quote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef klawie het volgende:
Als fl nieuwe topics maakt wordt het altijd stilkijk maar naar stoner
Moet je bij onze boii Monitor zijn. Die fixt die shizzle jwz.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
waar kan ik ook alweer zien hoeveel posts ik heb gemaakt? Zeg maar van voor 12 uur?
http://thuisserver.net/fo(...)um=115&tab=tab_tablequote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
waar kan ik ook alweer zien hoeveel posts ik heb gemaakt? Zeg maar van voor 12 uur?
Dankje maar ik kan de username niet invullen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://thuisserver.net/fo(...)um=115&tab=tab_table
Je kan alleen je eigen username invullen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankje maar ik kan de username niet invullen.
Ze hadden bijna nieuw record met groot puntenverschil.quote:
Elke SB is boeiendquote:Op maandag 3 februari 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze hadden bijna nieuw record met groot puntenverschil.Jammer dat de Broncos niet in de wedstrijd kwamen. De wedstrijd schijnt daardoor niet heel boeiend geweest te zijn
Ik vind eerlijk gezegd de reclames altijd wel boeiend vanwege mijn marketingachtergrond.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Elke SB is boeiend
Die van vorig jaar was helemaal geweldig![]()
Maar die blunder in het begin van de match gister![]()
Voor de mensen die het gezien hebben dan.
Amateurquote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd de reclames altijd wel boeiend vanwege mijn marketingachtergrond.![]()
Die van vorig jaar heb ik niet gevolgd
En dit jaar heb ik de wedstrijd ook niet kunnen zien.
Just did!quote:
Maar wel mannelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 09:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb me niet geschoren, en nu voel ik me vies.
Ohquote:
Zo'n meisje uit Zweden en we kennen elkaar net 4 dagen maar we gaan trouwen omdat liefdequote:Op maandag 3 februari 2014 09:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wie/wat/wanneer/hoe en zo.
Details.
Heeft ze blond haar, heet ze Ingeborg en is ze er niet vies van?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje uit Zweden en we kennen elkaar net 4 dagen maar we gaan trouwen omdat liefde
Not sure if cute or creepy..quote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje uit Zweden en we kennen elkaar net 4 dagen maar we gaan trouwen omdat liefde
Mijn gymlerares heet Ingeborgquote:Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft ze blond haar, heet ze Ingeborg en is ze er niet vies van?
Yeah, that's gonna work outquote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh dus ze komt oorspronkelijk uit Pripyat c.q. Chernobyl?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn gymlerares heet Ingeborg![]()
Elin, donkergroen haar
Jaja, ik ga daar studeren enzoquote:Op maandag 3 februari 2014 10:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, that's gonna work out
Fukushimaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus ze komt oorspronkelijk uit Pripyat c.q. Chernobyl?
quote:
quote:
Was dat al je plan, of kom je daar nu ineens op?quote:
Something something tentaclesquote:
Was ik al van plan.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was dat al je plan, of kom je daar nu ineens op?
oh mmkay. Anders had ik je een tikkeltje fucking hard uitgelachenquote:
Nick kan iig wel zeggen dat hij een Zweedse deerne heeft gehosseld, wij nietquote:Op maandag 3 februari 2014 10:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh mmkay. Anders had ik je een tikkeltje fucking hard uitgelachen
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nick kan iig wel zeggen dat hij een Zweedse deerne heeft gehosseld, wij niet
Hold your horses, er is nog niks gehosseldquote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nick kan iig wel zeggen dat hij een Zweedse deerne heeft gehosseld, wij niet
Maar mijn hossel is wel Neerlandschquote:
Tinder?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar mijn hossel is wel Neerlandsch
Neen gewoon uit mijn hometownquote:
Dan heb jij wel vroeg weekend, want de week is nog maar 10 uur begonnenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:23 schreef wietparkiet het volgende:
hoi ik heb weekend en toen bedacht ik me dat ik dan het beste kan FOK!en
haha okay okay, naisquote:Op maandag 3 februari 2014 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen gewoon uit mijn hometown
ik weet. maar school zij ga maar naar huis en kom maandag maar weer terug dus toen had ik zo iets van okee doei dan ga ik wel naar huis.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan heb jij wel vroeg weekend, want de week is nog maar 10 uur begonnen
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet. maar school zij ga maar naar huis en kom maandag maar weer terug dus toen had ik zo iets van okee doei dan ga ik wel naar huis.
baal er wel een beetje van want ben gewend wat te doen op een doordeweekse dag en kan momenteel nergens aan het werk dus dan maar thuis zitten en gamen ofzoquote:
Dat is toch de leefquote:Op maandag 3 februari 2014 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
baal er wel een beetje van want ben gewend wat te doen op een doordeweekse dag en kan momenteel nergens aan het werk dus dan maar thuis zitten en gamen ofzo
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet. maar school zij ga maar naar huis en kom maandag maar weer terug dus toen had ik zo iets van okee doei dan ga ik wel naar huis.
GTA V?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee. suggesties voor een spel dan?
liefst geen FPS of RTS ofzo.
Hmm...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al 2 keer uitgespeeld. is nu wel de lol een beetje van af.
fifa is te confronterendquote:
Ik kan wel helpenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog te doen:
- Vuilniszakken weggooien
- Slaapzakken naar beneden
- Afwassen
- Douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kan wel helpenHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind mijn vriend vast niet leuk
Your beauty never ever scared me.
hoef ik allemaal niet te doen vandaagquote:Op maandag 3 februari 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog te doen:
- Afwassen
- Douchen
Ohquote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaVind mijn vriend vast niet leuk
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoef ik allemaal niet te doen vandaag
Hij is nu aan het werk. Ik ga zo alvast douchen, vanavond heb ik daar helemaal geen zin meer in hehequote:Op maandag 3 februari 2014 14:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ohlaat hij jou daar maar mee helpen dan
Gelukkig heb ik een vaatwasser!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog te doen:
- Afwassen
- Douchen
Jaloers. Gelukkig heb ik niet veel afwas. 2 kommetjes, 2 bordjes, beetje bestek en een pan. Is zo gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 14:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een vaatwasser!
Echt verschrikkelijk afwassen!
in dat geval: aansteller !quote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaloers. Gelukkig heb ik niet veel afwas. 2 kommetjes, 2 bordjes, beetje bestek en een pan. Is zo gedaan
Ik heb alles gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval: aansteller !
en douchen is ook niet echt een straf
meenemen onder de douchequote:Op maandag 3 februari 2014 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaloers. Gelukkig heb ik niet veel afwas. 2 kommetjes, 2 bordjes, beetje bestek en een pan. Is zo gedaan
Haha ik ben net voor 't eerst aan het kijken (aflevering 1)quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van die aflevering van Onopgeloste Zaken moet vinden
Zo raar dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van die aflevering van Onopgeloste Zaken moet vinden
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik ben net voor 't eerst aan het kijken (aflevering 1)Na 't douchen maar even aflevering 4 kijken
Die aflevering van gister. WTF man.quote:
Vertelquote:Op maandag 3 februari 2014 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Die aflevering van gister. WTF man.
Ik ga hem nu kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Die aflevering van gister. WTF man.
Nou, spoilersquote:
Oh.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou, spoilersje kan hem beter terug kijken tbh. Ik vond het zelfs leuk
Ik ben sbs-volk
GC / Onopgeloste Zaken
Discussie topic!
hf Ama, en lees dat topic pas als je de aflevering hebt gezien he
Oh ik heb nu al iets gelezenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
hf Ama, en lees dat topic pas als je de aflevering hebt gezien he
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb nu al iets gelezenWaarvan ik denk WHAT THE FUCK?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
Die sayianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle TT's die niet verklaren dat Sassem fantastisch is zijnquote:
Niet waardquote:
Alsof dat mogelijk isquote:
Jaquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
Oja tevens jawoord gehad dat ik stage mag gaan lopen waar ik dat wil. Jippie nu kan ik mij eindelijk gaan inschrijven op de opleiding.
quote:
quote:
mean gayzquote:
quote:
quote:
Bier weet ik ook te vinden grgrquote:Op maandag 3 februari 2014 18:48 schreef Oversight het volgende:
BBQS
Trouwens ook de enige die weet waar de instellingen van Fok! zich verstoppen, hoe nieuwe knopjes worden verwekt, ...en waar het bier staat.
jij gebruikt emoticons niet op de goede manierquote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Echt ?
Ik heb goed gekeken, niets meerrrrrrrr
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij gebruikt emoticons smiley's niet op de goede manier
wil je daar mee stoppen
bedankt
quote:
Nee.quote:
Quelle horreurquote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Echt ?
Ik heb goed gekeken, niets meerrrrrrrr
Nee.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
pizza in de oven
cosmo wil je weer komen eten?
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Typisch het volgende:
wat yvonne daar van vindt maakt mij niet uit
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Vonny,.... zucht..
Zou maar uitkijken, ze neflixt tegenwoordig, en dan nog wel vanaf een tabletdinges..
Niet boosmaken, dan gaat ze zich inlezen hoor.....
quote:
Gewoon een huiswijntje, droog.quote:
Wat was nou precies je probleem met smartcare? ik heb er nog nooit problemen mee gehad namelijk.quote:
Ik merkte het al.quote:
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merkte het al.
'We' riepen je al in de groepschat incl. hartjes en alles.
Ga je een nieuwe kopen of heb je een oude toestel?
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:07 schreef Cosmo. het volgende:
ik deed de meeste hartjes, maar het mocht niet baten
okequote:Op maandag 3 februari 2014 19:07 schreef Cosmo. het volgende:
ik deed de meeste hartjes, maar het mocht niet baten
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik zou een screenshot willen sturen maar helaas.
uhhfhshfshhsshhs moet je appsenquote:
wauw jij bent ook niet liefquote:
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wietparkiet is een van de personen die het kan beamen dat typje best aardig is.
quote:Op maandag 3 februari 2014 18:48 schreef Oversight het volgende:
BBQS
Trouwens ook de enige die weet waar de instellingen van Fok! zich verstoppen, hoe nieuwe knopjes worden verwekt, ...en waar het bier staat.
hihi strelenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet je ego te veel strelen.
Vergeleken afgelopen weken, jaquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
Smileys voor elke zin, daar krijgen mijn ogen nou echt gewoon spontaan aids van.
jmr ripquote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
rez ik wilde je nog wat vragen maar ben het vergeten rip
gierugquote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
Tering hiAan de telefoon was afgesproken dat toestel overname kosten 100 euro was. Op factuur krijg ik 112,41
1 belletje en die 12 euro wordt netjes terug gecrediteerd
Helaas niet de Broncos. Die hebben Eric Deckerquote:Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
Heel Imgur staat vol met posts over de Superbowl. 'Murica
treinkaartje voor mijquote:Op maandag 3 februari 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die 12 euro kan ik beter besteden.
Oh, eens.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas niet de Broncos. Die hebben Eric Decker
[ afbeelding ]
jouw slaapkamerquote:
quote:
Zo irritant deze serie, maar tegelijk ook vermakendquote:
Nee, troll- of BNW-accountje uit 2001 of zo.quote:
boeiendquote:
Nee, auto-forum.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:49 schreef Cosmo. het volgende:
bnw? is dat niet dat alu hoedjes forum?
datt komt er wel steeds in mij opquote:
tsja '2001'quote:Op maandag 3 februari 2014 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Yvonne vindt hem geweldig, maar meh.
Toen kon iedereen nog op elkaar fappen zonder droog te raken.quote:
Ik was het topic bijna vergetenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
CUL / McDonald's macnuggets, wetenschappelijk getest, bizarre vondsten.
Prachtig voorbeeldtopic btw.
Ranzig wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
CUL / McDonald's macnuggets, wetenschappelijk getest, bizarre vondsten.
Prachtig voorbeeldtopic btw.
Het is nep man. Die site slaat nergens op, BNW-nieuws en zo.quote:
tl;drquote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Rezania het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/NaturalNews
Ik neem het ook niet dermate serieus maar ik ben te goed in inbeelden van dingenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook echt "wetenschappelijk getest"
Je moet dan ook alleen de inleiding lezen, idoot, zo werkt dat.quote:
quote:NaturalNews (formerly Newstarget) is a website operated by Mike Adams. It is dedicated to alternative medicine and various conspiracy theories, such as "chemtrails", the alleged dangers of fluoride in drinking water, (as well as those of monosodium glutamate and aspartame) and alleged health problems caused by "toxic" ingredients in vaccines, including the now-discredited link to autism.
It features guest authors such as anti-vaccinationist Joseph Mercola, and anti-vaccinationist and conspiracy theorist Jon Rappoport, and has featured interviews with Russell Blaylock, Sandor Katz, and others. It defends Andrew Wakefield's fraudulent 1998 study linking autism to vaccinations, is outspoken against gun control, Transportation Security Administration screening procedures, and genetically modified organisms, and claims that CT scans and mammograms cause cancer. It claims that amalgam fillings are dangerous and need to be removed and defends Scientology, but its primary purpose is the promotion of alternative medicine and (often controversial) nutrition claims.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toen kon iedereen nog op elkaar fappen zonder droog te raken.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is oversight
leuk en nuquote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is oversight
wat spelen we? doktertje?quote:
tijd voor een prostaatonderzoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet op buienradar, straks regende het userts.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik keek al wat rond op o.a. google.nl en buienradar.nl maar daar zag ik jullie niet.
hihihiquote:Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig niet op buienradar, straks regende het userts.
Zou zomaar een liedje van FOK! de Musical kunnen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
It's raining users! halleloeja! It's raining users!
Hoeft ook niet, je mist alleen wel wat als je het niet kent.quote:
Soms wat gekke topics, maar da's geen reden om hem te gaan haten.quote:
Ach ik kijk zelf ook af en toe in Brave New World. Interessante shit welquote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soms wat gekke topics, maar da's geen reden om hem te gaan haten.
En gekke topics op FOK! zijn normaal.
Ik echt amper, het gaat daar vaak net iets te ver.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach ik kijk zelf ook af en toe in Brave New World. Interessante shit wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |