Jij bent niet kut hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was bijna wiskunde gaan studeren cnor.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zo lachen om de OP van Mani.
Wat heb jij gestudeerd?quote:
noem het dan minimaal een delta goffetommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef remcoP het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een afgeleide is.
Ik was er altijd slecht in, behalve in mijn examenjaar; toen snapte ik het opeens en vond ik het ook wel leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Ik moest wiskunde naderhand ophalen, vond ik eigenlijk wel een van de leukere vakken toen.
't is dan ook geen delta volgens mij. Het is een raar symbool tussen d en delta.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
noem het dan minimaal een delta goffetomme
Slechte professor inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is echt zo'n docent waarbij je na 5 minuten in slaap valt
Hoe noem je dat symbool dan? Dacht altijd dat je dat ook delta noemde. Achja, mijn terminologie is niet wat het geweest isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef remcoP het volgende:
[..]
't is dan ook geen delta volgens mij. Het is een raar symbool tussen d en delta.
Natuurkunde. Ik gebruik die formule elke dagquote:
Is ook wel nuttig als je de nieuwe Erwin Kroll wil worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Natuurkunde. Ik gebruik die formule elke dagstaat zelfs op mijn koffiemok
Vreemde reactie van Prem, ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Prem heeft alleen nog maar hard gelachen.
Die professor?quote:
Mee eens jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
Ach had niet anders gebracht kunnen worden. Leuk dat ze het überhaupt doen
* remcoP Pakt calculus erbijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe noem je dat symbool dan? Dacht altijd dat je dat ook delta noemde. Achja, mijn terminologie is niet wat het geweest is
Nu weet ik nog niet hoe je dat uitspreektquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef remcoP het volgende:
[..]
* remcoP Pakt calculus erbij
Heet blijkbaar gewoon het partiële-afgeleidesymbool ∂
Wikipedia:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoe je dat uitspreekt
Doping. Heb je niks aan bij een technische sport.quote:
Sotsji.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schrijf je nu Sochi, Sotchi, Sotsji, Sotsjie of Zooitje?
Geen Epke kaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een echte kerel-kaak. Dat hebben ze in Friesland toch.
Del. Dat klinkt leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wikipedia:
The symbol may be referred to as "del",[2] "dee",[3] "partial dee",[4] or "partial".
Tsja![]()
Echte kerels vind je alleen in Kattuk en Sassem.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een echte kerel-kaak. Dat hebben ze in Friesland toch.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Del. Dat klinkt leuk.
de volgende keer zeg ik wel dat Cnor een ∂ is als ze weer teveel wijn op heeft.
Whaha lol.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is toch die knakker van het rijksmuseum ??
Wat lult hij over een film dan
ow..
schilderijen whaha
Leuke username ook, net zo iets als u, je weetwel, geen idee hoe ik die moet typenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Del. Dat klinkt leuk.
de volgende keer zeg ik wel dat Cnor een ∂ is als ze weer teveel wijn op heeft.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Echte kerels vind je alleen in Kattuk en Sassem.
Die heeft gewoon een µ-penisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke username ook, net zo iets als u, je weetwel, geen idee hoe ik die moet typen
Het is wel een schatje trouwens die uquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een µ-penis
muquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een schatje trouwens die u
Micro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een schatje trouwens die u
Of dat.quote:
Control alt en dan mquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke username ook, net zo iets als u, je weetwel, geen idee hoe ik die moet typen
En wijn kan nooit teveel zijn![]()
Ik kan geen alt-j typenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik al eens geprobeerd op mijn laptop maar dat werkte niet
Mensen die U-torrent zeggenquote:
Wat zeg jij dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die U-torrent zeggenOf joetorrent
xdquote:
of uggeltjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
microtorrent, soms mutorrentquote:
enkel aanhalingsteken + e.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het schat. Ik typ ook altijd Rene omdat het accent ook niet werkt op mijn laptop
Ik zeg het niet, ik doe het gewoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uggenbultquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, ik doe het gewoon.
Ja weet ik maar mijn toetsenbordinstelling springt steeds terug naar Dutch en dan werkt het niet. Geen zin om het elke keer te veranderen.quote:
Had ik nog nooit van gehoord, wel een leuk weetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:26 schreef OProg het volgende:
Opgerold en in de mijnen in Limburg terecht gekomen, die nachtwacht.
Een stuk of 40/45?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel schilderijen zou die Vermeer hebben geschilderd?
Ik vroeg me alleen maar af wie het zou gaan zeggenquote:
Hoeveel zou zo'n schilderij waard zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel schilderijen zou die Vermeer hebben geschilderd?
Bal door het slaapkamerraam van Hitler schoppenquote:
2x de helft denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Hoeveel zou zo'n schilderij waard zijn?
Vorige week nog bij Andere Tijden...een aanrader wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef OProg het volgende:
Han van Meegeren is wel een prachtig verhaal.
Ah. Top. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorige week nog bij Andere Tijden...een aanrader wat mij betreft.
Vanavond NOS Studio Sport Eredivisie.quote:
Voor de NOS studio bij Tom Egbers?quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:34 schreef Zaktabak het volgende:
Welke leuke blonde zit er naast Prem?
quote:
Of Jan met de dikke hajoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had gewoon assholeleijer nog een keer uitgezonden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van The Knife is beter.
Pippiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Drxx het volgende:
Dat meisje met rood haar*hnnnng*. Naam plx.
Aan tafel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Drxx het volgende:
Dat meisje met rood aan *hnnnng*. Naam plx.
Mwah, is ook gewoon een act in de marge. Heartbeats ken je overigens vast wel.quote:
Die heeft heulegaar geen rood aan, ik ben blind maar niet kleurenblindquote:
Ik vond het niet slecht. Beter dan de meeste bandjes die je bij DWDD hoortquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, is ook gewoon een act in de marge. Heartbeats ken je overigens vast wel.
Wat vind je ervan?
knop tvquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is het eigenlijk een schijtprogramma
maar weer ontvolgen deze shit
Vind ik niet, vind ze te verschillend om te zeggen welke beter is eigenlijk. Knap als je een nummer zo kunt veranderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van The Knife is beter.
Dit boeit behalve Stijn echt niemand.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Olafur Arnalds en My Brightest Diamond overigens beter, maar dat had ik al gezegd.
Oja?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Drxx het volgende:
[..]
Die heeft heulegaar geen rood aan, ik ben blind maar niet kleurenblind
Achter Mathijs zit een meisje met rood aan
Ja die ken ik wel. Word er een beetje weemoedig van.quote:
Juist jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben uiteraard weer een blik 3FM artiesten uitgenodigd voor dit item.
Hij heeft ook een hele mooie cover gemaakt van Hand On Your Heart van Kylie Minogue. Haar versie is heel luchtig en een beetje cheesy maar die van hem is zo mooiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind ze te verschillend om te zeggen welke beter is eigenlijk. Knap als je een nummer zo kunt veranderen.
Eerder Radio 6 artiesten, en 1 Radio4 artiest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben uiteraard weer een blik 3FM artiesten uitgenodigd voor dit item.
Ja, dat is wel zo, maar The Knife heeft hele goede dingen gedaan. Daarnaast is een folksetup makkelijk te maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik niet, vind ze te verschillend om te zeggen welke beter is eigenlijk. Knap als je een nummer zo kunt veranderen.
Wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Drxx het volgende:
Kan Forgotify aangeklaagd worden wegens rechtenschending?
Gaat gewoon via Spotify lijkt mequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Drxx het volgende:
Ik heb vertrouwen in Njos.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit boeit behalve Stijn echt niemand.
I did not know that. Research? Puh-lease.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gaat gewoon via Spotify lijkt me
Je zag mij kijken he, je kent me.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in Njos.
Nee, niet die sprinter.
Oh die ken ik niet, even opzoeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hele mooie cover gemaakt van Hand On Your Heart van Kylie Minogue. Haar versie is heel luchtig en een beetje cheesy maar die van hem is zo mooi
Doe eens niet zo wijsneuzerigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou dit rechtenschending (?) zijn?
De enkeling tegen de massa.quote:
tim kuik?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Drxx het volgende:
Sjek ook.quote:
3FM is de massaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enkeling tegen de massa.
Deze nummers kan je nu nooit meer vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
maar al deze nummers gaan dus nu WEL naar spotify?
*? = . Excuus. Zag d'r welquote:
Klopt, is eigenlijk ook gewoon een kutzender.quote:
Kut is dat, die schlager was wel tof. Al is Heino beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze nummers kan je nu nooit meer vinden.
Ik kan er leuk bij blaffen, dus ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef marcodej het volgende:
Zou Iris het graag op zijn hondjes doen? Haha.
Liever op haar bed denk ik.. bovenop de hondjes lijkt me wat lastig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef marcodej het volgende:
Zou Iris het graag op haar hondjes doen? Haha.
Ik zie het nu toch voor me.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever op haar bed denk ik.. bovenop de hondjes lijkt me wat lastig.
Forgotify, maar dat vergeet je snel.quote:
Forgotifyquote:
huh? Oh van die gast van laatst...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
En zij wil van die fucking lelijke tattoos laten zetten?
Yep die "designer"quote:
Oh matthijs spreekt het een beetje gek uit. Ik moest aan Gotye denken (slaat nergens op natuurlijk).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forgotify, maar dat vergeet je snel.
Dan zal je het wel met de juf hebben gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Drxx het volgende:
Meisje in het rood,
Je was op tv,
Nu heb ik heimwee,
Naar het meisje in het rood.
Een 10 voor dichten in groep 3 bitches![]()
Forgotyefyquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh matthijs spreekt het een beetje gek uit. Ik moest aan Gotye denken (slaat nergens op natuurlijk).
Samen met Iris, we maken het gezellig. Sfeerkaarsen enzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zij mag ook wel bij Johannes in de caravan.
Dat is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef marcodej het volgende:
Wat een vaag wijf eigenlijk, die Berry.
Net ff op haar Facebook gekeken. Ze vraagt of Ze het moet doen of niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef Pandaplint het volgende:
En zij wil van die fucking lelijke tattoos laten zetten?
Nee hoor, heb het helemaal zelf geschreven; niet jaloers zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zal je het wel met de juf hebben gedaan.
Mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Net ff op haar Facebook gekeken. Ze vraagt of Ze het moet doen of niet.![]()
![]()
[ afbeelding ]
NEUHquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Iris of Kris?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dus als ik je gedicht kopieer is het rechtenschending (?)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het helemaal zelf geschreven; niet jaloers zijn
Plagiaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik je gedicht kopieer is het rechtenschending (?)
Iris.quote:
Ah okee. Past wel een beetje bij haar, zulke tattoos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |