Dat had iedereen door.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik citeer Barney voor de goede orde.
Joh ik zei toch al dat je het niet zo meendequote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ga lekker dood joh kk gek.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier is dat Kiprich penalty fragment
http://studiosport50jaar.(...)ich&verzenden=Zoeken
zak in elkaar joh kk gekquote:Op maandag 3 februari 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de Feyenoord hoolies zoals Grifte
die heeft 'm gebookmarkt
bedankt, de broek kan uitquote:Op maandag 3 februari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Merel op RTL4 bij Humberto. Zomaar een tip.
Ja, absoluut, Boskamp, Schelvis, Sierd, Johan, Aad, Kieft, Koert, al mijn helden trokken voorbij.quote:
Wooooooo dat meen je niet!? Mag ik zeggen dat ik eigenlijk niks van dit programma wist? Ja, dat mag ik zeggen. Komt dus weer een heerlijk avondje aan: Feyenoord kijken, VI van gisteren even terugkijken en dan met een paar bami hapjes eindigen met al deze helden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, absoluut, Boskamp, Schelvis, Sierd, Johan, Aad, Kieft, Koert, al mijn helden trokken voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |