Ja, behoorlijk irritantquote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
Hier heb ik zo'n hekel aan:
[ afbeelding ]
geen problemen mee, want nooit ervarenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Een bezette parkeerplek?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Mweh, dat valt nog mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:49 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Levert geen geld op.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:52 schreef Daeron het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)rtje-aan-in-tilburg/
Kunnen ze daar alsjeblieft eens een paar dagen op gaan controleren...
tot ¤ 360 tegen ¤90 voor een foutparkeerboete. Dan doe ik het wel hoor, geef maar een pakkie en een bonnenboekjequote:
En een extra cursist voor het CBR mag ik hopen. Als je zo de weg op gaat ben je het rijbewijs niet waardig imoquote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tot ¤ 360 tegen ¤90 voor een foutparkeerboete. Dan doe ik het wel hoor, geef maar een pakkie en een bonnenboekje
Misschien schrok zij net zo erg als jij maar compleet getikt natuurlijk!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef eXplorer1 het volgende:
gisteren bijna op iemand geklapt, ik reed rustig op de rechtersstrook omdat ik in "cruise" modus zat(110kmh) en ik zag iemand op de vluchtstrook optrekken, ik kon niet naar links ivm drukte dus ik ging van de CC af, tijdens het knopje drukken schoot ze met 30-45kmh de snelweg op, ik schrikte mij de pest pleuresik kon niet meer op tijd afremmen (van 100 naar 30-45 binnen 10 meter gaat niet) dus ik ben maar de vluchtstrook opgedoken.
toen ik boos toeterde bleef die vrouw gewoon voor zich uit staren
Als geld van doorslaggevende factor zou zijn, zou de politie heel anders te werk gaan.quote:
Huh? Wat zou aanstootgevend of trollerig moeten zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als geld van doorslaggevende factor zou zijn, zou de politie heel anders te werk gaan.
Excuses als je mijn posting aanstootgevend of trollerig hebt ervaren, stuur maar een dm dan delete ik de boel
Ongeacht dat; je gaat toch niet met zo'n snelheid en zonder goed te kijken de snelweg op?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien schrok zij net zo erg als jij maar compleet getikt natuurlijk!
Gelukkig goed afgelopen maar durven die lui het gaspedaal niet aan te raken?
Lijkt mij ook maar her gebeurt wel fckn vaak, vraag me af hoe dat komt. Wil de kamikaze niet meer dan 2000 toeren maken tijdens het optrekken, kosten het je 2km extra verbruik op de liter, is harder dan 50 sowieso eng of wordt Marcel van radio 1 onverstaanbaar?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ongeacht dat; je gaat toch niet met zo'n snelheid en zonder goed te kijken de snelweg op?
Ik denk al die factoren in je tweede alinea.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar her gebeurt wel fckn vaak, vraag me af hoe dat komt. Wil de kamikaze niet meer dan 2000 toeren maken tijdens het optrekken, kosten het je 2km extra verbruik op de liter, is harder dan 50 sowieso eng of wordt Marcel van radio 1 onverstaanbaar?
Of het is gewoon een mongool, kan natuurlijk ook en die kans is vooral heel groot als die dwaas al aan komt tuffen met het knipperlicht uit om aan te geven dat die persoon binnen 10 meter de snelweg op wil (je verwacht het niet)
En morgen doen ze het weer. Niemand die ze even kan vertellen dat ze verkeerd bezig zijn. Zo'n invoegende automobilist ziet alleen wat geknipper in z'n spiegel en hoort misschien een hoop getoeter, maar heeft geen idee wat er mis is. 'Waarom gaat die hardrijder niet even naar links?'quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ik denk al die factoren in je tweede alinea.
Er naast gaan rijden en een afkeurend vingertje geven, net zoals je bij een peuter doet, werkt altijd erg goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En morgen doen ze het weer. Niemand die ze even kan vertellen dat ze verkeerd bezig zijn. Zo'n invoegende automobilist ziet alleen wat geknipper in z'n spiegel en hoort misschien een hoop getoeter, maar heeft geen idee wat er mis is. 'Waarom gaat die hardrijder niet even naar links?'
Terwijl je het verkeer achter je ophoudt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:37 schreef CapnIzzy het volgende:
Er naast gaan rijden en een afkeurend vingertje geven, net zoals je bij een peuter doet, werkt altijd erg goed.
Nee, als geld niet de doorslaggevende factor was, zou de politie anders te werk gaan. Of wilde je zeggen dat dingen als een trajectcontrole en een flitsbusje langs een snelweg die net van 100 naar 80 km/h is gegaan, echt meewerken aan de verbetering van de veiligheid?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef opgebaarde het volgende:
Als geld van doorslaggevende factor zou zijn, zou de politie heel anders te werk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |