SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
MrBanaan1 81,9 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!:')
het is d'r welquote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen. Maar die is dikker
quote:
ruikpeertenquote:
Hoe kan je de tijd van vorige keer controleren?quote:
Uhhhhhh. Gewoon tijd laatste post- eerste post?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kan je de tijd van vorige keer controleren?
nee, wel getrainde peertenquote:
daamn je bent me voorquote:Op zondag 2 februari 2014 21:25 schreef n00b13 het volgende:
He. Die caravan ken ik van de Heineken ontvoering.
Leek er wel opquote:Op zondag 2 februari 2014 21:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies dezelfde caravan als uit de film toch?
Hier zie je goed hoe kansloos ons beleid isquote:
Die gaan het helemaal maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er inderdaad vrij professioneel uit! Die gasten gaan echt balen.
Booby trapquote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Studiotje het volgende:
Kut. Blijkt die kast te klemmen alle politieagenten vast
En dan begint het Saw spelquote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Studiotje het volgende:
Kut. Blijkt die kast te klemmen alle politieagenten vast
James van annaquote:
Laten we de wereld kampioen verstoppertje spelen niet in diskrediet brengen, oke?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
Anne frank had dus ook een James Bond achtig foefje
its a trapquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme, ik dacht dat mijn huistelefoon afging![]()
daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
confrontatie gaat dooooooooooooooooood
JE GAAT DEAAAAAAAAUDquote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
JOU DOCHTER GAAT OOK D00Dquote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef StephanL het volgende:
Klinkt als een zaak voor de Fok nerd en knokploeg
Als die dadelijk afgaat ben je bang..quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Mansjester het volgende:
se7en is beterquote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Enof hij inspiratie van die gast van Saw heeft opgedaan
Halloo meneer ik ga NU de poltie bellenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De twist, alberto stagiaire gaat doooood
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De twist, alberto gaat doooood
Of de politie doet zijn werk niet goed. Op zich moet het te achterhalen zijn aan de hand van bel gegevens en ip adressenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als hij na zo'n lange tijd nog altijd onbekend is is het best profi ja
Nou peters gaat de mensenhandel inquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Travel. het volgende:
Die intro-tune ook, alsof die een moord oplost
Het is een val.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De twist, alberto gaat doooood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon een Engelse buurman die stottert en gek wordt van het piano spel.. hij zegt gewoon " DON'T... DOOOON'TTT"hahahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:|+_:')
Tja, waar is Peter niet goed in....quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou peters gaat de mensenhandel in
Emmelie wel tochquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef n00b13 het volgende:
Ik zou die vrouw niet raken. Ze is te oud.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee dat doen ze je denken, HET IS ALBERTO OH NOES
Wie is de Chef all over againquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
Dan weten ze dus al wie het doet![]()
Anti climax
jij raakt alles met een hartslagquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef n00b13 het volgende:
Ik zou die vrouw niet raken. Ze is te oud.
Dat ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je weet neit wie het is? je ex toch
Ken genoeg mensen die hetzelfde zouden doenquote:
oud genoeg om geneukt te worden door yariquote:
Ben jij echt 15? Of stiekem 12?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef WcPot het volgende:
Gewoon van feesboek afgaan probleem opgelost zie je het ook niet
ho ho. beetje lief doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij raakt alles met een hartslag
appelen is 15quote:
Wat?! Echt?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Starm het volgende:
[..]
Ken genoeg mensen die hetzelfde zouden doen
Zal me niks verbazen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Oh Jari heeft het niet gedaan. Maar en jaloers iemand. Vast een griet dus.
Die heeft een pauper ingehuurd om alles te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Karina het volgende:
Oh Jari heeft het niet gedaan. Maar en jaloers iemand. Vast een griet dus.
Nope. Die heeft, zoals we dat in politie jargon ook wel noemen, een a-li-bi. [/Peter R. Mode]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |