Hoe is de camera daarvan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef DonJames het volgende:
Een 920. Dus niet zo eentje met een enorme camerabobbel. Erg robuust geval ook, lekker zwaar in de hand.
Oke dat vind ik een nadeel van mijn one s. Hij kan niet omgaan met de minste beweging. Mijn Desire deed dat toch beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Voor een smartphone is 'ie prima.
De Lumia heeft beeldstabilisatie, net als een echte cameraquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke dat vind ik een nadeel van mijn one s. Hij kan niet omgaan met de minste beweging. Mijn Desire deed dat toch beter.
De Moto G kost je zo'n 200 euro nieuw, en daar krijg je een android telefoon voor die qua firmware nog wel het dichtst bij die van google zelf (nexussen) zit, geen crap zoals de trage schillen van samsung en htc bijvoorbeeld. Vergelijkbare toestellen zijn er niet voor die prijs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met Motorola.
Tsja. Elke verandering is even wennen. Ik heb nu een Lumia (privé) en een iPhone 5 (zaak). Vind de Nokia fijner.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Puala het volgende:
Lumia. Hell fucking no dat dat er ooit bij mij in zou komen. Hier binnen het bedrijf zijn er 10-15 in gebruik. En ik hoor niemand zeggen: ja ik zou hem zo weer kiezen. Iedereen heeft andere dingen waar ze tegen aan lopen. En dan niet batterij duur of wat dan ook. Maar gewoon gebruiksgemak en gebruiksvriendelijkheid.
Zeer persoonlijk die ervaring dan. Hier is bijna niemand tevreden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja. Elke verandering is even wennen. Ik heb nu een Lumia (privé) en een iPhone 5 (zaak). Vind de Nokia fijner.
Ja, maar dat zal bij jullie niet anders zijn..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeer persoonlijk die ervaring dan. Hier is bijna niemand tevreden.
www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Damn ik heel verhaal getypt gooi ik hem weg..
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal bij jullie niet anders zijn..
service is best goed, maar nat is accidentele schadequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil van zijn levensdagen geen iPhone meer wat een *piep* telefoon en laten we het over de service maar niet hebben met hun de telefoon is nat geworden.
Nee ik denk dat ik de HTC one SV ga halen.
De aluminium One wel eens in je handen gehad? Waanzinnig mooi toestel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef DonJames het volgende:
HTC, dat vind ik dan weer gammele, goedkoop aanvoelende Chinese rommel..
De telefoon deed al moeilijk vanaf het moment dat ik hem uit de doos haalde twee dagen later terug gestuurd. Ik heb echt niks met die telefoon gedaan omdat hij gewoonweg niet viel te gebruikenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
service is best goed, maar nat is accidentele schade
dat krijg je bij HTC ook niet vergoed
direct aangekocht bij Apple?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De telefoon deed al moeilijk vanaf het moment dat ik hem uit de doos haalde twee dagen later terug gestuurd. Ik heb echt niks met die telefoon gedaan omdat hij gewoonweg niet viel te gebruiken
Die nog niet gezien. Ervaringen puur gebaseert op de plastic modellen. Het soort plastic wat ze bij de vuilniszakkenfabriek nog niet willen hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De aluminium One wel eens in je handen gehad? Waanzinnig mooi toestel.
die ervaring heb ik met de One X totaal nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die nog niet gezien. Ervaringen puur gebaseert op de plastic modellen. Het soort plastic wat ze bij de vuilniszakkenfabriek nog niet willen hebben
kijk daar gaat t dan fout, dan zit je met de provider ertussen en dat levert vaak problemen op.quote:
Mijn one S bestaat uit aluminium. Behalve dat mijn beeldscherm nu als extra functionaliteit een permanente crackapp heeft. Een heel degelijk solide ding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die nog niet gezien. Ervaringen puur gebaseert op de plastic modellen. Het soort plastic wat ze bij de vuilniszakkenfabriek nog niet willen hebben
Mijn Desire of one s. Weet niet meer welke van de twee het was ontving ik ook defect. Althans hij was continue zijn ontvangst kwijt. Ding opgestuurd met een week had ik hem gerepareerd en werkend weer thuis. Waar gaat het dan mis? Maargoed HTC heeft zich bij mij ondertussen wel bewezen dus blij daar vrolijk bijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk daar gaat t dan fout, dan zit je met de provider ertussen en dat levert vaak problemen op.
Je moet je niet verantwoorden johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:05 schreef J03llV het volgende:
Zo dan! Thuis en zie toch een mooi stukje discussie in FOT!
Ik zal het even kort samenvatten.. Allereerst snap ik dat mensen zich afvragen waarom ik de camera nog niet heb.. Simpel, donderdag pas salarisDaarnaast komt het feit dat ik met mijn bijbaan zo'n 170,- per maand verdien, hence why ik 400,- aardig veel geld vind. Daarbij komt ook kijken dat ik niet financieel gesteund wordt wat betreft fotografie door m'n ouders. Over 2 weken geen baan meer, ja ik ben druk op zoek naar een nieuwe baan, maar het is lastig in deze tijden! ( Geen excuus om geen bijbaan te hebben natuurlijk, maar wel een beperkende factor )
Qua studie etc zal ik niks hoeven te betalen, dat zullen pa en ma regelen en woon voor de komende jaren nog rustig thuis![]()
Een auto, tsja natuurlijk weet ik dat je daar maandelijkse lasten aan hebt, maar voorlopig heb ik ook geen autoHet zal eer eind 2014 zijn dus dit terzijde.
Abonnement voor telefoon wordt ook vergoed door m'n ouders, enige wat ik zelf betaal is abonnement voor de fitness 18,- p/maand.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is![]()
Vragen?
Stuur een email naar: noreply@j03llv.fok.nl
Als je ouders je niet willen steunen in je hobby is dat rot genoeg. De meesten hier in FOT zien liever dat je een camera koopt dan een auto. Laat je niet uitlokken door de diverse trollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:05 schreef J03llV het volgende:
Zo dan! Thuis en zie toch een mooi stukje discussie in FOT!
Ik zal het even kort samenvatten.. Allereerst snap ik dat mensen zich afvragen waarom ik de camera nog niet heb.. Simpel, donderdag pas salarisDaarnaast komt het feit dat ik met mijn bijbaan zo'n 170,- per maand verdien, hence why ik 400,- aardig veel geld vind. Daarbij komt ook kijken dat ik niet financieel gesteund wordt wat betreft fotografie door m'n ouders. Over 2 weken geen baan meer, ja ik ben druk op zoek naar een nieuwe baan, maar het is lastig in deze tijden! ( Geen excuus om geen bijbaan te hebben natuurlijk, maar wel een beperkende factor )
Qua studie etc zal ik niks hoeven te betalen, dat zullen pa en ma regelen en woon voor de komende jaren nog rustig thuis![]()
Een auto, tsja natuurlijk weet ik dat je daar maandelijkse lasten aan hebt, maar voorlopig heb ik ook geen autoHet zal eer eind 2014 zijn dus dit terzijde.
Abonnement voor telefoon wordt ook vergoed door m'n ouders, enige wat ik zelf betaal is abonnement voor de fitness 18,- p/maand.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is![]()
Vragen?
Stuur een email naar: noreply@j03llv.fok.nl
Tof! Wat voor functie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef J03llV het volgende:
Achja, ik neem het ook allemaal maar met een korreltje zout!
Daarentegen, uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in het erasmusMC!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef J03llV het volgende:
Daarentegen, uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in het erasmusMC!
Balenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Ik net juist te horen gekregen dat ik niet aangenomen ben bij die beachclub..
En nog 3 afwijzingen gekregen deze week.
Great...
Komt wel goed, doorgaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Great...
Omdat ik nog geen ervaring had.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balen
hier ook weer 2 te pakken
hebben ze wel gezegd waarom je afgewezen bent?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Grapjas ik dacht minstens gynaecoloog ofzo.
contact opnemen en aangeven dat je graag ervaring op wilt doen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen ervaring had.
Begin de hoop te verliezen nu.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Great...
Sterkte beiden!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balen
hier ook weer 2 te pakken
hebben ze wel gezegd waarom je afgewezen bent?
Wat Ynske zegt. Gewoon even iets slims bedenken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen ervaring had.
Begin de hoop te verliezen nu.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Great...
Daarom zou ik nu doorpakken en contact opnemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef xuryah het volgende:
Ik heb in het gesprek aangegeven dat ik heel erg graag ervaring op wil doen, omdat ik graag een eigen horeca bedrijf wil starten ooit. En dat ik daar ook voor aan t leren ben.. ben via SVH namelijk aan t leren voor Sociaal Hygiëne en voor Restauranr Bedrijf. Maar was blijkbaar niet genoeg.
Op mijn mobiel doet hij het ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
Werkt Flickr bij jullie? Ik krijg op mijn telefoon een foutmelding.
Ik zal zo even een goede mail terug sturen ja. Kan het altijd proberen natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daarom zou ik nu doorpakken en contact opnemen.
Zeker doen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zal zo even een goede mail terug sturen ja. Kan het altijd proberen natuurlijk!
http://www.downforeveryoneorjustme.com/Flickr.comquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Nalbandian het volgende:
Werkt Flickr bij jullie? Ik krijg op mijn telefoon een foutmelding.
Thanksquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef freud het volgende:
[..]
http://www.downforeveryoneorjustme.com/Flickr.com
quote:This photo also appears in
Streetphotography 26 (set: 63)
Travelling by Public Transport (set: 89)
Image Gallery / B&W !!! (group: 156,860)
Still**Life - Street Photography (group: 33,425)
Shadow of a Doubt (group: 67,034)
! * Urban LIFE in Metropolis //// (group: 356,973)
**The Street Photography Soc... (group: 135,271)
A tribute to Ed van der Elsken (group: 16,902)
Callejeando, foto urbana (group)
Candid & Street Photography (group)
Dutch Street Photographers (group)
Hommage ŕ Doisneau (group)
Just Street Photography (group)
The 21st Century in B&W (group)
People On Public Transit (group)
People in the City (group)
De Doka (1 foto/1 comment) (group)
Porfolio Black and White (group)
Wisdom Cries Out in The Streets. (group)
Vivian Maiers style (group)
Urban Life (group)
The Street Photograph (Black... (group)
The Real Street Photography (group)
Streetshots (people in the... (group)
StreetPhoto (group)
Streetlife Berlin &... (group)
some things are better than... (group)
Image Portrait Gallery !!! -... (group)
Image Gallery !!! (group)
Street Stuff (group)
Street Photography in Black and Whit... (group)
STREET STORIES (group)
Street Photography in B&W (group: 2,315)
Street Photography - Image of... (group: 52,904)
Street Photography - Fotografia... (group: 45,353)
straat fotografie Nederland (group: 11,761)
*Nederland belicht* (group: 1
wanneer ga je verhuizen?quote:
Waarschijnlijk een heleboel van die groups waar je dan 1 foto mag plaatsen als je 3 comments plaats. En dan krijg je dus allemaal van die:quote:
dat is wel lekker!quote:
Ja, maar dat is het dus niet. De comments lijken grotendeels oprecht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een heleboel van die groups waar je dan 1 foto mag plaatsen als je 3 comments plaats. En dan krijg je dus allemaal van die:
Amazing shot!
Seen in "nederland belicht"
comments. Alsof je daar wat aan hebt
Opvallend ^^quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Héé Sus, had je niet 0 fouten voor je examen?
PTA / Theorie examen
Dat word hier ook zo vaak gezegd als mensen bellen, of dat ze in vergadering zijn. Terwijl het dan helemaal niet zo is maar geen zin hebben om die persoon te spreken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mensen op hun kantoor nummer bellen en dat ze niet op hun plek zitten. Dodelijk
quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat word hier ook zo vaak gezegd als mensen bellen, of dat ze in vergadering zijn. Terwijl het dan helemaal niet zo is maar geen zin hebben om die persoon te spreken.
Ik zie hier ook niks in, niet spannend. Veel comments lijken over haar laarzen te gaan, dus misschien daarom.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:19 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus niet. De comments lijken grotendeels oprecht.
Haha, klinkt bekend. Helemaal als er mensen bellen waarvan je weet dat het een gesprek van een kwartier wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat word hier ook zo vaak gezegd als mensen bellen, of dat ze in vergadering zijn. Terwijl het dan helemaal niet zo is maar geen zin hebben om die persoon te spreken.
Dat zei ik vroeger ook regelmatig voor mijn baas, toen ik nog secretaresse was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:
Ja. Hier dus ook. Of gewoon als ze druk zijn en geen tijd hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, klinkt bekend. Helemaal als er mensen bellen waarvan je weet dat het een gesprek van een kwartier wordt.
Nice! Goed 'gevangen'. Heb je je camera niet voor niks meegenomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:52 schreef Flipmoehoe het volgende:
Keek vanmorgen uit het raam, dacht... laat ik de camera maar is meenemen op weg naar het werk.
Onderweg even gestopt en deze foto gemaakt
[ link | afbeelding ]
Sunrise with flying gooses by Flipmoehoe, on Flickr
(ff gecopieerd uit FOT / Eigen foto's die je gewoon tof vindt #26 )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha gister kwam weer wat binnenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:18 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Hey, 'Body & Fit'.Zit op m'n bestelling te wachten.
Gadverdamme, inderdaad.quote:
Tijd geleden was het echt erg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:21 schreef Timmos het volgende:
Ik moet B&F ook hoognodig weer eens leegkopen
Voor mij vitamines. Ik krijg er wel weer zo'n proefzakje bij.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Haha gister kwam weer wat binnen
Nieuwe creatine en whey.
Vitamines moet je gewoon bij Kruidvat halen joh, doe ik ook. Sowieso is het maar een grijs gebied, men twijfelt over het toevoegende nut van een groot gedeelte van de vitamine markt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:33 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Voor mij vitamines. Ik krijg er wel weer zo'n proefzakje bij.
Nee, ik heb een vitamine D-tekort en heb hoog-gedoseerde vitamines nodig die ze in NL verder normaal niet verkopen. Had wel een recept van de huisarts, maar dan kan ik nog een half jaar wachten voordat ik normale waardes heb. Die bij B&F zijn ook nog eens goed geprijsd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vitamines moet je gewoon bij Kruidvat halen joh, doe ik ook. Sowieso is het maar een grijs gebied, men twijfelt over het toevoegende nut van een groot gedeelte van de vitamine markt.
Voor mezelf ik het alleen een sport multivit elke ochtend, is gewoon bij Kruidvat te koop. Stuk goedkoper van Body en Fit en speciaal samengesteld voor sport (hogere waardes van bepaalde vitaminen en mineralen).
Oh, naar zoiets had ik vanochtend moeten luisteren, geloof ik (meteen wakker).quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef Timmos het volgende:
Zo, ik kan er weer tegenaan zometeen..
[ afbeelding ]
kan toch nooit goed voor je zijn al die troep je lichaam ingooien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:29 schreef Susteren het volgende:
[..]
Tijd geleden was het echt erg.
[ afbeelding ]
Toen alles weggeflikkerd met het idee dat ik alleen nog maar alles uit eten ging halen. Motivatie daalde, en uiteindelijk amper nog gefitnesst.
Nu weer vol aan de bak.
Ik heb pre-post workout eigenlijk nog niet nodig gehad maar begin er nu toch aan te twijfelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef Susteren het volgende:
Maarja ik houd het zelf denk ik bij multivit, whey, creatine en misschien dat ik nog een losse pot beta-alanine haal als pre-workout.
Je nieren worden er niet echt heel blij van als je random vitaminen gaat slikken idd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan toch nooit goed voor je zijn al die troep je lichaam ingooien.
50/60 cent per shake.. 300mlquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:57 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk op hetzelfde neer, maar zal duurder zijn.
^^quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:55 schreef xuryah het volgende:
Jeetje.. al die troep in je lichaam kan nooit goed zijn. En het is nog eens fucking duur ook.
Mijn eiwit is met banaan dus die doe ik er niet extra doorheen, zonder melk is het 49 cent aan poeder.. Kan ook met water maar dat is smerigquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:04 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Dat valt mee inderdaad. Is dat inclusief melk en banaan?
Jezusquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef Timmos het volgende:
Van wat ik nu gebruik:
Vitamines en Mineralen per 100 gram:
Vitamin B1 2,02 mg
Vitamin B2 2,28 mg
Vitamin B6 2,86 mg
Vitamin B12 1,55 mcg
Vitamin C 90,05 mg
Vitamin E 13,70 mcg
Biotin 241,31 mcg
Folic Acid (vit B11) 216,67 mcg
Nicotinamide (vit B3) 23,83 mg
Panthotenic acid (vitB5) 9,15 mg
Chloride 179,74 mg
Sodium 116,46 mg
Potassium 943,33 mg
Magnesium 81.25 mg
*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
Ingrediënten: Micellar Caseine, Whey Proteine Concentraat, Inuline, L-Carnitine
Tartraat, Smaakaroma (afhankelijk van de smaak), Premix van
Vitaminen & mineralen (Kalium Chloride, Natrium
Bicarbonaat, Magnesium Carbonaat, Vitamine C, Niacine,
Vitamine E, Panthoteenzuur, Vitamine B6, Vitamine B2,
Vitamine B1, Foliumzuur, Biotine, Vitamine B12),
Xanthaangom, Sucralose.
Waarom eet je niet gewoon genoeg fruit enzo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:02 schreef Timmos het volgende:
Van wat ik nu gebruik:
Vitamines en Mineralen per 100 gram:
Vitamin B1 2,02 mg
Vitamin B2 2,28 mg
Vitamin B6 2,86 mg
Vitamin B12 1,55 mcg
Vitamin C 90,05 mg
Vitamin E 13,70 mcg
Biotin 241,31 mcg
Folic Acid (vit B11) 216,67 mcg
Nicotinamide (vit B3) 23,83 mg
Panthotenic acid (vitB5) 9,15 mg
Chloride 179,74 mg
Sodium 116,46 mg
Potassium 943,33 mg
Magnesium 81.25 mg
*ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
Ingrediënten: Micellar Caseine, Whey Proteine Concentraat, Inuline, L-Carnitine
Tartraat, Smaakaroma (afhankelijk van de smaak), Premix van
Vitaminen & mineralen (Kalium Chloride, Natrium
Bicarbonaat, Magnesium Carbonaat, Vitamine C, Niacine,
Vitamine E, Panthoteenzuur, Vitamine B6, Vitamine B2,
Vitamine B1, Foliumzuur, Biotine, Vitamine B12),
Xanthaangom, Sucralose.
ken je deze al:quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:38 schreef Timmos het volgende:
Zo, ik kan er weer tegenaan zometeen..
[ afbeelding ]
Dat is gewoon mijn shake als ik sochtends niks weg krijg of voor na fitness.. Weinig mis mee zover ik weetquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom eet je niet gewoon genoeg fruit enzo?
Yup, mij te softquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:41 schreef xuryah het volgende:
Mooi uitzicht net![]()
[ link | afbeelding ]
Rainbow by Xurya, on Flickr
Helaas had ik mn DSLR niet bij me
Me First and the Gimme Gimmesquote:
Ze staan echt onder heel veel bands op YouTube. Wist ook niet van wie het nou is.. Maar nu wel ^^quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Me First and the Gimme Gimmes!
zet album op
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ze staan echt onder heel veel bands op YouTube. Wist ook niet van wie het nou is.. Maar nu wel ^^
Zal het album zo eens lenen van het internet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Een geweldige band die in zijn geheel in de mid-life crisis zit!
Dit als wekker op je telefoon instellen:quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:39 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Oh, naar zoiets had ik vanochtend moeten luisteren, geloof ik (meteen wakker).
Zal het eens opzoekenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:59 schreef over_hedge het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om videos over fotografie te kijken moeten eens naar phlearn kijken! Echt een leuk kanaal
En nee ik heb niks met dat kanaal te maken (helaas) Dus is geen reclame of zo
Ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit als wekker op je telefoon instellen:
Doe jij eens niet zo vervelend klein meisje! :-Pquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
The song
Is now playing in your head.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:50 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo vervelend klein meisje! :-P
I bet I'll beat you.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
The song
Is now playing in your head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:11 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
I bet I'll beat you.Bijna ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Die blijft niet in mijn hoofd hangen...quote:
Niet.. Bij mij welquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die blijft niet in mijn hoofd hangen...
Geen idee maar ik verveelde me een beetjequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef xuryah het volgende:
Is dit opeens een muziek topic geworden?
Ohja daar moet ik ook aan geloven dit jaarquote:
Lol, waar ga je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja daar moet ik ook aan geloven dit jaar![]()
Eindhoven.quote:
Ik hoor net dat DA zijn bestemming heeft gewijzigdquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tof wie weet zwalk ik je nog omver ^^
Ja weer terug naar Amsterdam. Zoiets onzinnigs carnaval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik hoor net dat DA zijn bestemming heeft gewijzigd
Daar hebben we een liedje voor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja weer terug naar Amsterdam. Zoiets onzinnigs carnaval.
Waarom ga je dan als je het niks vind.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja weer terug naar Amsterdam. Zoiets onzinnigs carnaval.
Leuk! Hij was een paar maanden geleden in Eindhoven ga er dan ook altijd naartoe. Leesvoer!quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:01 schreef Ynske het volgende:
So, vandaag heerlijk struinen over de boekenmarkt van t boekenfestijn voor en na mn werk en even tijdens de pauze
k ga ook altijd ieder jaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk! Hij was een paar maanden geleden in Eindhoven ga er dan ook altijd naartoe. Leesvoer!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:08 schreef Susteren het volgende:
Goedemorgen!
Eerste keer sinds maanden dat ik de ochtend weer met whISKey naast het ontbijt begin, heerlijk.
Nja sommige (zoals perfect protein) zijn echt om te kotsen idd, maar whey perfection daaintegen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Ener-G het volgende:
Meh ik vind het niet te vreten dat spul. Ik haal tot nu toe mn stoffen wel uit mn gewone eten
Ik heb een moppie in Eindhoven die me dwingtquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom ga je dan als je het niks vind.
ik eet ook gewoon een banaan en 2 appels, 's avonds (meestal) groente bij het eten, ipv al die rare poedertjes en pilletjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:34 schreef kanovinnie het volgende:
Bananen, appels en volkorenbrood met kipfilet zijn hier het doordeweekse dieet.
Is een banaan en 2 appels alles wat je eet op een dagquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
ik eet ook gewoon een banaan en 2 appels, 's avonds (meestal) groente bij het eten, ipv al die rare poedertjes en pilletjes
cup a soup? Je weet hoe slecht dat is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
aber naturlich nicht
ook gewoon belegd bruin brood, cup a soup en avondeten
Met 1 a 2x sporten per week heb ik dat spul ook niet nodig nee. (MTB-en of hardlopen)
Bs, crea werkt (vooral voor vegetariers aangezien het alleen in vlees te vinden is) al ga je 2x per week.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
Die pillen en poeders werken pas echt als je traint als een prof, niet als je 5 keer per week in de sportschool bent voor een uurtje.
Zeker, heb ook een voeddingsschema.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef Ener-G het volgende:
Je gewone maaltijden moeten ook al helemaal uitgebalanceerd zijn, en je hebt er pas echt wat aan als je met je normale eten al aan je plafond zit. Het blijven supplementen tenslotte.
Nee, maar boeit me ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
cup a soup? Je weet hoe slecht dat is?
Ik heb ook wel eens wat met krachttraining gedaan hoor, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bs, crea werkt (vooral voor vegetariers aangezien het alleen in vlees te vinden is) al ga je 2x per week.
Tevens is een uur juist ongeveer de max voor krachttraining, je moet dan echt niet 3u gaan trainen.
[..]
Zeker, heb ook een voeddingsschema.
Opzich heb je wel gelijk, maar mocht je stilstaan met afvallen weet je wat moet laten staanquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Nee, maar boeit me ook niet
Vind het heerlijk zo'n kippensoepje.
Als je toch alles moet laten wat slecht is
Vooral veel zout.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
cup a soup? Je weet hoe slecht dat is?
met wat ik doe moet je overal punten voor tellen, je hebt een aantal punten te verdelen per dag..quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat met krachttraining gedaan hoor, om het zo maar te zeggen.
[..]
Opzich heb je wel gelijk, maar mocht je stilstaan met afvallen weet je wat moet laten staan
Natuurlijk zal het 'werken'. Net als die massa eiwitten en proteinen die je naarbinnen werkt. Wat je niet verbruikt pis je net zo hard weer uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bs, crea werkt (vooral voor vegetariers aangezien het alleen in vlees te vinden is) al ga je 2x per week.
Puntenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:26 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
met wat ik doe moet je overal punten voor tellen, je hebt een aantal punten te verdelen per dag..
die 1 punt voor een cup a soupje (van de 40 te besteden) is me meer dan waard
Ik vind het altijd grappig als je gasten bezig ziet en ondertussen/achteraf van die grote bakken met smurrie zien weg te lepelen. Alsof je workout dan opeens 2 keer zoveel effect heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:27 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Natuurlijk zal het 'werken'. Net als die massa eiwitten en proteinen die je naarbinnen werkt. Wat je niet verbruikt pis je net zo hard weer uit.
Maar met 2x per week zit je lang niet aan je plafond in je prestaties wat je met trainen kan bereiken, wat je daarna nog verder uit kan bouwen door het gebruik van creatine. Zeker als beginner.
Nadeel van creatine is dat je er ongelofelijk veel vocht van gaat vasthouden (daar komt die snelle toename in massa vandaan in het begin), en dat de 'magic' en de massa meteen weer pleite is zodra je stopt met het gebruiken ervan.
is niet echt een schema, is gewoon de weightwatchers.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PuntenHoe ziet zo'n schema eruit?
ff proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:29 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
is niet echt een schema, is gewoon de weightwatchers.
je kan en mag alles eten wat je maar wil.. je hebt per leeftijd/lengte/gewicht zoveel punten op te maken per dag.
je hebt dan een app waarmee je kan kijken hoeveel wat is.. bijv 2 tartaartjes 5 punten, 100 gram rookworst 8 etc etc..
zo bepaal je zelf waar je je punten aan opmaakt..
heb je zin in friet (veel punten) dan eet je overdag een boterham minder, of eet wat meer fruit oid.
werkt voor mij perfect!
Vind het ook niet erg om die punten bij te houden, zo word je wel duidelijk wat juist aanzet en wat niet
dat is idd precies wat je zo doetquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:33 schreef Ener-G het volgende:
Wat erin gaat moet in principe ook weer opgefikt worden, zo'n puntensysteem kan een prima hulpmiddel zijn om je max inname per dag in het gareel te houden
Waar je die foto van poste laatst, met die gozer die je foto had gejat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekkere mail conversaties over ongeoorloofd gebruik van beeldmateriaal op banners. 'Ja, we gooien ze wel weg'. Dan snap je het toch niet helemaal hoor
Ik heb een tijdje bijgehouden wat ik at met zo'n app, maar die werkte voor geen meter. Vond dat wel handig afgezien van het gebruiksgemak.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat is idd precies wat je zo doet
je hebt wat bonuspunten, en verdiend ook extra punten als je gaat sporten / fietsen whatever.
Gebruik je deze punten niet, val je wat sneller af
tja.. ik WIL er wat vanaf hebben, zo is het een extra stok achter de deur..quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, je moet er voor betalen. Laat maar dan
Jup, al ga ik er vanuit dat het intern ergens is fout gegaan en niet bij de fotograaf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar je die foto van poste laatst, met die gozer die je foto had gejat?
[..]
Assumptions are the mother of all fuck upsquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup, al ga ik er vanuit dat het intern ergens is fout gegaan en niet bij de fotograaf.
Snap ik, ik ook. Zag gister (voor het eten, na het toiletbezoek en een fietstochtje) voor het eerst sinds tijden de 0 achter de 8 staanquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:37 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
tja.. ik WIL er wat vanaf hebben, zo is het een extra stok achter de deur..
en vind het gewoon fijn werken
over een paar weken zit alles er wel zo ingebakken qua punten, evt schrijf ik wat gerechten op en heb ik het niet meer nodig
Tegen je moppie zeggen dat ze lekker alleen moet gaan met vrienden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb een moppie in Eindhoven die me dwingt
Geen optie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tegen je moppie zeggen dat ze lekker alleen moet gaan met vrienden.
Dan zul je het wel minder erg vinden dan je wilt voordoen.quote:
Het zal zijn omdat ik boven de rivieren leef.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan zul je het wel minder erg vinden dan je wilt voordoen.
Mijn vriend vind het niks dus die blijft maar lekker thuis.
Ik ben extra verhuisd naar ZH omdat ik als limburger een hekel aan het hele Carnaval geneuzel heb. Waardeloze muziek,handtastelijke, strontbezopen mensen die me behandelen alsof we jarenlang vrienden zijn terwijl ze me in het dagelijks leven ook geen blik waardig gunnenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zal zijn omdat ik boven de rivieren leef.
Why?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit nu vrijwillig op mijn werk op mijn vrije dag![]()
Wil mijn online portfolio eens afmaken. Maar elke keer als ik thuis zit doe ik er niks aan omdat ik dan andere dingen ga zitten doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben extra verhuisd naar ZH omdat ik als limburger een hekel aan het hele Carnaval geneuzel heb. Waardeloze muziek,handtastelijke, strontbezopen mensen die me behandelen alsof we jarenlang vrienden zijn terwijl ze me in het dagelijks leven ook geen blik waardig gunnen
[..]
Why?
Sluit je op in een projectkamer met een Do Not Disturb bordjequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wil mijn online portfolio eens afmaken. Maar elke keer als ik thuis zit doe ik er niks aan omdat ik dan andere dingen ga zitten doenDus maar naar me werk gegaan om het daar te doen. Hier doe ik tenminste wat. Enige nadeel wel dat je wel als nog vragen van collegas krijgt over werk. Maar dat i wel logisch.
Ach paar vraagjes kan best. Heb ik mijn goede wil ook weer laten zienquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sluit je op in een projectkamer met een Do Not Disturb bordje
Dat is wel het verraderlijkste, en omdat je daar ook niet lichter van wordt ga je je daar ook niet beter door voelen, en dan is het cirkeltje rond. Afvallen is vaak ook niet een kwestie van minder eten, die psychische cirkel doorbreken is veel lastiger.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef xuryah het volgende:
En omdat ik me niet happy voel, snoep ik een klein beetje.
Plakjes komkommer met wat peper en zoutquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat is wel het verraderlijkste, en omdat je daar ook niet lichter van wordt ga je je daar ook niet beter door voelen, en dan is het cirkeltje rond. Afvallen is vaak ook niet een kwestie van minder eten, die psychische cirkel doorbreken is veel lastiger.
Haal dan in plaats van suiker/snoep een zak wortelen of een komkommer die je in reepjes haktOf een zak noten.
Rijstwafel helpt ook. Staat in een zakje naast mijn bureau, heb je ook wat te knouwen, dat scheeltquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Plakjes komkommer met wat peper en zoutEnige nadeel is dat het zo kut is want moet je het eerst weer gaan snijden enzo. En bij snoep maak je een zak open en klaar
Ja klopt. Ik eet laatste tijd vaak sultana als tussendoortje. Moet ik ze alleen niet te dichtbij hebben liggen anders eet ik er weer te veel achter elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Rijstwafel helpt ook. Staat in een zakje naast mijn bureau, heb je ook wat te knouwen, dat scheelt
Sultana's zijn volgens mij ook niet echt heel goed als je wilt afvallen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik eet laatste tijd vaak sultana als tussendoortje. Moet ik ze alleen niet te dichtbij hebben liggen anders eet ik er weer te veel achter elkaar
Ik hoef ook niet af te vallenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sultana's zijn volgens mij ook niet echt heel goed als je wilt afvallen.
Bij mij 0quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik vraag het me af he... hoeveel van deze acties komen voort uit de "goede voornemens 2014" ?
Het is niet zo dat ik super veel snoep hoor. Eet sowieso al erg gezond elke avond. Maar gister bijvoorbeeld een halve zak chips met een vriendin zitten weg eten. Dat is gewoon lekker af en toe.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat is wel het verraderlijkste, en omdat je daar ook niet lichter van wordt ga je je daar ook niet beter door voelen, en dan is het cirkeltje rond. Afvallen is vaak ook niet een kwestie van minder eten, die psychische cirkel doorbreken is veel lastiger.
Haal dan in plaats van suiker/snoep een zak wortelen of een komkommer die je in reepjes haktOf een zak noten.
7 boeken 23 euro, best netjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoop voor je dat er veel leuks ligt
Hoe bedoel je ideeën? Poses of gewoon lichtinvalshoeken? Of thema's?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik moet nog wat leuke ideeen hebben om fotos van te maken met een model in de studio (naja model, gewoon een vriendin van me)
Maar kan niks leuks bedenkenhad 2 ideeen maar die kunnen alle 2 niet in de studio
Allesquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ideeën? Poses of gewoon lichtinvalshoeken? Of thema's?
Aangezien je dronken was toen je die afspraak maakte, is het onderwerp "kroeg" best van toepassing.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
AllesMaar komt goed. Ben nu alleen beetje inspiratieloos.
had ooit in een dronken bui gezegd van ik moet ook een keertje fotos van jou maken. En dat vond ze helemaal een goed idee, en had volgende dag meteen een datum geprikt. Nu alleen nog even bedenken dus wat voor fotos.
Mijn broer gaat ook mee. Van hem ga ik jaren 20 fotos maken.
Bij mij is mijn goede voornemen 10.000 km fietsen. Zit nu op 1200 dus dat gaat wel goedkomenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik vraag het me af he... hoeveel van deze acties komen voort uit de "goede voornemens 2014" ?
Sorry, haalde 2 users door elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet af te vallenHoog uit wat vet verbranden om daarna over een maandje weer wat krachttraining te gaan doen.
Ik doe allebei. Nu 1230 km gefietst en 47 uur getraind daarmee. Je moet ook allebei doen. Maar niet alleen sporten, want dweilen met de kraan open schiet ook niet op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef Pizza_Boom het volgende:
Waarom afvallen door je eetgedrag. Waarom niet gewoon eetgedrag en sport. Beetje sporten, minder langs de burgerking en de mac...
Haar dronken voeren en daar fotos van makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Aangezien je dronken was toen je die afspraak maakte, is het onderwerp "kroeg" best van toepassing.
Naakt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
AllesMaar komt goed. Ben nu alleen beetje inspiratieloos.
had ooit in een dronken bui gezegd van ik moet ook een keertje fotos van jou maken. En dat vond ze helemaal een goed idee, en had volgende dag meteen een datum geprikt. Nu alleen nog even bedenken dus wat voor fotos.
Mijn broer gaat ook mee. Van hem ga ik jaren 20 fotos maken.
ik bedoelde meer zoietsquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haar dronken voeren en daar fotos van maken![]()
Die 5 keer dat ene uurtje in de week beschadig je je spieren ook als je het goed doet en werken die poeders dus ook gewoon herstellendquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
Die pillen en poeders werken pas echt als je traint als een prof, niet als je 5 keer per week in de sportschool bent voor een uurtje.
Doet het nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik bedoelde meer zoiets [ afbeelding ]
link kopiëren.quote:
Ja, vast. maar dat herstel heb je ook zonder poeders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die 5 keer dat ene uurtje in de week beschadig je je spieren ook als je het goed doet en werken die poeders dus ook gewoon herstellend
''In poedervorm is het eiwit directer beschikbaar voor het lichaam – of “biobeschikbaar” dan in vaste vorm, wat betekent dat het makkelijker te verteren is en op te nemen. Terwijl het lichaam er 90 minuten of langer over kan doen om vast eiwit te verteren en het aan het werk zetten om weefsel en cellen te herstellen, duurt het slechts 30 minuten om dit te doen met eiwit in eiwitshakes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
link kopiëren.
[..]
Ja, vast. maar dat herstel heb je ook zonder poeders.
Het voordeel van sneller herstellen is dat je sneller weer kan trainen. Maar als je toch maar twee keer per week gaat..quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
''In poedervorm is het eiwit directer beschikbaar voor het lichaam – of “biobeschikbaar” dan in vaste vorm, wat betekent dat het makkelijker te verteren is en op te nemen. Terwijl het lichaam er 90 minuten of langer over kan doen om vast eiwit te verteren en het aan het werk zetten om weefsel en cellen te herstellen, duurt het slechts 30 minuten om dit te doen met eiwit in eiwitshakes.
Waarom is het zo belangrijk dat het eiwit sneller wordt verteerd en opgenomen. Het lichaam begint het herstelproces direct na de training. Vanaf dit moment is er een tijdvak van 1-2 uur waarin het grootste deel van spierherstelproces plaatsvindt. Na dit tijdvak, verminderen de voordelen van stoffen om dit proces te versnellen in waarde, en des meer eiwit en andere ingrediënten verloren gaan.''
Ben jij dat?quote:
hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:59 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Ik vermoed van wel aangezien je indo bent en degene op de foto sokken in sandalen draagt
Maar het is in een studio. niet in een barquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik bedoelde meer zoiets [ afbeelding ]
Houten tafel, een kast er achter met een paar flessen en je bent al een heel eind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar het is in een studio. niet in een bar
Wat voor soort hulp?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Binnenkort een shoot waar ik wel wat hulp voorkan gebruiken, DM/PM even bij interesse.
Iets meer info is misschien wel handigquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Binnenkort een shoot waar ik wel wat hulp voorkan gebruiken, DM/PM even bij interesse.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijdje terug is mijn beste vriend overleden was op FB wat foto's aan het opruimen. Kom allemaal foto's van of met hem tegen werd er helemaal naar van.
Ja, logisch!! Sterkte...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tijdje terug is mijn beste vriend overleden was op FB wat foto's aan het opruimen. Kom allemaal foto's van of met hem tegen werd er helemaal naar van.
Jij ook al? Ik ben er net geweest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:01 schreef Ynske het volgende:
So, vandaag heerlijk struinen over de boekenmarkt van t boekenfestijn voor en na mn werk en even tijdens de pauze
Vanmorgen voor t werk, in de pauze, misschien dat ik zo als ik klaar ben nog even naar binnen ren voor een uurtje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ben er net geweest.
't is minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vanmorgen voor t werk, in de pauze, misschien dat ik zo als ik klaar ben nog even naar binnen ren voor een uurtje.
Bevalt t een beetje?
das waar, maar voor af te schakelen een uitstekende optie.quote:
Nice!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef Wiebeldak het volgende:
M'n moeder heeft weer eens een fijne plaat gemaakt. Zij maakt altijd mooie foto's maar om The Red Apple zo op de foto te zetten.
[ afbeelding ]
Hoeveel maakt digitaal of analoog uit als je de stralengang via de spiegel moet construerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:18 schreef J03llV het volgende:
Vandaag natuurkunde tentamen, o.a. over licht. Moest daarbij lichtstraal van de lens tegen de spiegel door de prisma naar de zoeker en zo in het oog vd fotograaf makenGing trouwens over een analoge SLR nog!
Help medefokkers en vertel vooral hoe dit aan te pakken,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yes! De partij waar ik mee in conclaaf lag m.b.t. ongeoorloofd gebruik van beeldmateriaal gaat betalen
Nietsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoeveel maakt digitaal of analoog uit als je de stralengang via de spiegel moet construeren
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Help medefokkers en vertel vooral hoe dit aan te pakken,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]Kortom,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Documenteren, dan een factuur sturen met een betalingstermijn van enkele weken en daarna, bij niet betalen aanmanen en daarna in gebreke stellen?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Samengevat zakelijk, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kortom,
Documenteren, dan een factuur sturen met een betalingstermijn van enkele weken en daarna, bij niet betalen aanmanen en daarna in gebreke stellen?
Niets, maar het was meer dat het een vraag was uit een examen van 1997quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoeveel maakt digitaal of analoog uit als je de stralengang via de spiegel moet construeren
Heb je zelf nou al een camera?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef J03llV het volgende:
[..]
Niets, maar het was meer dat het een vraag was uit een examen van 1997Vandaar dat ik zei, het was zelfs nog van een analoog
Hij mag virtueel wel even op mijn reserve-backup-PannyG1 posten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Sinds wanneer moet je een camera bezitten om hier mee te mogen posten
Broederenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben we een keer een anti-Susteren is het weer niet goed
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Susteren maar even roepen ja, kijken wat hij kan redden hier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Susteren maar even met rust laten. Die jongen is een beetje ziekjes als je het pats topic moet geloven...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Susteren maar even roepen ja, kijken wat hij kan redden hier.
Daarom, even shockeren, is ie weer de oude.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:03 schreef Uncle het volgende:
[..]
Susteren maar even met rust laten. Die jongen is een beetje ziekjes als je het pats topic moet geloven...
Straks voorpremiere van Robocop, morgen fietsen en 's avonds filmavond op de sportclub voor de jeugd, zondag FOK! fiets meet en 's avonds bedankdiner van pinksterkamp vorig jaar (Eetbon gekregen van de ouders als dankquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nog leuke plannen voor het weekend?
Druk weekend dus, maar wel allemaal toffe dingenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Straks voorpremiere van Robocop, morgen fietsen en 's avonds filmavond op de sportclub voor de jeugd, zondag FOK! fiets meet en 's avonds bedankdiner van pinksterkamp vorig jaar (Eetbon gekregen van de ouders als dank)
Precies! En dan maandag zit ik hier weer en denk ik, wtf, dat ging snel!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Druk weekend dus, maar wel allemaal toffe dingen
Haha ja dat is altijd he. Sinds ik thuis werk heb ik sowieso geen idee vaak meer welke dag het nou eigenlijk isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies! En dan maandag zit ik hier weer en denk ik, wtf, dat ging snel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |