Of spuitbus verfquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Deodorant in de ogen werkt ook prima
kan je ook een boete voor krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of haarlak.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Overtreders gaat altijd sneller toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Maar tijdens Albertno wel. Wordt een bazen uitzending
Ook als je het bij jezelf perongeluk doet?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je ook een boete voor krijgen
Of haarlak.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Maar tijdens Albertno wel. Wordt een bazen uitzending
Missen we niet iemand?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Overtreders gaat altijd sneller toch?
quote:
ROYS HUISPAKKENquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zei iemand haarlak?
[ afbeelding ]
Zoals je leest zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
400euro voor pepperspray..tering, leek me wel handig om te hebben voor als je snachts over straat moet fietsen maar als je er zo'n boete voor kan krijgen kan ik me beter laten verkrachten of neersteken
Die heeft haarlak en gel en alles bij zichquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zei iemand haarlak?
[ afbeelding ]
Innovator!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef n00b13 het volgende:
Nieuwste trend
dat deed ik 5 jaar geleden al.
quote:
En glitters en paljetjesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft haarlak en gel en alles bij zich
Zelfs een vlammenwerper is mogelijk, aansteker houden voor deodorant busquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zoals je leest zijn er genoeg alternatieven.
Ow van hier. Uhm geen idee eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
was een vraag, of er een vaste gast niet is
Een deo bus heeft geen straal die 2/3 meter kan spuiten, tevens moet je met deo recht in de ogen spuiten wat bij pepperspray ook niet hoeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zoals je leest zijn er genoeg alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |