quote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef klawie het volgende:
Als fl nieuwe topics maakt wordt het altijd stilkijk maar naar stoner
Moet je bij onze boii Monitor zijn. Die fixt die shizzle jwz.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
waar kan ik ook alweer zien hoeveel posts ik heb gemaakt? Zeg maar van voor 12 uur?
http://thuisserver.net/fo(...)um=115&tab=tab_tablequote:Op maandag 3 februari 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
waar kan ik ook alweer zien hoeveel posts ik heb gemaakt? Zeg maar van voor 12 uur?
Dankje maar ik kan de username niet invullen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://thuisserver.net/fo(...)um=115&tab=tab_table
Je kan alleen je eigen username invullen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankje maar ik kan de username niet invullen.
Ze hadden bijna nieuw record met groot puntenverschil.quote:
Elke SB is boeiendquote:Op maandag 3 februari 2014 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze hadden bijna nieuw record met groot puntenverschil.Jammer dat de Broncos niet in de wedstrijd kwamen. De wedstrijd schijnt daardoor niet heel boeiend geweest te zijn
Ik vind eerlijk gezegd de reclames altijd wel boeiend vanwege mijn marketingachtergrond.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Elke SB is boeiend
Die van vorig jaar was helemaal geweldig![]()
Maar die blunder in het begin van de match gister![]()
Voor de mensen die het gezien hebben dan.
Amateurquote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd de reclames altijd wel boeiend vanwege mijn marketingachtergrond.![]()
Die van vorig jaar heb ik niet gevolgd
En dit jaar heb ik de wedstrijd ook niet kunnen zien.
Just did!quote:
Maar wel mannelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 09:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb me niet geschoren, en nu voel ik me vies.
Ohquote:
Zo'n meisje uit Zweden en we kennen elkaar net 4 dagen maar we gaan trouwen omdat liefdequote:Op maandag 3 februari 2014 09:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wie/wat/wanneer/hoe en zo.
Details.
Heeft ze blond haar, heet ze Ingeborg en is ze er niet vies van?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje uit Zweden en we kennen elkaar net 4 dagen maar we gaan trouwen omdat liefde
Not sure if cute or creepy..quote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n meisje uit Zweden en we kennen elkaar net 4 dagen maar we gaan trouwen omdat liefde
Mijn gymlerares heet Ingeborgquote:Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft ze blond haar, heet ze Ingeborg en is ze er niet vies van?
Yeah, that's gonna work outquote:Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh dus ze komt oorspronkelijk uit Pripyat c.q. Chernobyl?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn gymlerares heet Ingeborg![]()
Elin, donkergroen haar
Jaja, ik ga daar studeren enzoquote:Op maandag 3 februari 2014 10:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, that's gonna work out
Fukushimaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus ze komt oorspronkelijk uit Pripyat c.q. Chernobyl?
quote:
quote:
Was dat al je plan, of kom je daar nu ineens op?quote:
Something something tentaclesquote:
Was ik al van plan.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was dat al je plan, of kom je daar nu ineens op?
oh mmkay. Anders had ik je een tikkeltje fucking hard uitgelachenquote:
Nick kan iig wel zeggen dat hij een Zweedse deerne heeft gehosseld, wij nietquote:Op maandag 3 februari 2014 10:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh mmkay. Anders had ik je een tikkeltje fucking hard uitgelachen
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nick kan iig wel zeggen dat hij een Zweedse deerne heeft gehosseld, wij niet
Hold your horses, er is nog niks gehosseldquote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nick kan iig wel zeggen dat hij een Zweedse deerne heeft gehosseld, wij niet
Maar mijn hossel is wel Neerlandschquote:
Tinder?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar mijn hossel is wel Neerlandsch
Neen gewoon uit mijn hometownquote:
Dan heb jij wel vroeg weekend, want de week is nog maar 10 uur begonnenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:23 schreef wietparkiet het volgende:
hoi ik heb weekend en toen bedacht ik me dat ik dan het beste kan FOK!en
haha okay okay, naisquote:Op maandag 3 februari 2014 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen gewoon uit mijn hometown
ik weet. maar school zij ga maar naar huis en kom maandag maar weer terug dus toen had ik zo iets van okee doei dan ga ik wel naar huis.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan heb jij wel vroeg weekend, want de week is nog maar 10 uur begonnen
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet. maar school zij ga maar naar huis en kom maandag maar weer terug dus toen had ik zo iets van okee doei dan ga ik wel naar huis.
baal er wel een beetje van want ben gewend wat te doen op een doordeweekse dag en kan momenteel nergens aan het werk dus dan maar thuis zitten en gamen ofzoquote:
Dat is toch de leefquote:Op maandag 3 februari 2014 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
baal er wel een beetje van want ben gewend wat te doen op een doordeweekse dag en kan momenteel nergens aan het werk dus dan maar thuis zitten en gamen ofzo
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet. maar school zij ga maar naar huis en kom maandag maar weer terug dus toen had ik zo iets van okee doei dan ga ik wel naar huis.
GTA V?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja okee. suggesties voor een spel dan?
liefst geen FPS of RTS ofzo.
Hmm...quote:Op maandag 3 februari 2014 10:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
al 2 keer uitgespeeld. is nu wel de lol een beetje van af.
fifa is te confronterendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |