De avocado is er natuurlijk om dat te fixen!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
True maar spinazie en mango vind ik wel een beetje raar
Avocado vind ik ook helemaal niet zo lekkerquote:Op maandag 3 februari 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De avocado is er natuurlijk om dat te fixen!
Alhoewel het me alsnog smerig lijkt. Maar die kinderen werden voor het blok gezet omdat er een camera bij was.
Dinsdagavond uitzending gemist zonder reclamesquote:Op maandag 3 februari 2014 15:08 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een voetbalwedstrijd kiezen boven VI, pfffffff.
De advocado's ken ik alleen van dit filmpje.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De avocado is er natuurlijk om dat te fixen!
Alhoewel het me alsnog smerig lijkt. Maar die kinderen werden voor het blok gezet omdat er een camera bij was.
Advocaatje USA'tje, je moet niet veronderstellen dat ik die klassieker niet ken.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De advocado's ken ik alleen van dit filmpje.
Op 5 minuten.
Op 8:25 minuut ook nog een cameo van Sierd de Vos, die even met zijn hoofd in beeld komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Advocaatje USA'tje, je moet niet veronderstellen dat ik die klassieker niet ken.
Willem zit voor mijn gevoel niet zo lekker in zijn vel daar.quote:
Die anekdotes van Frits Barend komen er niet helemaal uit.quote:
De naam Johan valt alweer. Ik ben weg. Wilfriet kan niks zelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Evertjan het volgende:
http://www.omroepwnl.nl/v(...)bruari__POW_00743105
voor de Wilfred fans. Zijn stukje over het boek komt op het einde maar Wilfred zou Wilfred niet zijn als hij zich ook met de andere gesprekken gaat bemoeien.
Die van Henk van Dorp ook niet!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die anekdotes van Frits Barend komen er niet helemaal uit.
Geen wonder dat ze 'm een blauw oog gestompt hebben.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Henk van Dorp ook niet!
Gelukkig zat Frits er naast voor de komische noot.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komische nootjes hebben ze jaren later ook bij VI op tafel gezet.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig zat Frits er naast voor de komische noot.
Ik kies jou, Pikakrab.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef Slobeend het volgende:
Vanavond
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten.
Ik snap niet waarom dat filmpje zo veel dislikes heeft.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, oké.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat filmpje zo veel dislikes heeft.
Vroeger waren er wereldgozers die alle rullevante stukjes uit dit soort programma's kniptenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Evertjan het volgende:
voor de Wilfred fans. Zijn stukje over het boek komt op het einde maar Wilfred zou Wilfred niet zijn als hij zich ook met de andere gesprekken gaat bemoeien.
Wat een bazen waren dat hé.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger waren er wereldgozers die alle rullevante stukjes uit dit soort programma's knipten
Vreselijk dat Wilfred 100x Johan Johan Johan moet roepen. Niemand daar vindt Wilfred rullevant maar alleen wat Derksen ervan zegtquote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Evertjan het volgende:
Ja, maar 55 minuten naar Wakker Nederland op Zondag kijken voor twee extra minuten Wilfred doe ik zelfs Louis Van Gaal niet aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger waren er wereldgozers die alle rullevante stukjes uit dit soort programma's knipten
quote:
Een kale noem je badmuts.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Maar zo gaat dat gewoon in de voetballerij. Een rooie noem je rooie, een schele noem je schele, en een zwarte associeer je moet kokosnoten. Dat kan in dit wereldje.
je vergeet dePoelquote:Op maandag 3 februari 2014 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks na VI
Helden van de Velden
Nieuw bij RTL 7: Helden van de Velden. In aflevering 1: De grootste culthelden!
Met onder meer Johan Derksen, Wim Kieft, Aad300 en Elsierd.
je laat je eigen weer gaan Johanquote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind Dua zo een jonge juffrouw man daar heb je toch niks aan. Daar speelde ik graag tegen. Als je een keer bij me in de buurt komt schop ik je helemaal verrot klootzak. Dan spuug ik je in je bek.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral in zijn gezicht, hij kan eindelijk weer een bril dragen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de eBay koopt ie ook Jakotruitjes
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit klaar met een bescheiden schaaltje borrelnootjes.
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Grifte het volgende:
Houd je kokosnoot eens.
Nog nooit gehoord
Ik ook niet, zal wel iets Provinciaals zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Grifte het volgende:
Houd je kokosnoot eens.
Nog nooit gehoord
Houd toch eens je kokosnoot man.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Volgende keer noem je hem gewoon een teringaap. Niks mis mee.
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Grifte het volgende:
Houd je kokosnoot eens.
Nog nooit gehoord
Ik ken het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal wel iets Provinciaals zijn.
Hier in Groningen zeggen we dat dagelijks.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal wel iets Provinciaals zijn.
Kijk daar heb je het alquote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier in Groningen zeggen we dat dagelijks.
Idd, het is gewoon dom en verkeerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:33 schreef Dos37 het volgende:
Gangbare opmerking, man heb er nog nooit van gehoord
Hoe smaakte je pizza?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie
Ze hebben wel gewonnen van Lienden.
Houd gewoon je kokosnoot als je niks toe te voegen hebt.quote:
Mani89 zit wel eens aan mijn kokosnoten.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
Ik zeg weleens "Ik ging op mijn kokosnoot"
De Ko Kos Klanquote:
Blijf lekker in KLB idioot.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:36 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Houd gewoon je kokosnoot als je niks toe te voegen hebt.
The Big Bounce (2004) - Quotes - IMDbquote:Lou Harris: You shut up, coconut nigger.
Jack Ryan: Did he just say coconut nigger? Harris, Harris, Harris, Harris, you can't say coconut nigger.
Lou Harris: Oh, I can't?
Jack Ryan: Not really in this day and age.
Lou Harris: You're fired
Reageer dan gewoon niet stakker.quote:
Hansie is filmkenner par excellence.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
The Big Bounce (2004) - Quotes - IMDb
![]()
Zou Hans dit filmpie toevallig gekeken hebben vorige week?
Gijp is gefascineerd door de enorme lul van Prince Polly.quote:
Thijs lijkt op een kokosnoot.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef De_Dorstige het volgende:
Thijs kan z'n lachen niet inhouden.
Welk shirt?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
Niet zo handig om al te zeggen dat je tot 500 gaat, Gijpie.
Ken hem het schelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
Niet zo handig om al te zeggen dat je tot 500 gaat, Gijpie.
Want?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet stakker.
Waarvan akte.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef wolferl het volgende:
Gister bij FC Lienden, dat fantastische mooie Lienden, met 1500 supporters, hartstikke mooie mensen allemaal, zelfs de koffiejuffrouw van Lienden, een schat van een vrouw. De speler van Lienden, overigens een uitstekende speler, en aardige gozer....
God wat word ik moe van Hans.
Sport1 = failliettwitter:champ_ian twitterde op maandag 03-02-2014 om 20:38:16CONFIRMED: @FOXSportsnl will be showing the Bundesliga as well next season... reageer retweet
Alleen de primera nogquote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Sport1 = failliettwitter:champ_ian twitterde op maandag 03-02-2014 om 20:38:16CONFIRMED: @FOXSportsnl will be showing the Bundesliga as well next season... reageer retweet
gr gr
Ze hebben nog de Belgische competitie.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
gr gr
Daar kijkt echt helemaal niemand naar behalve wat reservebelgen.quote:
Dacht overigens dat dit al tijden bekend was.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
gr gr
Fox heeft ook al tennis zag ik pas.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
gr gr
Barça fappers.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom zegt niet dat Barca verloren heeft?
Alleen nog Spaans voetbal en dan..quote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Fox heeft ook al tennis zag ik pas.
Dan moet Sierd ook mee. Ik heb Sport 1 voor Sierd en Barca.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen nog Spaans voetbal en dan..
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dan moet Sierd ook mee. Ik heb Sport 1 voor Sierd en Barca.
Terecht.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dan moet Sierd ook mee. Ik heb Sport 1 voor Sierd en Barca.
als je toch alleen maar komt haten..quote:
Maher is een idioot.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu is te snel voor de groep gezet.
Matavz kan er ook gewoon geen klote van.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Spitsen bashen terwijl het aan de ego's in dat team ligt. Matavz legt ze wel in het mandje maar dan moeten die egotjes wel afspelen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Matavz Psv kan er ook gewoon geen klote van.
Beter dan een ftukje ftift op je truitje.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is een stukje paprika op mijn broek gevallen
Maar Mansjester is wel tofquote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben nog een lager IQ dan Mansjester.
Klopt, aan die tafel zijn ze ook niet bijster intelligent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |