Nope.quote:
Oh toch. Nou ja ik moest om half 11 op het CS wezen dus echt laat had ik het sowieso niet kunnen maken.quote:
Oh dat maakt niet uit, wellicht volgende keer dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh toch. Nou ja ik moest om half 11 op het CS wezen dus echt laat had ik het sowieso niet kunnen maken.
Je had een uur later kunnen komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh toch. Nou ja ik moest om half 11 op het CS wezen dus echt laat had ik het sowieso niet kunnen maken.
Je was er al om half 10 hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik niet van te voren natuurlijk. Nee geen uur, die film begon om 11 uur.
Ja hoor, brede rugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Holy moley, verdraagt je rug dat een beetje?
Kwart voor dacht ik. Maar goed, ik wist het niet van te voren en dan had ik me ook moeten haasten waar ik sowieso een hekel aan heb.quote:
Kun je beter degene die te laat komt uitfoeterenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwart voor dacht ik. Maar goed, ik wist het niet van te voren en dan had ik me ook moeten haasten waar ik sowieso een hekel aan heb.
Ik las even snel alle gemiste posts. Ik las aftrekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit die ga ik dan maar niet meer zo vaak aantrekken
Dat doet Karina al zovaak dat je daar niet meer over gesproken wordt, het is een algemeen gegeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik las even snel alle gemiste posts. Ik las aftrekken.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kun je beter degene die te laat komt uitfoeteren
En dan zo'n uitspraak. Alsof normaal vingeren niet genoeg is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel jaAl zit ik mezelf ook weleens te voeteren omdat ik weer eens veel te vroeg ben
Oh, dus hebt een kwartier lopen mopperen tot Cat en ik er waren?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel jaAl zit ik mezelf ook weleens uit te foeteren omdat ik weer eens veel te vroeg ben
Beetje lopen ijsberen wel ja. En zitten denken: kut ik had wel een tram later kunnen nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, dus hebt een kwartier lopen mopperen tot Cat en ik er waren?
Dat je lenig bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
Nou nou nou jongens wat denken jullie wel niet van mij
Deze vind ik dan weer té flauw om te misquotenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje lopen ijsberen wel ja. En zitten denken: kut ik had wel een tram later kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |