SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@albertostegeman in Shownieuws
En een keurmerk van Rob!
Hoever wonen de vaste slowchatters vanaf camping de Berckt.
Palomar 294 Km
Van_Poppel 254 Km
WcPot 204 Km
Starm 192 Km
donald_dick 187 Km
Karina 180 Km
Spaghettivreter 152 Km
TigerXtrm 151 Km
Studiotje 137 Km
sinterklaaskapoentje 137 Km
AF_ 83 Km
appelen 72.1 Km
adnapekkid 48 Km
MrBanaan1 81,9 Km
Poll: Waar gaan we meeten?
• De Berckt
• Vakantiepark de Berckt
• Camping de Berckt
• Huisjespark de Berckt (Baarlo)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
en nu weer verder:
En hier houd zij de wacht als Karina er niet is:
Grootste Albertnoes powner ooit:
De belgische eindbaas
Potverdikkeme!
Alberto op de WC:
Onze held in een interview op RTL4
SBS spreken we aan op het veelvuldig gebruik van uggeltjes
Agent u bent aangehouden. En trek mij niet aan mijn kop. Dat doe ik zeluff wel.
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Ff kijken of hij iets in zijn onderbroek heeft zitten.
GAY!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wil in zijn onderbroek kijken en nu naar het bureau voor.. nader onderzoek
That's what she saidquote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijk dan ff hier in onderbroek!
soooooooooooooooooooooooooooooooo
Nee, juist vieze. Vinden ze minder leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
Daarom altijd zorgen dat je een schone onderbroek aan hebt
Oh ja kan ook nogquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee, juist vieze. Vinden ze minder leuk.
Ofnietquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Mansjester het volgende:
Heroine![]()
Ik wist niet dat het nog word gebruikt in NL
Dit, iedereen weet dat als je populair wilt zijn je GHB moet kopenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef Mansjester het volgende:
Heroine![]()
Ik wist niet dat het nog word gebruikt in NL
Sws. G en beetje crack enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit, iedereen weet dat als je populair wilt zijn je GHB moet kopen
Dat dit kan in Nederland zo kapselquote:Op zondag 2 februari 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Geef ook maar een boete voor dat kapsel.;
Wel eerst je handen wassen zoals vorige keer he.quote:
Voor je het weet sta je op dumpertquote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Stickertje het volgende:
vind je het gek.. ik pis ook liever in een steeg dan in zo'n openbare wc
Die zijn vaak heel smerig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:02 schreef Starm het volgende:
Staan er serieus Dixi's, ga dan lekker daar in
Gewoon een fokkerquote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
het spijt me u bent een heel aardige ventWat een slijmerd.
Niet normaal inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme man, deze bevestigd het vooroordeel van mensen met dit soort kapsels ook
veel beterquote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat moet die dan? Pissen tegen een dixi?
pissen op een dixiequote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee dat is wildplassenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
MAAK NIET OVERAL EEN PROBLEEM VAN JONGEHHHquote:
Even zonder flauwe kul, volgensmij niet toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Mag je een fouilleer actie weigeren?
neequote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
Mag je een fouilleer actie weigeren?
Je bent een goede manquote:Op zondag 2 februari 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
MAAK NIET OVERAL EEN PROBLEEM VAN JONGEHHH
Jup iddquote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef n00b13 het volgende:
Overigens is plassen in de tank van een politieauto ook een goede manier om de straat schoon te houden.
chloor sprayquote:
Als je gewoon luister is er niks aan de handquote:
Jawel. Dan wordt je meegenomen naar het bureau, en dan wordt je aldaar gefouilleerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Even zonder flauwe kul, volgensmij niet toch?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
KOOOOOOOOOOOOS KOMOP MET DIE PICS
jup, is goedkoper maar minder pijnlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kun je gebruiken ipv pepperspray of zo?
Wat een poep en pies topics allemaal vanavondquote:
Of pinnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
850 alleen om bij je te hebben? de Teeering
Of om schoon te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kun je gebruiken ipv pepperspray of zo?
Deodorant in de ogen werkt ook primaquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup, is goedkoper maar minder pijnlijk
Oh chloor klonk eigenlijk juist pijnlijker.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jup, is goedkoper maar minder pijnlijk
en de hoge heren in den haagquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het is de schuld van de rabobank
Gaat niet lukken. Maar tijdens Albertno wel. Wordt een bazen uitzendingquote:
Of spuitbus verfquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Deodorant in de ogen werkt ook prima
kan je ook een boete voor krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Of haarlak.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Overtreders gaat altijd sneller toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Maar tijdens Albertno wel. Wordt een bazen uitzending
Ook als je het bij jezelf perongeluk doet?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan je ook een boete voor krijgen
Of haarlak.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Maar tijdens Albertno wel. Wordt een bazen uitzending
Missen we niet iemand?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Overtreders gaat altijd sneller toch?
quote:
ROYS HUISPAKKENquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zei iemand haarlak?
[ afbeelding ]
Zoals je leest zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
400euro voor pepperspray..tering, leek me wel handig om te hebben voor als je snachts over straat moet fietsen maar als je er zo'n boete voor kan krijgen kan ik me beter laten verkrachten of neersteken
Die heeft haarlak en gel en alles bij zichquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zei iemand haarlak?
[ afbeelding ]
Innovator!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef n00b13 het volgende:
Nieuwste trend
dat deed ik 5 jaar geleden al.
quote:
En glitters en paljetjesquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft haarlak en gel en alles bij zich
Zelfs een vlammenwerper is mogelijk, aansteker houden voor deodorant busquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zoals je leest zijn er genoeg alternatieven.
Ow van hier. Uhm geen idee eigenlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
was een vraag, of er een vaste gast niet is
Een deo bus heeft geen straal die 2/3 meter kan spuiten, tevens moet je met deo recht in de ogen spuiten wat bij pepperspray ook niet hoeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zoals je leest zijn er genoeg alternatieven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |