Hoe is de camera daarvan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef DonJames het volgende:
Een 920. Dus niet zo eentje met een enorme camerabobbel. Erg robuust geval ook, lekker zwaar in de hand.
Oke dat vind ik een nadeel van mijn one s. Hij kan niet omgaan met de minste beweging. Mijn Desire deed dat toch beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Voor een smartphone is 'ie prima.
De Lumia heeft beeldstabilisatie, net als een echte cameraquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke dat vind ik een nadeel van mijn one s. Hij kan niet omgaan met de minste beweging. Mijn Desire deed dat toch beter.
De Moto G kost je zo'n 200 euro nieuw, en daar krijg je een android telefoon voor die qua firmware nog wel het dichtst bij die van google zelf (nexussen) zit, geen crap zoals de trage schillen van samsung en htc bijvoorbeeld. Vergelijkbare toestellen zijn er niet voor die prijs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met Motorola.
Tsja. Elke verandering is even wennen. Ik heb nu een Lumia (privé) en een iPhone 5 (zaak). Vind de Nokia fijner.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Puala het volgende:
Lumia. Hell fucking no dat dat er ooit bij mij in zou komen. Hier binnen het bedrijf zijn er 10-15 in gebruik. En ik hoor niemand zeggen: ja ik zou hem zo weer kiezen. Iedereen heeft andere dingen waar ze tegen aan lopen. En dan niet batterij duur of wat dan ook. Maar gewoon gebruiksgemak en gebruiksvriendelijkheid.
Zeer persoonlijk die ervaring dan. Hier is bijna niemand tevreden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja. Elke verandering is even wennen. Ik heb nu een Lumia (privé) en een iPhone 5 (zaak). Vind de Nokia fijner.
Ja, maar dat zal bij jullie niet anders zijn..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeer persoonlijk die ervaring dan. Hier is bijna niemand tevreden.
www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Damn ik heel verhaal getypt gooi ik hem weg..
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal bij jullie niet anders zijn..
service is best goed, maar nat is accidentele schadequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil van zijn levensdagen geen iPhone meer wat een *piep* telefoon en laten we het over de service maar niet hebben met hun de telefoon is nat geworden.
Nee ik denk dat ik de HTC one SV ga halen.
De aluminium One wel eens in je handen gehad? Waanzinnig mooi toestel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef DonJames het volgende:
HTC, dat vind ik dan weer gammele, goedkoop aanvoelende Chinese rommel..
De telefoon deed al moeilijk vanaf het moment dat ik hem uit de doos haalde twee dagen later terug gestuurd. Ik heb echt niks met die telefoon gedaan omdat hij gewoonweg niet viel te gebruikenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
service is best goed, maar nat is accidentele schade
dat krijg je bij HTC ook niet vergoed
direct aangekocht bij Apple?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De telefoon deed al moeilijk vanaf het moment dat ik hem uit de doos haalde twee dagen later terug gestuurd. Ik heb echt niks met die telefoon gedaan omdat hij gewoonweg niet viel te gebruiken
Die nog niet gezien. Ervaringen puur gebaseert op de plastic modellen. Het soort plastic wat ze bij de vuilniszakkenfabriek nog niet willen hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De aluminium One wel eens in je handen gehad? Waanzinnig mooi toestel.
die ervaring heb ik met de One X totaal nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die nog niet gezien. Ervaringen puur gebaseert op de plastic modellen. Het soort plastic wat ze bij de vuilniszakkenfabriek nog niet willen hebben
kijk daar gaat t dan fout, dan zit je met de provider ertussen en dat levert vaak problemen op.quote:
Mijn one S bestaat uit aluminium. Behalve dat mijn beeldscherm nu als extra functionaliteit een permanente crackapp heeft. Een heel degelijk solide ding.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die nog niet gezien. Ervaringen puur gebaseert op de plastic modellen. Het soort plastic wat ze bij de vuilniszakkenfabriek nog niet willen hebben
Mijn Desire of one s. Weet niet meer welke van de twee het was ontving ik ook defect. Althans hij was continue zijn ontvangst kwijt. Ding opgestuurd met een week had ik hem gerepareerd en werkend weer thuis. Waar gaat het dan mis? Maargoed HTC heeft zich bij mij ondertussen wel bewezen dus blij daar vrolijk bijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk daar gaat t dan fout, dan zit je met de provider ertussen en dat levert vaak problemen op.
Je moet je niet verantwoorden johquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:05 schreef J03llV het volgende:
Zo dan! Thuis en zie toch een mooi stukje discussie in FOT!
Ik zal het even kort samenvatten.. Allereerst snap ik dat mensen zich afvragen waarom ik de camera nog niet heb.. Simpel, donderdag pas salarisDaarnaast komt het feit dat ik met mijn bijbaan zo'n 170,- per maand verdien, hence why ik 400,- aardig veel geld vind. Daarbij komt ook kijken dat ik niet financieel gesteund wordt wat betreft fotografie door m'n ouders. Over 2 weken geen baan meer, ja ik ben druk op zoek naar een nieuwe baan, maar het is lastig in deze tijden! ( Geen excuus om geen bijbaan te hebben natuurlijk, maar wel een beperkende factor )
Qua studie etc zal ik niks hoeven te betalen, dat zullen pa en ma regelen en woon voor de komende jaren nog rustig thuis![]()
Een auto, tsja natuurlijk weet ik dat je daar maandelijkse lasten aan hebt, maar voorlopig heb ik ook geen autoHet zal eer eind 2014 zijn dus dit terzijde.
Abonnement voor telefoon wordt ook vergoed door m'n ouders, enige wat ik zelf betaal is abonnement voor de fitness 18,- p/maand.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is![]()
Vragen?
Stuur een email naar: noreply@j03llv.fok.nl
Als je ouders je niet willen steunen in je hobby is dat rot genoeg. De meesten hier in FOT zien liever dat je een camera koopt dan een auto. Laat je niet uitlokken door de diverse trollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:05 schreef J03llV het volgende:
Zo dan! Thuis en zie toch een mooi stukje discussie in FOT!
Ik zal het even kort samenvatten.. Allereerst snap ik dat mensen zich afvragen waarom ik de camera nog niet heb.. Simpel, donderdag pas salarisDaarnaast komt het feit dat ik met mijn bijbaan zo'n 170,- per maand verdien, hence why ik 400,- aardig veel geld vind. Daarbij komt ook kijken dat ik niet financieel gesteund wordt wat betreft fotografie door m'n ouders. Over 2 weken geen baan meer, ja ik ben druk op zoek naar een nieuwe baan, maar het is lastig in deze tijden! ( Geen excuus om geen bijbaan te hebben natuurlijk, maar wel een beperkende factor )
Qua studie etc zal ik niks hoeven te betalen, dat zullen pa en ma regelen en woon voor de komende jaren nog rustig thuis![]()
Een auto, tsja natuurlijk weet ik dat je daar maandelijkse lasten aan hebt, maar voorlopig heb ik ook geen autoHet zal eer eind 2014 zijn dus dit terzijde.
Abonnement voor telefoon wordt ook vergoed door m'n ouders, enige wat ik zelf betaal is abonnement voor de fitness 18,- p/maand.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is![]()
Vragen?
Stuur een email naar: noreply@j03llv.fok.nl
Tof! Wat voor functie?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef J03llV het volgende:
Achja, ik neem het ook allemaal maar met een korreltje zout!
Daarentegen, uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in het erasmusMC!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef J03llV het volgende:
Daarentegen, uitnodiging voor een sollicitatiegesprek in het erasmusMC!
Balenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Ik net juist te horen gekregen dat ik niet aangenomen ben bij die beachclub..
En nog 3 afwijzingen gekregen deze week.
Great...
Komt wel goed, doorgaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Great...
Omdat ik nog geen ervaring had.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balen
hier ook weer 2 te pakken
hebben ze wel gezegd waarom je afgewezen bent?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Grapjas ik dacht minstens gynaecoloog ofzo.
contact opnemen en aangeven dat je graag ervaring op wilt doen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen ervaring had.
Begin de hoop te verliezen nu.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef xuryah het volgende:
Great...
Sterkte beiden!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Balen
hier ook weer 2 te pakken
hebben ze wel gezegd waarom je afgewezen bent?
Wat Ynske zegt. Gewoon even iets slims bedenken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:38 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen ervaring had.
Begin de hoop te verliezen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |