Ja, behoorlijk irritantquote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan:
[ afbeelding ]
geen problemen mee, want nooit ervarenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan:
[ afbeelding ]
Een bezette parkeerplek?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan:
[ afbeelding ]
Mweh, dat valt nog mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan:
[ afbeelding ]
Levert geen geld op.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:52 schreef Daeron het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)rtje-aan-in-tilburg/
Kunnen ze daar alsjeblieft eens een paar dagen op gaan controleren...
tot ¤ 360 tegen ¤90 voor een foutparkeerboete. Dan doe ik het wel hoor, geef maar een pakkie en een bonnenboekjequote:
En een extra cursist voor het CBR mag ik hopen. Als je zo de weg op gaat ben je het rijbewijs niet waardig imoquote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tot ¤ 360 tegen ¤90 voor een foutparkeerboete. Dan doe ik het wel hoor, geef maar een pakkie en een bonnenboekje
Misschien schrok zij net zo erg als jij maar compleet getikt natuurlijk!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef eXplorer1 het volgende:
gisteren bijna op iemand geklapt, ik reed rustig op de rechtersstrook omdat ik in "cruise" modus zat(110kmh) en ik zag iemand op de vluchtstrook optrekken, ik kon niet naar links ivm drukte dus ik ging van de CC af, tijdens het knopje drukken schoot ze met 30-45kmh de snelweg op, ik schrikte mij de pest pleuresik kon niet meer op tijd afremmen (van 100 naar 30-45 binnen 10 meter gaat niet) dus ik ben maar de vluchtstrook opgedoken.
toen ik boos toeterde bleef die vrouw gewoon voor zich uit staren
Als geld van doorslaggevende factor zou zijn, zou de politie heel anders te werk gaan.quote:
Huh? Wat zou aanstootgevend of trollerig moeten zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als geld van doorslaggevende factor zou zijn, zou de politie heel anders te werk gaan.
Excuses als je mijn posting aanstootgevend of trollerig hebt ervaren, stuur maar een dm dan delete ik de boel
Ongeacht dat; je gaat toch niet met zo'n snelheid en zonder goed te kijken de snelweg op?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien schrok zij net zo erg als jij maar compleet getikt natuurlijk!
Gelukkig goed afgelopen maar durven die lui het gaspedaal niet aan te raken?
Lijkt mij ook maar her gebeurt wel fckn vaak, vraag me af hoe dat komt. Wil de kamikaze niet meer dan 2000 toeren maken tijdens het optrekken, kosten het je 2km extra verbruik op de liter, is harder dan 50 sowieso eng of wordt Marcel van radio 1 onverstaanbaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ongeacht dat; je gaat toch niet met zo'n snelheid en zonder goed te kijken de snelweg op?
Ik denk al die factoren in je tweede alinea.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar her gebeurt wel fckn vaak, vraag me af hoe dat komt. Wil de kamikaze niet meer dan 2000 toeren maken tijdens het optrekken, kosten het je 2km extra verbruik op de liter, is harder dan 50 sowieso eng of wordt Marcel van radio 1 onverstaanbaar?
Of het is gewoon een mongool, kan natuurlijk ook en die kans is vooral heel groot als die dwaas al aan komt tuffen met het knipperlicht uit om aan te geven dat die persoon binnen 10 meter de snelweg op wil (je verwacht het niet)
En morgen doen ze het weer. Niemand die ze even kan vertellen dat ze verkeerd bezig zijn. Zo'n invoegende automobilist ziet alleen wat geknipper in z'n spiegel en hoort misschien een hoop getoeter, maar heeft geen idee wat er mis is. 'Waarom gaat die hardrijder niet even naar links?'quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik denk al die factoren in je tweede alinea.
Er naast gaan rijden en een afkeurend vingertje geven, net zoals je bij een peuter doet, werkt altijd erg goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En morgen doen ze het weer. Niemand die ze even kan vertellen dat ze verkeerd bezig zijn. Zo'n invoegende automobilist ziet alleen wat geknipper in z'n spiegel en hoort misschien een hoop getoeter, maar heeft geen idee wat er mis is. 'Waarom gaat die hardrijder niet even naar links?'
Terwijl je het verkeer achter je ophoudt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:37 schreef CapnIzzy het volgende:
Er naast gaan rijden en een afkeurend vingertje geven, net zoals je bij een peuter doet, werkt altijd erg goed.
Nee, als geld niet de doorslaggevende factor was, zou de politie anders te werk gaan. Of wilde je zeggen dat dingen als een trajectcontrole en een flitsbusje langs een snelweg die net van 100 naar 80 km/h is gegaan, echt meewerken aan de verbetering van de veiligheid?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als geld van doorslaggevende factor zou zijn, zou de politie heel anders te werk gaan.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, als geld niet de doorslaggevende factor was, zou de politie anders te werk gaan. Of wilde je zeggen dat dingen als een trajectcontrole en een flitsbusje langs een snelweg die net van 100 naar 80 km/h is gegaan, echt meewerken aan de verbetering van de veiligheid?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Posergoth6667 het volgende:
hij liet het er maar bij zitten toen hij zag dat er een man met baard in een Matiz reed.
Ik heb meerdere brillen geprobeerd (stuk of 10), meerdere zonnebrillen en nachtbrillen. Huidige zonnebril gebruik ik tijdens het rijden als het donker is omdat dit het beste beeld geeft zonder echt langdurig verblind te worden. Deze werkt bij mij prettiger dan een nachtbril omdat deze net ietsjes meer blauw licht tegen houd (zit zoals bij nachtbrillen ook een lichte gelige gloed in de glazen). Ik heb een chronische oogonsteking en zonder auto kan ik niet maar mijn werk. Ik rij dankzij Xenon liever niet als het donker is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:20 schreef BigSmurf het volgende:
Je auto stilzetten als er een tegenligger met xenon aankomt rijden? Dat die verblinding hinderlijk is snap ik, maar zo erg dat je een voetganger niet meer ziet, dan ben je toch echt toe aan een bril hoor.
Dan is die oogontsteking toch de schuldige en niet die xenon? Ja, het is hinderlijk, en ja, je wordt weleens verblind, maar als dat ervoor zorgt dat je tijdelijk niks meer ziet, dan vraag ik me af of je wel achter het stuur moet kruipen tussen zonsondergang en zonsopkomst. Noodzakelijk voor je werk of niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:21 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere brillen geprobeerd (stuk of 10), meerdere zonnebrillen en nachtbrillen. Huidige zonnebril gebruik ik tijdens het rijden als het donker is omdat dit het beste beeld geeft zonder echt langdurig verblind te worden. Deze werkt bij mij prettiger dan een nachtbril omdat deze net ietsjes meer blauw licht tegen houd (zit zoals bij nachtbrillen ook een lichte gelige gloed in de glazen). Ik heb een chronische oogonsteking en zonder auto kan ik niet maar mijn werk. Ik rij dankzij Xenon liever niet als het donker is.
Oogonsteking helpt mee maar daar zit ik al heel mijn leven mee. Is het handig om niet te kunnen werken? Die lampen worden alleen maar feller en feller terwijl je genoeg ziet als je in stedelijk gebied je stadslicht aan hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan is die oogontsteking toch de schuldige en niet die xenon? Ja, het is hinderlijk, en ja, je wordt weleens verblind, maar als dat ervoor zorgt dat je tijdelijk niks meer ziet, dan vraag ik me af of je wel achter het stuur moet kruipen tussen zonsondergang en zonsopkomst.
Met stadslicht zie je niets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Oogonsteking helpt mee maar daar zit ik al heel mijn leven mee. Is het handig om niet te kunnen werken? Die lampen worden alleen maar feller en feller terwijl je genoeg ziet als je in stedelijk gebied je stadslicht aan hebt.
Wat moet je zien? Overal staan van die palen met die lampen er in die alles al voor je verlichten. Ik heb het getest op een N weg in een buitengebied zonder lantaarnpalen en met stadslicht zag ik goed genoeg om te kunnen rijden met 80/90quote:
Handig niet, maar wel veiliger voor je medeweggebruiker.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Oogonsteking helpt mee maar daar zit ik al heel mijn leven mee. Is het handig om niet te kunnen werken?
Als iedereen met normale lampen aan gaat rijden heb ik nergens last van. Ik heb alleen last van aso's met xenon lampen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Handig niet, maar wel veiliger voor je mede-automobilist.
Waarom ben je een aso met xenon? Vaak is een verkeerde afstelling meer onwetendheid dan asocialiteit, en heb je er hooguit heel even last van in een bepaalde hoek. Dat jij door je lichamelijke klacht daar meer last van hebt maakt mensen met xenon niet direct aso, maar jou als automobilist wel een groter dan gemiddeld "gevaar" voor je medeweggebruikers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Als iedereen met normale lampen aan gaat rijden heb ik nergens last van. Ik heb alleen last van aso's met xenon lampen.
Xenon zijn normale lampen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Als iedereen met normale lampen aan gaat rijden heb ik nergens last van. Ik heb alleen last van aso's met xenon lampen.
Omdat ik verre van de enige ben die hier door verblind word. Als je weet hoe vaak ik mensen hoor vloeken over auto's (voornamelijk die nieuwe Audi's, BMW's en Mercedessen) met Xenon lampen, betekent dat het in de regel niet goed zit. Dat heel even last hebben is al verkeerd. Als jij in je auto rijd en ik tik je heel even aan van achteren word je er ook niet vrolijk van. Als je met Xenon aan gaat rijden ben je asociaal want dan verblind je mensen constant "even".quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Waarom ben je een aso met xenon? Vaak is een verkeerde afstelling meer onwetendheid dan asocialiteit, en heb je er hooguit heel even last van in een bepaalde hoek. Dat jij door je lichamelijke klacht daar meer last van hebt maakt mensen met xenon niet direct aso, maar jou als automobilist wel een groter dan gemiddeld "gevaar" voor je medeweggebruikers.
Je hebt helemaal gelijk Martinusquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Martijn93 het volgende:
Hmm vind het xenon licht van de auto's waar het niet vanuit de fabriek in zit vele malen erger.
Heeft een of andere beunhaas het er in gebouwd maar totaal niet afgesteld.
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht, maar ik kan helaas niet m'n mistachterlicht aan zetten zonder eerst mistvoorlicht aan te doenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:08 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik gebruik voortaan gewoon mijn mist achterlicht bij klevers, meestal nemen ze dan wat afstand. Met de wederom verhoogde boetes weiger ik nog langer te hard te rijden en zeker niet voor een of andere kampert die achter me aan zit te jagen
Precies. Gewoon naar rechts wanneer het kan, maar tot die tijd niks aan de hand.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
Waarom gaat niemand gewoon door met wat ie aan het doen was, zijn eigen snelheid blijven rijden en er niet op reageren?
Tja, enige wat ik dan doe is netjes de max snelheid rijden als hij/zij er behoorlijk dicht op zit. Indien de bestuurder achter mij het zo bont maakt dat ik zijn kenteken niet eens kan zien gaat de snelheid nog iets verder naar beneden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
Waarom gaat niemand gewoon door met wat ie aan het doen was, zijn eigen snelheid blijven rijden en er niet op reageren?
Waarom zou je? Blijf gewoon doen wat je al deed. Als je al 90 op een 80 weg deed, waarom zou je dan opeens 80 of 70 gaan rijden? Die klever gaat er echt niet door weg hoor. Hoeveel last heb je er nou echt van? Gewoon eerlijk, dus niet van: "Het mag niet" of "ik zie zijn kenteken niet."quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, enige wat ik dan doe is netjes de max snelheid rijden als hij/zij er behoorlijk dicht op zit. Indien de bestuurder achter mij het zo bont maakt dat ik zijn kenteken niet eens kan zien gaat de snelheid nog iets verder naar beneden.
Heb het wel eens meegemaakt dat ik zelfs de helft van de koplampen van die auto niet eens kon zien in de spiegels omdat dat verborgen zat in de blinde hoek recht achter mijn auto.
Vind het wel fijn om te weten dat ik kan remmen indien dat nodig is(Voor b.v. een verkeerslicht) en dan niet direct een auto tegen de achterkant van de mijne heb. Zo dicht zitten ze er namelijk soms gewoon achter, dat ik de koplampen niet eens kan zien in de buitenspiegels(en ze dus <1meter achter mij rijden..)quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarom zou je? Blijf gewoon doen wat je al deed. Als je al 90 op een 80 weg deed, waarom zou je dan opeens 80 of 70 gaan rijden? Die klever gaat er echt niet door weg hoor. Hoeveel last heb je er nou echt van? Gewoon eerlijk, dus niet van: "Het mag niet" of "ik zie zijn kenteken niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |