En met groen hemd en stropdas. Die kwamen me bekend voorquote:Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef OverRated het volgende:
Met Sierd zie ik. Een garantie voor succes.
quote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En met groen hemd en stropdas. Die kwamen me bekend voor
Ik dacht ook al ja. Even snel tussendoor opgenomen omdat hij toch al in de studio wasquote:Op maandag 3 februari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En met groen hemd en stropdas. Die kwamen me bekend voor
quote:
Wel zielig voor zijn vrouw als hij dat niet deedquote:Op maandag 3 februari 2014 22:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wees maar blij dat hij het niet uit een vrouw dronk.
Is toch een topshowquote:Op maandag 3 februari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Uh wat, rode bal gepakt?
Waar gaat dit over
De ballen van Sjaak.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Uh wat, rode bal gepakt?
Waar gaat dit over
Veel beter.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:12 schreef OverRated het volgende:
Wel leuker dan Koning Voetbal. Kan snel.
De reclame was leuker dan KV.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:12 schreef OverRated het volgende:
Wel leuker dan Koning Voetbal. Kan snel.
Degene die Michael Boogerd inhaalde.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef superniger het volgende:
Ik ken nog een beroemdere postbode.
Je bedoelt die die achter het doel zat?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:24 schreef Grifte het volgende:
Het ontroerendste van Berry is eigenlijk ook nog dat zijn enige fan op dit forum een ajacied is
Barney?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef superniger het volgende:
Ik ken nog een beroemdere postbode.
quote:Op maandag 3 februari 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt die die achter het doel zat?
Aad300 JD Bossie Sierd de Schel ongelofelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
Die mensen die commentaar geven hebben er echt verstand van
En Wimpiequote:Op maandag 3 februari 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad300 JD Bossie Sierd de Schel ongelofelijk
wat een sterrenensemble
Ga lekker dood joh kk gek.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke opmerking, hoe kom je daar toch op?
Dat had iedereen door.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik citeer Barney voor de goede orde.
Joh ik zei toch al dat je het niet zo meendequote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga lekker dood joh kk gek.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier is dat Kiprich penalty fragment
http://studiosport50jaar.(...)ich&verzenden=Zoeken
zak in elkaar joh kk gekquote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de Feyenoord hoolies zoals Grifte
die heeft 'm gebookmarkt
bedankt, de broek kan uitquote:Op maandag 3 februari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Merel op RTL4 bij Humberto. Zomaar een tip.
Ja, absoluut, Boskamp, Schelvis, Sierd, Johan, Aad, Kieft, Koert, al mijn helden trokken voorbij.quote:
Wooooooo dat meen je niet!? Mag ik zeggen dat ik eigenlijk niks van dit programma wist? Ja, dat mag ik zeggen. Komt dus weer een heerlijk avondje aan: Feyenoord kijken, VI van gisteren even terugkijken en dan met een paar bami hapjes eindigen met al deze helden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, absoluut, Boskamp, Schelvis, Sierd, Johan, Aad, Kieft, Koert, al mijn helden trokken voorbij.
Ik kan het alleen niet vinden op Uitzending Uitgesteld of hoe heet dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Wooooooo dat meen je niet!? Mag ik zeggen dat ik eigenlijk niks van dit programma wist? Ja, dat mag ik zeggen. Komt dus weer een heerlijk avondje aan: Feyenoord kijken, VI van gisteren even terugkijken en dan met een paar bami hapjes eindigen met al deze helden.
Wij liggen meestal redelijk op 1 lijn. Ik verwacht vanavond een orgasme, en uiteraard afvegen aan het gordijn.quote:
Alles na VI kan ik niet eens vinden. Dus ik denk dat je gelijk hebt, rechten en zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet vinden op Uitzending Uitgesteld of hoe heet dat.
quote:
Oh toch, inclusief beelden.quote:
Grote klasse ventje!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Oh toch, inclusief beelden.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)458-4c9173b2b2b1.mp4
Kwaliteit is niet zo heel goed, je hebt ook de RTL XL link
http://rtlxl.nl/#!/helden(...)7f-f458-4c9173b2b2b1
Ah, klasse Jo-Hannes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Oh toch, inclusief beelden.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)458-4c9173b2b2b1.mp4
Kwaliteit is niet zo heel goed, je hebt ook de RTL XL link
http://rtlxl.nl/#!/helden(...)7f-f458-4c9173b2b2b1
Heel matig, maar toch kreeg hij in Rotterdam-Zuid een soort cultstatus die ik eigenlijk nooit zo begrepen heb terwijl ik best wel veel opmerk.quote:
π R.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Wie is die jongen met die krullen?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat metgod op school?
De beelden zijn duurquote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben alle beelden van vanavond uit 1 wedstrijd
Emile juicht voor Rotterdam.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile en Koert zijn volgens mij allebei Feyenoord hoolies
Koert is een groot Feijenoorder ja, mooie gozert.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile en Koert zijn volgens mij allebei Feyenoord hoolies
Vooral van Karinaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef KingRoland het volgende:
MetGOD, de favoriete speler van iedereen hier?
Dat is toch veel mooier dan dit mislukte gefluit van scheidsrechter Hitler of hoe heet die gozerquote:
Goden van de Godenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ze kunnen het beter omdopen tot Goden van de Velden
Tuurlijk metgod zonder haar.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef KingRoland het volgende:
MetGOD, de favoriete speler van iedereen hier?
Huub Higlerquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch veel mooier dan dit mislukte gefluit van scheidsrechter Hitler of hoe heet die gozer
Is het dan metgodgod of gewoon metgodquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goden van de Goden
één keer God dekt de lading niet
"We sturen IJzeren Rinus met pensioen omdat het systeem niet altijd even betrouwbaar bleek", meldde Studio Sport-hoofdredacteur Maarten Nooter woensdag.quote:
Dat filmpje (en vooral de commentator) staat een beetje in contrast metquote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Pascalus het volgende:
Dit is ook wel een leuke over Coentje
Wat een afschuwelijke vertoning.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef Pascalus het volgende:
Dit is ook wel een leuke over Coentje
Mooie uitzending was dat toen met al die Feyenoordersquote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef Grifte het volgende:
IJzeren Rinus was ook een baas bij VI toen, mooie humor heeft die gast.
Sierd de Vos is de nieuwe Probleemwijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat filmpje (en vooral de commentator) staat een beetje in contrast met
Hier is iedereen het mee eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anno was een beter item dan Voetbalvrienden.
Ja, jullie horen het goed.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sierd de Vos is de nieuwe Probleemwijken.
Ik kan hier niks mee Hans.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef Grifte het volgende:
Prima showtje. Leuk half uurtje opvulling na VI.
Heb jij zo'n groot huis dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik toch veel imitaties in huis
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij zo'n groot huis dan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb ik toch veel imitaties in huis
Dat doet iedereen die met Ancilla is.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Sjaak die naar de tieten van Ancilla keek
Zi je nou serieus posts van een week geleden te verwijderen?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
Dit is niet het probleemwijkentopic jongens.
Lol dat zag ik niet eensquote:Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zi je nou serieus posts van een week geleden te verwijderen?
Nou ja, gewoon een keer per week. Net als de TV SCquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol dat zag ik niet eensTraag topic dit dus
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die met Ancilla is.
ja daarom had ik het niet door. Stond bovenaan. Nou ja. Was wel een beetje dom inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon een keer per week. Net als de TV SC
daar worden tenminste 10 topics volgespamd.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon een keer per week. Net als de TV SC
Omdat Karina daar de offtopic plaatjes niet verwijderd.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
daar worden tenminste 10 topics volgespamd.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
Toch fijn dat Coentje als eerst kwam. Kan ik nu weer zappen.
Daar is alles on topic man.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat Karina daar de offtopic plaatjes niet verwijderd.
quote:
Ja misschien in die gereformeerde kerk van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |