Jij bent niet kut hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was bijna wiskunde gaan studeren cnor.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet zo lachen om de OP van Mani.
Wat heb jij gestudeerd?quote:
noem het dan minimaal een delta goffetommequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:12 schreef remcoP het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een afgeleide is.
Ik was er altijd slecht in, behalve in mijn examenjaar; toen snapte ik het opeens en vond ik het ook wel leuk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:11 schreef alors het volgende:
Ik moest wiskunde naderhand ophalen, vond ik eigenlijk wel een van de leukere vakken toen.
't is dan ook geen delta volgens mij. Het is een raar symbool tussen d en delta.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
noem het dan minimaal een delta goffetomme
Slechte professor inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is echt zo'n docent waarbij je na 5 minuten in slaap valt
Hoe noem je dat symbool dan? Dacht altijd dat je dat ook delta noemde. Achja, mijn terminologie is niet wat het geweest isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef remcoP het volgende:
[..]
't is dan ook geen delta volgens mij. Het is een raar symbool tussen d en delta.
Natuurkunde. Ik gebruik die formule elke dagquote:
Is ook wel nuttig als je de nieuwe Erwin Kroll wil worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Natuurkunde. Ik gebruik die formule elke dagstaat zelfs op mijn koffiemok
Vreemde reactie van Prem, ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef marcodej het volgende:
Prem heeft alleen nog maar hard gelachen.
Die professor?quote:
Mee eens jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Norrage het volgende:
Ach had niet anders gebracht kunnen worden. Leuk dat ze het überhaupt doen
* remcoP Pakt calculus erbijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe noem je dat symbool dan? Dacht altijd dat je dat ook delta noemde. Achja, mijn terminologie is niet wat het geweest is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |