Zijn er nog mensen hier die overtuigd zijn van de kwaliteiten van de heer Brands?
In ieder geval sterkte dit seizoen nog jongens. Zorg in ieder geval dat jullie Europees halen; is een betere manier van punten pakken dan de gemiddelde troepclub (Lees: Feijenoord ).
PS: Ik ben fan van Doublepain
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 13:30:24 ]
Op dinsdag 4 februari 2014 13:54 schreef DonRaja het volgende: Alvast een waarschuwing: Wie hier gaat lopen kloten is (opnieuw) een flinke poos weg.
Mooi, dan is Brans dus binnenkort weg bij PSV
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Brands' is trouwens gewoon de beste TD van Nederland. Hij is de enige die ziet dat Zanka gewoon tijd nodig heeft. Gaat jullie allemaal verbazen als Bruma weet een kaart krijgt.
Op dinsdag 4 februari 2014 16:06 schreef Caland het volgende: PSV roept Bruma/Brenet op matje. Tweetal zou vanochtend na training 5 fans van PSV gekleineerd hebben. Donderdag gesprek, Brands er ook bij.
Ik had het trouwens van brenet niet verwacht dat hij over de lijn zou gaan. Ik denk dat de spelers er toch wel degelijk mee zitten over hoe het ee nu allemaal aan toe gaat.
Aanvaring op De Herdgang: Bruma scheldt PSV-fans uit voor 'mongolen' Dinsdag, 4 februari 2014 om 16:17 Dinsdagmorgen is er een aanvaring geweest tussen supporters van PSV en verdediger Jeffrey Bruma. Dat melden Omroep Brabant en Eindhovens Dagblad-verslaggever Rik Elfrink in de middag. PSV trainde besloten in aanloop naar de uitwedstrijd tegen SC Cambuur-Leeuwarden van woensdagavond. Vijf supporters besloten alsnog de aandacht te trekken van de spelers. / Het kwintet zou met een megafoon naar De Herdgang zijn gegaan. Eén van hen daarbij riep volgens de regionale radio- en televisiezender dat er wat minder gelachen moest worden tijdens de training en dat er betere resultaten behaald moesten worden. Dat schoot Bruma in het verkeerde keelgat: de verdediger zocht de fans op en zou hebben gezegd dat ze ‘hun bek moesten houden’ en dat het ‘mongolen’ waren. Joshua Brenet zou zich eveneens in het conflict hebben gemengd en de supporters verweten hebben dat zij geen verstand van voetbal hebben. Ernest Faber, assistent van trainer Phillip Cocu bij het eerste elftal, trad vervolgens op als bemiddelaar. Na afloop van het incident boden drie PSV’ers hun excuses aan bij de supporters: Memphis Depay, aanvoerder Georginio Wijnaldum en Jetro Willems.
Na 2 hele slechte afwerkpotjes waarbij de spelers zoals gewoonlijk weer de grootste lol hadden met elkaar, waren er een aantal die het trainingsveld alweer afliepen, op dat moment werd er geroepen dat er minder gelachen moest worden en resultaten gehaald moesten worden waarop Jeffrey Bruma riep dat we onze bek moesten houden!!! Toen we vroegen om dat nog eens te herhalen kwam heel de selectie behalve Philip Cocu naar het gedeelte waar we stonden. Bruma vertelde nogmaals dat we onze bek moesten houden en dat wij die iedere wedstrijd mee gaan mongolen zijn... Niet erg netjes van een prof om zulke dingen te zeggen tegen je eigen supporters terwijl wij geen scheldwoord in onze mond hadden genomen. Daaraan voegde Brenet nog even doodleuk aan toe dat we geen verstand van voetbal hadden en dat hun toch gewoon hun best deden. Assistent Ernst Faber probeerde de rust tussen beide partijen te behouden maar het was duidelijk te zien dat Bruma daar niet veel boodschap aan had wat één van zijn trainers wilde.
Hij doet het vrij aardig qua transferinkomsten maar van het samenstellen van een PSV-waardige selectie heeft de man geen kaas gegeten. Hij komt ook over als een klootzak vind ik, nou mag je als TD best wel af en toe een klootzak zijn, je moet alleen niet zo overkomen bij de buitenwacht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende: Dat die PSV-supporters bij dat hekkie zich druk maken over wat woorden van twee josti's die op het veld niet eens weten wat ze doen.
En Bruma en Brenet tonen zich slechte profs, als je met zoiets niet om kan gaan heb je toch echt een probleem als je de top wilt halen. Bij PSV en in NL in het algemeen is de buitenwacht en de supportersschare nog poeslief vergeleken bij wat je in het buitenland kan verwachten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 4 februari 2014 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende: En Bruma en Brenet tonen zich slechte profs, als je met zoiets niet om kan gaan heb je toch echt een probleem als je de top wilt halen. Bij PSV en in NL in het algemeen is de buitenwacht en de supportersschare nog poeslief vergeleken bij wat je in het buitenland kan verwachten
Juist daarom.
Heb je een besloten training en dan komen er 5 figuren met een megafoon roepen dat je niet mag lachen Ik zou zelf een golf van medelijden over me heen krijgen, maar ik snap zo'n Bruma ook wel dat hij uit z'n slof schiet. Het is toch wel een vorm van treurnis die je niet vaak meemaakt.
thijsslegers @thijsslegers 3 uur Cocu ziet bij zijn spelers bereidheid om beter te worden. 'Maar je hebt wel verschillende gradaties in dat proces', ziet ook hij.
Heb je een besloten training en dan komen er 5 figuren met een megafoon roepen dat je niet mag lachen Ik zou zelf een golf van medelijden over me heen krijgen, maar ik snap zo'n Bruma ook wel dat hij uit z'n slof schiet. Het is toch wel een vorm van treurnis die je niet vaak meemaakt.
Als je van zo'n kleinigheidje al door het lint gaat . Misschien is Jeffrey ongesteld, dat zou natuurlijk kunnen...
Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef stoeltafel het volgende: thijsslegers @thijsslegers 3 uur Cocu ziet bij zijn spelers bereidheid om beter te worden. 'Maar je hebt wel verschillende gradaties in dat proces', ziet ook hij.
Bruma wat een debiel is dat zeg. Bij HSV compleet gefaald terwijl die er helemaal niets van kunnen en ook bij PSV faalt die keihard en dan hebben we t nog niet over zijn apen kop gehad.
Verdedigen? Jij bent aan het werk en 5 malloten roepen met een megafoon dat je moet stoppen met lachen. Dan is de reactie 'Hou je bek eens, mongool' geen optie? Ik denk dat ik zelf zou moeten lachen, maar ik val niet van mijn stoel van verbazing dat een ander op een dergelijke manier zou reageren.
Verdedigen? Jij bent aan het werk en 5 malloten roepen met een megafoon dat je moet stoppen met lachen. Dan is de reactie 'Hou je bek eens, mongool' geen optie? Ik denk dat ik zelf zou moeten lachen, maar ik val niet van mijn stoel van verbazing dat een ander op een dergelijke manier zou reageren.
Een mongool die een ander voor mongool uitmaakt. Heb je gezien hoe down die Bruma er uit ziet
Oliedom. Maar al die Twitters etc. hebben ondertussen toch wel aangetoond wat voor types er in dit PSV momenteel rondloopt? We dachten toch niet met z'n allen dat Lens in Rotterdam de laatste zou zijn geweest met zoiets? Dit gaat nog wel vaker voorkomen met teleurgestelde fans en niet zo'n bijster intelligent volk in de selectie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik snap ook niet dat je met een megafoon achter een dicht hek gaat staan roeptoeteren
JBruma twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:20:48Aan de 4 fans die aanwezig waren, die door een megafoon negatieve uitspraken deden tijdens de besloten training,dat dat geen gesteun is aan reageerretweet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb niets aan de OP veranderd, koekenbakker. Doe niet zo raar joh.
Excuses lijken mij op zijn plaats.
allang gedaan gek
Tim Matavz is na bijna 3 maanden terug in de selectie van PSV. De Sloveense spits kan woensdag in de competitiewedstrijd tegen SC Cambuur zijn rentree maken in het elftal van trainer Phillip Cocu. Matavz onderging begin november een operatie aan een knie. De aanvaller deed de afgelopen weken ritme op bij Jong PSV.
Cocu weet nog niet of hij in Leeuwarden weer kan beschikken over Bryan Ruiz. De Costa Ricaanse huurling moest zondag de verloren uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-0) overslaan vanwege een lichte bovenbeenblessure. ,,Het is afwachten of hij inzetbaar is'', zei Cocu dinsdag. ,,Het gaat iedere dag wel iets beter.'' Voor Georginio Wijnaldum komt het duel met Cambuur zeker te vroeg.
JBruma twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 17:20:48Aan de 4 fans die aanwezig waren, die door een megafoon negatieve uitspraken deden tijdens de besloten training,dat dat geen gesteun is aan reageerretweet
Eng eng eng ventje. "PSV is van ons allemaal". Rot even gauw op joh. Die voetballertjes snappen er helemaal niets van. Als de volgende olieclub met een zak poen voor de deur staat, zijn ze zo weer vertrokken.
PSV is van de supporters. Hij moet zijn muil houden en zijn werk potdomme gewoon eens doen. En zo leg ut.
Eng eng eng ventje. "PSV is van ons allemaal". Rot even gauw op joh. Die voetballertjes snappen er helemaal niets van. Als de volgende olieclub met een zak poen voor de deur staat, zijn ze zo weer vertrokken.
PSV is van de supporters. Hij moet zijn muil houden en zijn werk potdomme gewoon eens doen. En zo leg ut.
Die ziet een andere dure faler, Ruiz, op zijn plaatsje, en heeft hier geen zin in. Terecht.
Loppt potentieel gewoon 10 miljoen gratis de deur uit dus....
Wat een faalbeleid
Moet die jongen lekker zelf weten natuurlijk, als hij nu niet speelt kan hij daarvoor maar 1 iemand aankijken; en dat is hijzelf. Of vind jij dat Bakkali voor de winterstop goed heeft gespeeld? Die 3 beginwedstrijden laat ik dan even buiten beschouwing.
Moet die jongen lekker zelf weten natuurlijk, als hij nu niet speelt kan hij daarvoor maar 1 iemand aankijken; en dat is hijzelf. Of vind jij dat Bakkali voor de winterstop goed heeft gespeeld? Die 3 beginwedstrijden laat ik dan even buiten beschouwing.
Zullen we zeggen dat ie net zo slecht was als de rest?
Alleen vertegenwoordigt deze jongen potentieel een substantieel bedrag. Die huurlingen kosten alleen maar.
En ondertussen tekent Bakkali dus al 2 weken niet.
Zullen we zeggen dat ie net zo slecht was als de rest?
Alleen vertegenwoordigt deze jongen potentieel een substantieel bedrag. Die huurlingen kosten alleen maar.
En ondertussen tekent Bakkali dus al 2 weken niet.
Niets geleerd van Labyad?
Ik ben van mening dat je jongens als Labyad niet in je selectie moet hebben, die jongen speelt nu 2 wedstrijden op rij niet bij Vitesse en komt al negatief in het nieuws. Bakkali lijkt me verstandiger. Daarnaast vond ik Bakkali slechter dan de gemiddelde PSV-er dit halve seizoen, en dat zegt wat. Ja,ik weet dat hij heel jong is maar aan de andere kant moet je spelers beoordelen op hoe ze spelen, niet op hoe oud ze zijn.
Dat zou nog eens fantastisch zijn: Gewoon gratis naar Ajax. De Boer weet wel raad met zo'n jongen. Spreekt inmiddels prima Nederlands, wat Ajax ook belangrijk vindt. En dan vlammen maar.
Zou Cocu ook een reden zijn dat Bakka niet wil tekenen?
Ik ben van mening dat je jongens als Labyad niet in je selectie moet hebben, die jongen speelt nu 2 wedstrijden op rij niet bij Vitesse en komt al negatief in het nieuws.
Hoezo negatief? Hij moet blij zijn met de bank? Omdat ie mocro is? Klasbak, deze jongen hoor. Zou Vitesse nog weleens kampioen kunnen maken aan het eind.
Peter Bos is niet zo bang om met mondige spelers te werken.
Hoezo negatief? Hij moet blij zijn met de bank? Omdat ie mocro is? Klasbak, deze jongen hoor. Zou Vitesse nog weleens kampioen kunnen maken aan het eind.
Peter Bos is niet zo bang om met mondige spelers te werken.
Gast ga nou niet die kaart spelen. Jij weet net zo goed als mij dat Labyad een karakterloos ventje is. Hij wilde graag weer terug naar PSV, maar alleen omdat hij jammerlijk gefaald heeft in Lissabon, als dit niet het geval was, denk je dan dat hij alsnog excuses had aangeboden? Juist. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf.
* Geo4kant knijpt zichzelf.. droom ik HMF terug????
Gast ga nou niet die kaart spelen. Jij weet net zo goed als mij dat Labyad een karakterloos ventje is. Hij wilde graag weer terug naar PSV, maar alleen omdat hij jammerlijk gefaald heeft in Lissabon, als dit niet het geval was, denk je dan dat hij alsnog excuses had aangeboden? Juist. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf.
Wat nu karakterloos?
Die jongen heeft juist wél karakter. Het Nederlandse voetbal heeft al genoeg dociele spreekpoppen. Beetje arrogantie en zelfvertrouwen is hard nodig op het veld.
Maar ja, als je als supporter OOK al blij ben net als de coach met angstige koorknaapjes.. Het gaat nog wel even duren dus dat PSV terug is. Maar ze gedragen zich prima natuurlijk. En daar gaat het nu om in Eindhoven: Goed gedrag.
Die jongen heeft juist wél karakter. Het Nederlandse voetbal heeft al genoeg dociele spreekpoppen. Beetje arrogantie en zelfvertrouwen is hard nodig op het veld.
Maar ja, als je als supporter OOK al blij ben net als de coach met angstige koorknaapjes.. Het gaat nog wel even duren dus dat PSV terug is. Maar ze gedragen zich prima natuurlijk. En daar gaat het nu om in Eindhoven: Goed gedrag.
Waarom ben je zo gefrustreerd als ik vragen mag? Ligt de kwestie Labyad je gevoelig? Heeft niks te maken met het karakter van een speler, Labyad is gewoon een vuile rat die gegokt en verloren heeft. Waarom Vitesse überhaupt nog geld in zo'n knul wil stoppen is mij al een raadsel. Daarnaast zie ik hem dit seizoen niet veel spelen, of Vitesse moet blessures krijgen.
Hij heet daar gewoon gefaald en zit nu wederom op de bank, hoezo winnen?
Omdat hij bij Vitesse echt nog wel aan het spelen zal komen? Omdat zijn portemonneetje weer met een 5000 euro gevuld wordt het moment dat hij een scheet laat?
Van de selectie van Ajax wordt gezegd dat ze nu alleen maar ideale schoonzonen hebben, kijk wat dat ze heeft gebracht
Omdat hij bij Vitesse echt nog wel aan het spelen zal komen? Omdat zijn portemonneetje weer met een 5000 euro gevuld wordt het moment dat hij een scheet laat?
Ik zou het wel weten hoor.
Ja dat die jongen financieel onafhankelijk is weten we wel, maar je hebt toch ook iets als eigenwaarde/zelfrespect? Ik mag hem als mens sowieso al niet. Hij zit voor mij in hetzelfde rijtje als Toivonen.
We hebben al heel wat verlossers gehad dit seizoen, elke keer als er iemand geblesseerd raakte werd dat heel groot gemaakt en zou het allemaal weer stukken beter gaan als diegene weer terug was. Rekik, Zoet, Schaars, Bakali, Park, Narsingh, het zou allemaal weer geweldig worden. En wat er allemaal wel niet van Wijnaldum verwacht wordt als die terug is
Ja dat die jongen financieel onafhankelijk is weten we wel, maar je hebt toch ook iets als eigenwaarde/zelfrespect?
Bitch please. Daar heb ik geen gebrek aan elke dag dat ik een geil mokkel neuk met een rol flappen van 500 euro in de linkerhand en een staaf goud van een kilo in de rechter.
Aldus Labyad. Zo werkt het gewoon. Gasten zijn te dom om te poepen.
PSV is van ons allemaal.... Totdat er een treintje met geld langskomt ja. Pleur op.
Daarnaast trek ik trouwens ook totaal niet in twijfel dat bosrukkert met toeterjan aan het hek stonden te rammelen. In dat geval erg makkelijk scoren van Bruma en Brenet
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 04-02-2014 19:24:36 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Even serieus. Is die jongen helemaal '100', of is dit gewoon echt het soort publiek dat PSV trekt? Niet trollerig bedoelt, ik ben gewoon benieuwd of de voetbalbeleving zó anders is.
Even serieus. Is die jongen helemaal '100', of is dit gewoon echt het soort publiek dat PSV trekt? Niet trollerig bedoelt, ik ben gewoon benieuwd of de voetbalbeleving zó anders is.
Ja dat ben ik? Centraal station over 10 minuten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 20:54:13 ]
Nee, hij heeft een beperking En verder is het gewoon een toffe gast, want ik ken hem persoonlijk.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
O kijk. Dan vind ik het niet gepast hier geintjes over te maken, en hoop ik dat hij nog volop door mag toeteren
Dat zal vast wel goedkomen... Ook te mooi eigenlijk, met zijn 45km-wagentje rijdt 'ie altijd naar PSV en FC Eindhoven. Niets als lof voor hem! Ze lopen ook allemaal met hem weg
Dat zal vast wel goedkomen... Ook te mooi eigenlijk, met zijn 45km-wagentje rijdt 'ie altijd naar PSV en FC Eindhoven. Niets als lof voor hem! Ze lopen ook allemaal met hem weg
Ik word helemaal mongoloïde van die toeter. Staat ook gewoon op zaterdag op de herdgang te toeteren hè.
Ik zeg het net in de slowchat. Altijd bijzonder wat een verwevenheid die mensen voelen met hun club. Varkenoord wordt schoongemaakt door kinderen en jongeren met een downsyndroom vanuit de Pameijerstichting. Die zijn ook echt he-le-maal gek van de club. Ik vind dat altijd wel mooi.
Ik word helemaal mongoloïde van die toeter. Staat ook gewoon op zaterdag op de herdgang te toeteren hè.
Ik weet het :-P
Echt. Andere kant van het veld gaan staan helpt dan ook niet echt. En als Faber of Van der Weerden komt kijken gaat hij daar gewoon recht naast staan en dan de hele tijd toeteren.
Die Labyrat en Bakkali vergelijking is zo gek nog niet. Natuurlijk, wat Labyrat heeft geflikt is diep triest. Dit kan je niet goed praten, en ja hij is er financieel op vooruit gegaan maar als je ambitie hebt dan is dit gewoon een verlies voor een voetballer die amper aan het spelen kwam. Bakkali heeft zover ik gehoord heb iig slimme ouders, die het niet nodig vinden om die jongens te laten vertrekken voor het grote geld. Ik hoop voor hem dat ie net zo slim is, en gewoon zijn kansen afwacht en wanneer die kans er weer komt, dubbel zo hard aanpakt. Hij moet nu nog meer laten zien dat hij en niet Ruiz erin hoort.
Mocht dat kloppen, dan moeten we Brands aanstellen als verkoopmanager en een nieuwe technisch directeur die verantwoordelijk is voor het samenstellen van een fatsoenlijke selectie. In ieder geval moeten ze Brands verbieden ook maar 1 cent van die 8 miljoen uit te geven.
Mocht dat kloppen, dan moeten we Brands aanstellen als verkoopmanager en een nieuwe technisch directeur die verantwoordelijk is voor het samenstellen van een fatsoenlijke selectie. In ieder geval moeten ze Brands verbieden ook maar 1 cent van die 8 miljoen uit te geven.
Durf te wedden dat finnbogason al onderweg is voor 12 miljoen.
Ik hoorde in de wandelgangen dat ze bezig zijn met een rechtsbuiten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef Maxerazzi het volgende: Toe maar, een zwoele Gini én een liefdevolle groet van PSV en Philips in mijn mailbox vandaag. Het kan niet op bij de warmste club van Nederland.
Volgens mij is er verder niets over naar buiten gebracht dan dat het zijn rug betreft, wat ergens ook weer vreemd is daar het veel langer duurt dan eerst aangegeven werd.
Op woensdag 5 februari 2014 12:36 schreef Maxerazzi het volgende: Toe maar, een zwoele Gini én een liefdevolle groet van PSV en Philips in mijn mailbox vandaag. Het kan niet op bij de warmste club van Nederland.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GVD, waren die geruchten over 'de kabel van eindhoven toch waar'
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
GVD, waren die geruchten over 'de kabel van eindhoven toch waar'
Die foto heb ik nog nooit gezien hoor.
Nee, 2-1. Vergeet de valse hoop niet die ze nog zullen creëren.
Precies. Binnen het eerste kwartier enigszins fortuinlijk op voorsprong komen door een van richting veranderde afzwaaier, om net voor rust de gelijkmaker te incasseren. Tweede helft Cambuur heer en meester waarna ze tegen minuut 75 de 2-1 weten binnen te prikken en dan weer zo'n armzalig slotoffensief van PSV. Zin in vanavond.
Precies. Binnen het eerste kwartier enigszins fortuinlijk op voorsprong komen door een van richting veranderde afzwaaier, om net voor rust de gelijkmaker te incasseren. Tweede helft Cambuur heer en meester waarna ze tegen minuut 75 de 2-1 weten binnen te prikken en dan weer zo'n armzalig slotoffensief van PSV. Zin in vanavond.
Klinkt goed.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Maar of je nou blij moet worden van het middenveld wat nu start. 0% voetballend vermogen en zelfs nog minder creativiteit.
ja want Maher heeft voetballend en creatief gezien wat laten zien de laatste tijd
ja want Maher heeft voetballend en creatief gezien wat laten zien de laatste tijd
Nee zeker niet, maar zet dan Ruiz op het middenveld en Narsingh gewoon op de flank. Sowieso vind ik het topclubonwaardig om een middenveld op te stellen dat alleen maar uit werkertjes bestaat. Al is Schaars daar ook vaak genoeg een verzaker in.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Nee zeker niet, maar zet dan Ruiz op het middenveld en Narsingh gewoon op de flank. Sowieso vind ik het topclubonwaardig om een middenveld op te stellen dat alleen maar uit werkertjes bestaat. Al is Schaars daar ook vaak genoeg een verzaker in.
Ze moeten sowieso van het 4-3-3 systeem af, maar dat terzijde
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wie? Je snapt toch dat dat hele bestuur dan hun eigen positie ook ter discussie stelt? Zij hebben dit beleid gekopieerd uitgestippeld. Dit gaan ze nooit doen, tenzij Brands inziet dat hij een incabele droeftoeter is die alleen maar kan verkopen.
Ik vind de basiself niet sterker dan bijvoorbeeld Feyenoord. Maar als ik naar de bank kijk en die vergelijk.... Cocu moet wel een dramatisch slechte coach zijn.
Wie? Je snapt toch dat dat hele bestuur dan hun eigen positie ook ter discussie stelt? Zij hebben dit beleid gekopieerd uitgestippeld. Dit gaan ze nooit doen, tenzij Brands inziet dat hij een incabele droeftoeter is die alleen maar kan verkopen.
Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef Lemming22 het volgende: Blijkbaar heeft die oppepper met de megafoon toch zijn effect gehad op Bruma. Vrijdag op de afsluitende training op herhaling!
Vond 'm verder nou niet bepaald lekker in de wedstrijd zitten. Gaat 'ie 't logo nog lopen kussen ook
Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef AF_ het volgende: Trainen op afmaken zou wel eens een goed idee zijn. Misschien leest Cocu mee?
Effectiever met corners omgaan is ook nog wel een mooie
Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende: Erg genant dat Cocu in de blessuretijd wisselt om tijd te rekken, maar gefeliciteerd met de 3 punten iig.
Het is overleven voor Cocu. Puntverlies was de druk nog groter geworden.
Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef GGMM het volgende: Erg genant dat Cocu in de blessuretijd wisselt om tijd te rekken, maar gefeliciteerd met de 3 punten iig.
Dat lijkt me niet meer dan normaal in deze situatie...
Mooi die Ajacieden die spreken over "lucky" en drie gestolen punten bij Cambuur. Als er iets onterecht was was het wel de overwinning van Ajax bij Cambuur.
Mwa, nee, niet echt. Snap het wel enigszins maar het blijft natuurlijk bijzonder genant.
Niks genants aan, het gaat kut, dan rek je gewoon tijd. Dat hoort bij voetbal en zeker bij betaald voetbal, al stond je met 3-0 voor, dan moet je je ook niet onnodig moe maken als je een paar dagen later weer een topper voor de boeg hebt. Er valt op van alles te kankeren bij PSV maar dit was gewoon correct en volgens het boekje.
Niks genants aan, het gaat kut, dan rek je gewoon tijd. Dat hoort bij voetbal en zeker bij betaald voetbal, al stond je met 3-0 voor, dan moet je je ook niet onnodig moe maken als je een paar dagen later weer een topper voor de boeg hebt. Er valt op van alles te kankeren bij PSV maar dit was gewoon correct en volgens het boekje.
Ik zeg ook niet dat het vies is of niet volgens het boekje, ik vind het gewoon genant dat een club als PSV zo diep is gezonken. Maar prima verder; geniet van de overwinning.
Ik zeg ook niet dat het vies is of niet volgens het boekje, ik vind het gewoon genant dat een club als PSV zo diep is gezonken. Maar prima verder; geniet van de overwinning.
Dan zal je je wel ontzettend veel gevoelens van plaatsvervangende schaamte krijgen bij elke speelronde in de eredivisie
Ik lok niks uit, ik geef gewoon m'n mening. Hij wisselt in de 92ste minuut tegen cambuur. Dat is dan Cocu; ooit een groot voetballer.
Zit je iets dwars? Het gebeurt zo vaak in het voetbal, maar omdat Cocu het toevallig nu een keer doet, moet het maar breed uitgemeten worden? Grow up!
Het hoeft niet breed uitgemeten te worden, ik vind het alleen een beetje genant, meer zei ik niet.
Waarom is het gênant? Omdat het 1-2 staat? Omdat PSV anders misschien toch niet wint?
Een Engels tabloid kwam met een huurverhaal op de proppen, wat uiteindelijk ook bevestigd werd door Brands. Maar volgens mij is daar niets meer mee gedaan.
Het hoeft niet breed uitgemeten te worden, ik vind het alleen een beetje genant, meer zei ik niet.
Er zijn trainers die gooien er bij een kleine voorsprong de laatste 10 minuten vrijwel altijd een defensief zekerheidje in. Stel dat Cocu het in dit geval niet had gedaan en Cambuur had de verdiende 2-2 gemaakt; Waarschijnlijk was hij dan compleet afgemaakt dat hij zo was blijven spelen. Totaal niet gênant.
Waarom is het gênant? Omdat het 2-1 staat? Omdat PSV anders misschien toch niet wint?
Omdat PSV één van de grote 3 topclubs is en Cocu een groot persoonlijkheid ex-voetballer. Dan moet je in de 93ste minuut tegen SC Cambuur dat 15de staat een voorsprong verdedigen door tijd te rekken via een wissel.
Er zijn trainers die gooien er bij een kleine voorsprong de laatste 10 minuten vrijwel altijd een defensief zekerheidje in. Stel dat Cocu het in dit geval niet had gedaan en Cambuur had de verdiende 2-2 gemaakt; Waarschijnlijk was hij dan compleet afgemaakt dat hij zo was blijven spelen. Totaal niet gênant.
Prima, dan vinden we wat anders. Jammer dat er zo'n drama van gemaakt wordt.
Omdat PSV één van de grote 3 topclubs is en Cocu een groot persoonlijkheid ex-voetballer. Dan moet je in de 93ste minuut tegen SC Cambuur dat 15de staat een voorsprong verdedigen door tijd te rekken via een wissel.
Er zijn scheidsrechters, die doen er dan nog wat tijd bij hoor Weet alleen niet of dat vandaag ook gebeurd is..
Als je elftal dat niet kan wat bewezen is in het verleden moet je het toch doen omdat je een grote club bent?
Er zijn scheidsrechters, die doen er dan nog wat tijd bij hoor Weet alleen niet of dat vandaag ook gebeurd is..
Daar gaat het me ook niet om. Als kleine clubs die voor degradatie dit doen bij een club die groter is dan hun dan snap ik het volkomen, het ging me meer om het feit dat dit nu bij PSV - Cambuur door PSV gebeurt. Maar dit gaat nergens meer over; ga van de overwinning genieten.
[..]
Prima, dan vinden we wat anders. Jammer dat er zo'n drama van gemaakt wordt.
Het is gewoon drek wat je verkondigt