Jij bent niet kut hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was bijna wiskunde gaan studeren cnor.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zo lachen om de OP van Mani.
Wat heb jij gestudeerd?quote:
noem het dan minimaal een delta goffetommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef remcoP het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een afgeleide is.
Ik was er altijd slecht in, behalve in mijn examenjaar; toen snapte ik het opeens en vond ik het ook wel leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Ik moest wiskunde naderhand ophalen, vond ik eigenlijk wel een van de leukere vakken toen.
't is dan ook geen delta volgens mij. Het is een raar symbool tussen d en delta.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
noem het dan minimaal een delta goffetomme
Slechte professor inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is echt zo'n docent waarbij je na 5 minuten in slaap valt
Hoe noem je dat symbool dan? Dacht altijd dat je dat ook delta noemde. Achja, mijn terminologie is niet wat het geweest isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef remcoP het volgende:
[..]
't is dan ook geen delta volgens mij. Het is een raar symbool tussen d en delta.
Natuurkunde. Ik gebruik die formule elke dagquote:
Is ook wel nuttig als je de nieuwe Erwin Kroll wil worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Natuurkunde. Ik gebruik die formule elke dagstaat zelfs op mijn koffiemok
Vreemde reactie van Prem, ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Prem heeft alleen nog maar hard gelachen.
Die professor?quote:
Mee eens jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
Ach had niet anders gebracht kunnen worden. Leuk dat ze het überhaupt doen
* remcoP Pakt calculus erbijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe noem je dat symbool dan? Dacht altijd dat je dat ook delta noemde. Achja, mijn terminologie is niet wat het geweest is
Nu weet ik nog niet hoe je dat uitspreektquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef remcoP het volgende:
[..]
* remcoP Pakt calculus erbij
Heet blijkbaar gewoon het partiële-afgeleidesymbool ∂
Wikipedia:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoe je dat uitspreekt
Doping. Heb je niks aan bij een technische sport.quote:
Sotsji.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schrijf je nu Sochi, Sotchi, Sotsji, Sotsjie of Zooitje?
Geen Epke kaak.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een echte kerel-kaak. Dat hebben ze in Friesland toch.
Del. Dat klinkt leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wikipedia:
The symbol may be referred to as "del",[2] "dee",[3] "partial dee",[4] or "partial".
Tsja![]()
Echte kerels vind je alleen in Kattuk en Sassem.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een echte kerel-kaak. Dat hebben ze in Friesland toch.
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Del. Dat klinkt leuk.
de volgende keer zeg ik wel dat Cnor een ∂ is als ze weer teveel wijn op heeft.
Whaha lol.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is toch die knakker van het rijksmuseum ??
Wat lult hij over een film dan
ow..
schilderijen whaha
Leuke username ook, net zo iets als u, je weetwel, geen idee hoe ik die moet typenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Del. Dat klinkt leuk.
de volgende keer zeg ik wel dat Cnor een ∂ is als ze weer teveel wijn op heeft.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Echte kerels vind je alleen in Kattuk en Sassem.
Die heeft gewoon een µ-penisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke username ook, net zo iets als u, je weetwel, geen idee hoe ik die moet typen
Het is wel een schatje trouwens die uquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een µ-penis
muquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een schatje trouwens die u
Micro.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel een schatje trouwens die u
Of dat.quote:
Control alt en dan mquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke username ook, net zo iets als u, je weetwel, geen idee hoe ik die moet typen
En wijn kan nooit teveel zijn![]()
Ik kan geen alt-j typenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik al eens geprobeerd op mijn laptop maar dat werkte niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |