quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Ik hoef niet van z'n stokje te snoepen hoor, ik heb m'n eigen stokje alquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet je eigen verlangens niet op andere projecteren, fax.
Dan wordt het wel gevaarlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig heb ik dat nog wel liggen ja
Die heb je wel. Of die in het asiel heel hecht zijn geworden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien is er toevallig een stelletje dat altijd samen is geweest
Ik begroette Faxie met: "Heb je al een kat?" en zo begon het geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin vroeg toch om een kat?
[..]
Dan wordt het wel gevaarlijk
Maar Y. zou me vermoorden als ik Jules weg zou doen
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin vroeg toch om een kat?
[..]
Dan wordt het wel gevaarlijk
Maar Y. zou me vermoorden als ik Jules weg zou doen
Snoep je daar zelf dan ook van?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef niet van z'n stokje te snoepen hoor, ik heb m'n eigen stokje al [ afbeelding ]
Nee ik zei dat ik een kat wildequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begroette Faxie met: "Heb je al een kat?" en zo begon het geloof ik.
Vin vroeg gewoon wie hem een kat wilde komen brengen hoor en toen kwam het gesprek op poezen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begroette Faxie met: "Heb je al een kat?" en zo begon het geloof ik.
Hij staat er weer in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoef niet van z'n stokje te snoepen hoor, ik heb m'n eigen stokje al [ afbeelding ]
Fax zoekt een poes, ik een katquote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Vin die een kat zoekt is niet grappig.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin vroeg gewoon wie hem een kat wilde komen brengen hoor en toen kwam het gesprek op poezen.
Maar geeft verder niet, dat Fax een poes zoekt weten we allemaal toch al een tijdje?
Ik zei dat ongerelateerd aan jou. Misschien hadden twee groepjes het tegelijk over katten? Het is mogelijk hoor.quote:
quote:
En werkt dat ook voor mensen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Buurpoes het volgende:
Ik weet dat je met konijnen kunt 'koppelen', dat wordt er een konijn bij je eigen konijn in een ruim hok gezet en als ze elkaar leuk vinden, kun je dat andere konijn mee naar huis nemen.
Ik weet niet of zoiets zou werken voor eigenwijze katten..
Ik zou persoonlijk voor een poes gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fax zoekt een poes, ik een kat
[..]
Goed punt.
quote:
Kan met katten ook, maar net als bij konijnen kan het of heel goed gaan, of heel fout gaan. Dus je kan beter een stelletje zoeken dat in het asiel ook al goed met elkaar overweg kon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Buurpoes het volgende:
Ik weet dat je met konijnen kunt 'koppelen', dat wordt er een konijn bij je eigen konijn in een ruim hok gezet en als ze elkaar leuk vinden, kun je dat andere konijn mee naar huis nemen.
Ik weet niet of zoiets zou werken voor eigenwijze katten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |