Screenshots.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Susteren het volgende:
Echter zijn er situaties die ik zelfs als ik de vraag nakijk nogsteeds niet snap, veelal zou ik remmen ipv gas loslaten.
Remmen doe je alleen bij acuut gevaar, gas los bij een mogelijk gevaarlijke situatie.quote:
Zal nog eentje maken en screenshots maken van m'n fouten!quote:
Lijken de vragen op die in je theorieboek? Dan is het niet makkelijker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Susteren het volgende:
M'n instructeur zegt echter dat het echte examen makkelijker is dan de oefenexames op iTheorie, klopt dit?
Ja, goh. Dat is altijd het geval hoor wijsneusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef Susteren het volgende:
[..]
"in deze situatie komt gevaar aan en moet je gas loslaten EN remmen".
Het grappige is dat ik in het echt prima kan oordelen wat ik moet doen, maar vaak zijn die afbeeldingen gewoon op verschillende manieren te bekijken. Het is lastiger oordelen dan dat je het in het echt meemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef RetepV het volgende:
Gas loslaten en remmen.
Remmen doe je alleen als het nodig is. Je remlichten lichten namelijk op. Dat veroorzaakt onrust achter je.
En als het regent en er zit een motorrijder achter, ziet hij telkens niks meer wanneer jij op je rem trapt. Elke regendruppel op zijn vizier verandert dan in een rood remlicht. Duizend remlichten in je smoel wanneer je voorganger remt. Dus rem alleen als het nodig is.
De overige momenten laat je gewoon je gas los wanneer je snelheid moet verminderen. Daartoe hou je voldoende afstand tot je voorganger en anticipeer je de wegsituatie.
Dus... Als er iets onverwachts gebeurt: altijd remmen. Als er niks onverwachts gebeurt: altijd gewoon gas los.
Dan is het antwoord toch remmen, en niet gas loslaten "wijsneus"?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:08 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Ja, goh. Dat is altijd het geval hoor wijsneus
heb je een account voor nodig om te kunnen downloadenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:25 schreef Susteren het volgende:
Toevallig nu geslaagd
[ afbeelding ]
Maar alsnog van m'n fouten screenshots gemaakt, ze zijn hier te downloaden als zipje:
http://www.4shared.com/zip/blo1_cqUce/Archief.html
Hmm ja klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
heb je een account voor nodig om te kunnen downloaden
De antwoorden staan er volgens mij allemaal tegelijk hoor?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef imikethat het volgende:
Je kan gewoon spieken. De antwoorden komen stuk voor stuk opt scherm en bij de goede gaat iedereen zijn hand al naar die knop. I also like to live dangerously
De 20 minuten die je bij het CBR voor de toets aanwezig moet zijn, zijn al voldoendequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef Roadtrip het volgende:
Als je een beetje hersenen hebt komt het wel goed joh. Die test is op VMBO niveau.
De vragen zijn gewoon heel logisch. Als je een beetje verkeersinzicht hebt moet je tegen probleem zijn.
Ik was om 4 uur snachts een half uurtje dronken gaan leren, en haalde hem ook.
Niu ja, eigenlijk wel. Helemaal als TS al in de auto heeft gereden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
De 20 minuten die je bij het CBR voor de toets aanwezig moet zijn, zijn al voldoende
Ja, en automatisch ken je dan voldoende theorie om je examen te halen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:28 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Niu ja, eigenlijk wel. Helemaal als TS al in de auto heeft gereden.
Joah, Bradie is daar het levende voorbeeld van.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, en automatisch ken je dan voldoende theorie om je examen te halen.
Het gaat niet om Braddie maar om de best wel domme opmerking van Roadtrip.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Joah, Bradie is daar het levende voorbeeld van.
+1quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het gaat niet om Braddie maar om de best wel domme opmerking van Roadtrip.
OK ik begrijp je punt. Als je olie fucking dom bent, of hersendood in het ziekenhuis ligt op afwachting van orgaan transplantaties niet nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, en automatisch ken je dan voldoende theorie om je examen te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |