnen kunt 'koppelen', dat wordt er een konijn bij je eigen konijn in een ruim hok gezet en als ze elkaar leuk vinden, kun je dat andere konijn mee naar huis nemen.
Ik weet niet of zoiets zou werken voor eigenwijze katten..
Ik zou persoonlijk voor een poes gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fax zoekt een poes, ik een kat
[..]
Goed punt.
quote:
Kan met katten ook, maar net als bij konijnen kan het of heel goed gaan, of heel fout gaan. Dus je kan beter een stelletje zoeken dat in het asiel ook al goed met elkaar overweg kon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Buurpoes het volgende:
Ik weet dat je met konijnen kunt 'koppelen', dat wordt er een konijn bij je eigen konijn in een ruim hok gezet en als ze elkaar leuk vinden, kun je dat andere konijn mee naar huis nemen.
Ik weet niet of zoiets zou werken voor eigenwijze katten..
Ik ken niet zoveel asiels waar je een kind/volwassene zou kunnen scoren (of dumpenquote:
Ik heb al een poesje gevondenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor een poes gaan
Oh dat is waarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel asiels waar je een kind/volwassene zou kunnen scoren (of dumpen).
Owquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, weet niet of het iets betekende, hoeft niet per se namelijk.
Kreeg je bepaalde signalen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja beetje moeilijk uit te leggen zonder het hele verhaal te plaatsen. En daar heb ik niet zoveel zin inquote:
Owquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja beetje moeilijk uit te leggen zonder het hele verhaal te plaatsen. En daar heb ik niet zoveel zin in
En nu wordt je met dm's overspoeldquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja beetje moeilijk uit te leggen zonder het hele verhaal te plaatsen. En daar heb ik niet zoveel zin in
Nee hoor, valt meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu wordt je met dm's overspoeld
Ik zat even oude topics terug te lezen en nu ben ik verdrietigquote:
Hoezo dat??quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat even oude topics terug te lezen en nu ben ik verdrietig
Mooie tijden, mooie meets, verloren vriendschappen, enzquote:
Welkom in dit gezellige topic!quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat even oude topics terug te lezen en nu ben ik verdrietig
Owquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooie tijden, mooie meets, verloren vriendschappen, enz
quote:
Daarom dus.quote:
Driewielerquote:
Wow al zoveel bier op dat ik een extra wiel heb gekregen?quote:
Soort van derde been toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wow al zoveel bier op dat ik een extra wiel heb gekregen?
Ahnee dan moet ik je teleurstellen. Ik moet het meer van geduld, enthousiastme en techniek hebben.quote:
De laatste die zoiets tegen me zei had een pikkie van krap 10cmquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahnee dan moet ik je teleurstellen. Ik moet het meer van geduld, enthousiastme en techniek hebben.
Och arme.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste die zoiets tegen me zei had een pikkie van krap 10cm
Dat was heel sneu ja!!quote:
Voor jou bedoel je?quote:
Uiteraard!!quote:
dat schiet niet op nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Hij had mazzel dat ie het op een andere manier goed kon maken want van het neuken zelf heb ik niet kunnen genieten. Behalve kort ook dun.
Dan hadtie vast sterk zaad om het te compenserenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
Hij had mazzel dat ie het op een andere manier goed kon maken want van het neuken zelf heb ik niet kunnen genieten. Behalve kort ook dun.
tssssquote:
Echt niet nee, was zwaar teleurstellendquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan hadtie vast sterk zaad om het te compenseren
Zwaar teleurstellende seks is zonde van de energie..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt niet nee, was zwaar teleurstellend
[..]
Geen idee.
Je snapt ineens waarom de seks tegenvalt?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je snapt ineens waarom de seks tegenvalt?
Nogal!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwaar teleurstellende seks is zonde van de energie..
Lach je mij nou uit?quote:
Ghehe nicequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik had eerder medelijdenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja uiteraardquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lach je mij nou uit?
Seks met jou is ook vast wel zwaar teleurstellend zeker?
Met mij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik had eerder medelijden
[..]
Ja uiteraard
Duh.
Lijkt me ook heel erg voor een kerel om zo'n klein pikkie te hebben.quote:
Ik had al een paar weken trek in een BigTasty, vandaag eindelijk gehaald en bijna direct last van maagzuurquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:58 schreef Fascination het volgende:
Pff, een klein zakje chips op, meteen m'n maag van streek.
Misselijk niet echt, gewoon zo'n vies vol gevoel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had al een paar weken trek in een BigTasty, vandaag eindelijk gehaald en bijna direct last van maagzuur![]()
Magen zijn rare dingen!!
Waar heb jij last van? Alleen van streek of ook misselijk enz?
Oh bah.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misselijk niet echt, gewoon zo'n vies vol gevoel.![]()
*Rauw gaat eten.
Nu moet je wel bier drinken?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef fietsie het volgende:
Ik had toch wat fris mee moeten nemen met boodschappendoen.... dombo.
Water met limo of gewoon water.quote:
Ik had even behoefte aan een pilsje, dus dat drink ik nuquote:
Nee toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had even behoefte aan een pilsje, dus dat drink ik nu![]()
Bevalt best maar toch denk ik aan een drankloos weekend.
Kan toch wel een keertjequote:
Afgelopen weekend ook drankloos doorgemaaktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet aan moeten denken.
Wat is er aan de hand dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook drankloos doorgemaakt
Ik vind alleen drinken saai en ik kreeg pas maandag mijn geld.quote:
Oh, alleen drinken vind ik juist uitermate vermakelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind alleen drinken saai en ik kreeg pas maandag mijn geld.
Slaap lekker!!quote:
Nee, vind ik saaiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, alleen drinken vind ik juist uitermate vermakelijk.
Tegengehouden worden door financiële leegte is natuurlijk nooit leuk.
Heyquote:
Uuuuh?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef yats het volgende:
Lees ik dat goed faxie, kom je naar mijn regio? Gezellig!
1e post...quote:
Lekker uitslapen tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik haat het om om 9 te moeten beginnen
Jij bent echt geen ochtendmens hequote:Op woensdag 5 februari 2014 08:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik haat het om om 9 te moeten beginnen
Nee.. 11 uur beginnen is al zwaar zatquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent echt geen ochtendmens he
Picsquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. 11 uur beginnen is al zwaar zat![]()
En door die rotkop die tegenover me in de bus zit krijg ik ineens nog meer zin in een peuk
Ja dat doe ik lieverquote:
dat wil ik mn camera niet aandoenquote:
Die telefoon van jou is wel iets gewend tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat wil ik mn camera niet aandoen
ik wil ook nietsdoenquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zin in vandaag![]()
Straks eerst even op visite bij vriendin van me waar ik mee heb samengewoond en die ik al jaren niet heb gezien omdat ik besloot naar verweggistan te verhuizen, dan verrassing voor dit weekend ophalen, dan naar huis en niets doen.
De camera niet, die heeft wat minder meegemaakt dan het beeldschermquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die telefoon van jou is wel iets gewend toch
Je mag wel mee hoorquote:
Volgens mij weet jij precies welke foto ik bedoelquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De camera niet, die heeft wat minder meegemaakt dan het beeldscherm
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij precies welke foto ik bedoel
Werkenquote:
Weet je al meer over je werk trouwens?quote:
Ik kreeg die foto ook maar toegestuurd hoor! In dezen ben ik onschuldig!quote:
Nee.. Nog niet. Die gaan echt wel tot het laatste moment wachten hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je al meer over je werk trouwens?
Nee jij stuurde m door, dus schuldig.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg die foto ook maar toegestuurd hoor! In dezen ben ik onschuldig!
Lullig wel!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee.. Nog niet. Die gaan echt wel tot het laatste moment wachten hoor
Ik kreeg hem terwijl ik bij de kapper zat!! Mens verknipte meteen mn haar omdat ze mee stond te kijken!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee jij stuurde m door, dus schuldig.
Ps: whatapp
Precies!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lullig wel!!
Maar dan zit jij al met je gedachten in Tenerife dus kunnen ze je humeur toch niet kapot krijgen
Terecht!! Je verdient het!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies!
En zin in Tenerife, ik heb het!
moet ze maar met dr ogen op dr Werk gericht blijvenquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg hem terwijl ik bij de kapper zat!! Mens verknipte meteen mn haar omdat ze mee stond te kijken!
Inderdaad!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moet ze maar met dr ogen op dr Werk gericht blijven
nee, dat is half 4 beginnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
9 uur beginnen is praktisch uitslapen
jij pakt echt je mobiel erbij als ze je knippen? asoquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg hem terwijl ik bij de kapper zat!! Mens verknipte meteen mn haar omdat ze mee stond te kijken!
1) Ze was druk in gesprek met haar collega over kinderen enzquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
jij pakt echt je mobiel erbij als ze je knippen? aso
Mogguh!!quote:
wasn't me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) Ze was druk in gesprek met haar collega over kinderen enz![]()
2) Ik zat in gesprek met een zeker etterbakkie uit Purmerend. Dit etterbakkie vindt zichzelf zo geweldig en heeft regelmatig een egoboost nodig, hem negeren is funest voor zijn gemoedstoestand natuurlijk!!
Guess again my dearquote:
Dat lijkt me heel lastigquote:
Jah echt wel.quote:
Heeft het leven dan nog wel zinquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jah echt wel.
Zelfs fappen lijkt geen goed plan.
Je doet soms alleen alsofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |