Dit is correctquote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef het tijd, je hebt geen vagina dus het duurt wat langer.
Een acteur. Hij had een rolletje in the Hunger Games.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit?
Hij is in ieder geval dood
Hehe, ja. De grasovka gaat hard.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er mist een woord. Maar hangt dat af van een voetbalclub?
Ja. Als jij niet voor AZ was geweest, had ik je hard gehosseld. Jeweet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat op basis van een clubvoorkeur oiioi
Gevalletje support your localsss.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ja. De grasovka gaat hard.
Nee, slechts mede op basis daarvan.
[..]
Ja. Als jij niet voor AZ was geweest, had ik je hard gehosseld. Jeweet.
Welke club verkies jij?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ja. De grasovka gaat hard.
Nee, slechts mede op basis daarvan.
Ach, het is beter dan Twente of PSV.quote:
Rijnsburgse Boys.quote:
Als ik in Brabant had gewoond dan was ik allang gemigreerd naar Noord - Holland zodat ik ajax kon supportenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan Twente of PSV.
[..]
Rijnsburgse Boys.
Topklasse.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar spelen die? Topklasse of hoofd?
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik in Brabant had gewoond dan was ik allang gemigreerd naar Noord - Holland zodat ik ajax kon supporten
wtfquote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik in Brabant had gewoond dan was ik allang gemigreerd naar Noord - Holland zodat ik ajax kon supportenOf naar Zuid- Holland voor Feyenoord.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan Twente of PSV.
[..]
Rijnsburgse Boys.
Naar Zuid-Holland natuurlijk. Dichter bij mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik in Brabant had gewoond dan was ik allang gemigreerd naar Noord - Holland zodat ik ajax kon supportenOf naar Zuid- Holland voor Feyenoord.
Maar met prima spelers. Dit elftal doet volgens mij echt niet veel onder voor Twente of Vitesse of zo.quote:
ja psv syndroom.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar met prima spelers. Dit elftal doet volgens mij echt niet veel onder voor Twente of Vitesse of zo.
Ik vrijwillig een stuk dichter bij. En nu?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben tegen mijn zin een stuk verder van Arena gaan wonen.
Als ik PSV was zou ik volgend jaar verder gaan met Koeman.quote:
Ik vind PSV een schijt club. En ik heb een beetje last van het 'support your local' gevoel. Dus vandaarquote:
Gewoon beetje op de grens van Noord- Holland - Zuid- Holland.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar Zuid-Holland natuurlijk. Dichter bij mij.
hou je bekquote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
hou op over voetbal
ik word boos door jullie 818 geleuter
Als ze Cocu de laan uit sturen verliest die club echt het laatste beetje respect dat ik nog voor ze hadquote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik PSV was zou ik volgend jaar verder gaan met Koeman.
Nu ontploft het heelal.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vrijwillig een stuk dichter bij. En nu?
Cocuquote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze Cocu de laan uit sturen verliest die club echt het laatste beetje respect dat ik nog voor ze hadInb4 kutopmerkingen van kut-VLB'ers.
quote:
Ja, niet te dicht bij mij natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind PSV een schijt club. En ik heb een beetje last van het 'support your local' gevoel. Dus vandaar
[..]
Gewoon beetje op de grens van Noord- Holland - Zuid- Holland.
Precies. Het feit dat ik in Amsterdam al willekeurig FOK!kers kan tegenkomen op een terras vind ik al angstaanjagend genoeg.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ja, niet te dicht bij mij natuurlijk.
Dat is te eng.
Mij kom je toch niet tegen, kom toch niet buiten.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Het feit dat ik in Amsterdam al willekeurig FOK!kers kan tegenkomen op een terras vind ik al angstaanjagend genoeg.
Die jongen is duidelijk incapabel die had eerst FC Eindhoven moeten gaan trainen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze Cocu de laan uit sturen verliest die club echt het laatste beetje respect dat ik nog voor ze hadInb4 kutopmerkingen van kut-VLB'ers.
Ik begrijp dit niet. Wil je het uitleggen, Tjacka?quote:
Neuh een ander.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij kom je toch niet tegen, kom toch niet buiten.
Maar wie kwam je tegen? Stief?
Fokkers kom je overal tegen, ik ook al 2 in Zwolle.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies. Het feit dat ik in Amsterdam al willekeurig FOK!kers kan tegenkomen op een terras vind ik al angstaanjagend genoeg.
Ik snap nu pas wat je bedoelt en:quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
hou op over voetbal
ik word boos door jullie 818 geleuter
Stevenmacquote:Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij kom je toch niet tegen, kom toch niet buiten.
Maar wie kwam je tegen? Stief?
En mij ook?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:26 schreef Flippiee het volgende:
Noem je mij een teletekstkijker Tjacka?
Hier ben ik alleen Kingtoppie ooit eens tegengekomen in de disco. Dus het valt wel mee hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik begrijp dit niet. Wil je het uitleggen, Tjacka?
[..]
Neuh een ander.
Omg ik wil nu sushiquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat zei Tjacka ook. Hier trap ik niet meer in.
Zullen we sushi gaan eten?
Ik ben volledig aan het instorten Etsu. Ik heb je nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg ik wil nu sushi
even bestellen
en, ja, ik wil alles met jou doen behalve seksuele activiteiten uitvoeren.
Ik ben ook aan het instorten. Mijn vertrouwen in de mensheid is verdwenen. Ik ben verdrietig.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben volledig aan het instorten Etsu. Ik heb je nodig.
Die vrouwelijke boerin heeft een keuze gemaakt hè.quote:
Een vorm van chronische zelfteleurstelling in combinatie met korte nachten.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het instorten. Mijn vertrouwen in de mensheid is verdwenen. Ik ben verdrietig.
Waarom jij, Littlerabbit?
ben ik te laatquote:
ja dat zag ik nog netquote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Die vrouwelijke boerin heeft een keuze gemaakt hè.
Ik doe iedere dag niets anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een vorm van chronische zelfteleurstelling in combinatie met korte nachten.
Ik ga mij dinsdag zo hard drinken
Die ene boer heeft twee vrouwen welke hem willen hebben en zal er daarom één pijn moeten doen dan wel teleurstellen.quote:
geen idee, ze koos niemand. Toen haakte ik in.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat zag ik nog net
was dat interessant?
ze koos niemand??!?!?!?!? watquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef Muto het volgende:
[..]
geen idee, ze koos niemand. Toen haakte ik in.
quote:
op wie?quote:
Jaaquote:
Maar bedoel als wij gaan meetenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg ik wil nu sushi
even bestellen
en, ja, ik wil alles met jou doen behalve seksuele activiteiten uitvoeren.
Ze stuurden beide mannen naar huisquote:
en dan moet ik het doen met een broodje hamquote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
Heerlijk zo man.. Eerst verse zelfgemaakte champignonsoep en nu lekker een bord boerenkool
waarom niet?quote:
Tja. Ik heb van mijn ouders de basis geleerd en de rest zelf aangeklooid en nu kan ik heerlijk kokenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan moet ik het doen met een broodje ham
ik ben teleurgesteld in mezelf. om het feit dat ik niet kan koken. en niet wil.
Dat is wel de beste manier.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja. Ik heb van mijn ouders de basis geleerd en de rest zelf aangeklooid en nu kan ik heerlijk koken
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja. Ik heb van mijn ouders de basis geleerd en de rest zelf aangeklooid en nu kan ik heerlijk koken
ben je fan van miley?quote:
fuck ezellquote:
Ik kan ook met stokjes eten uiteraard. Ik heb ooit eens met een FOK!ker sushi gegeten en ik voel me gevleid dat een andere FOK!ker dat ook met mij wil doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan al vet goed met stokjes eten. Ik eet zo ook sushi denk ik.
En jij?
Inderdaadquote:
dus zeg het maar gewoonquote:
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.
ik weet niet of t verstandig is om te vertellen.quote:
waar eigenlijk in zuid hollandquote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.
Je bent wel op zoek naar vriendschappen of niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.
In Delft. Ik dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was hier.quote:
Ik zoek wel iemand anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.
ik onthoud niet allesquote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Delft. Ik dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was hier.
Dit wordt een leuke datequote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan ook met stokjes eten uiteraard. Ik heb ooit eens met een FOK!ker sushi gegeten en ik voel me gevleid dat een andere FOK!ker dat ook met mij wil doen.
Sushi met vork eten.Doe normaal.
zet het maar tussen deze code [sof] [/sof]quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of t verstandig is om te vertellen.
straks gaat het door heel FOK! en komt het bij Ezell terecht.
bek toequote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent wel op zoek naar vriendschappen of niet.
Ja oké ik ook niet, maar het komt nogal vaak ter sprakequote:
Oké.quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wordt een leuke date
Tevens hoor je oorspronkelijk sushi met je handen te eten. Maar in een restaurant staat dat niet zo netjes
oke.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zet het maar tussen deze code [sof] [/sof]
dan kan alleen ik het zien
Ik ook niet.quote:
wowquote:
ik ook nietquote:
Tjacka, wat vind jij er nou van, dat zoveel mensen denken dat West-Friesland in Friesland ligt?quote:
dat helpt bij mij niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt daarom ketting roken niet dan
kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat helpt bij mij niet.
met uitgaan rook ik altijd camel click en dan is het na een uurtje het pakje weer op
Ik vind haar stiekem wel gewoon tof ondanks haar achterlijke gedrag.quote:
Ha nicequote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
InderdaadIk kan nu ook beter koken dan mijn ouders
Vandaar dat ik het 6 gangen diner met Kerst mocht verzinnen en verzorgen
Jep.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dit heb ik nooit geweten. Derhalve ben ik met stokjes eten gewend. Dus dit blijf ik dan ook doen, ook al is het maatschappelijk niet verantwoord en geaccepteerd.
Ik ben benieuwd naar Ezells visie hierop.
ik dacht eerst dat jij een peuk in je mond had op je whatsapp fotoquote:
Hij beweert hetero te zijn, maar ik denk dat ik, op basis van de eerdere ervaringen, wel beter weet. Het is een kwestie van tijd dat hij inziet en accepteert dat de waarheid anders is. Dus ben ik best wanhopig hoe ik verder moet, want hij wil geen relatie omdat hij niet wil toegeven dat we dezelfde gevoelens voor elkaar hebben, en ik moet ook aan mijn trekken komen.quote:
Wow. JanCees zit ook al diep in FOK!.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat jij een peuk in je mond had op je whatsapp foto
ik ook. Sommige liedjes zijn best leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem wel gewoon tof ondanks haar achterlijke gedrag.
[..]
Ha niceDat is wel echt tof, zeker als je verstand hebt van smaken combineren etc.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem wel gewoon tof ondanks haar achterlijke gedrag.
[..]
Ha niceDat is wel echt tof, zeker als je verstand hebt van smaken combineren etc.
Dat vind ik ook. Ik hoef alleen niet per se een concert van haar bij te wonen ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. Sommige liedjes zijn best leuk.
dat is een glas bierquote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat nou als julile elkaar blijkeb te kennenquote:
Ik denk dat je met hem moet afspreken, hem diep in de ogen aan moet kijken en dan je gevoelens over hem moet uitspreken. Als hij dan nog steeds niks voor je voelt, dan is het zo. Maar ik denk dat hij zich wel aan je over geeft als je het op een goede manier aanpaktquote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij beweert hetero te zijn, maar ik denk dat ik, op basis van de eerdere ervaringen, wel beter weet. Het is een kwestie van tijd dat hij inziet en accepteert dat de waarheid anders is. Dus ben ik best wanhopig hoe ik verder moet, want hij wil geen relatie omdat hij niet wil toegeven dat we dezelfde gevoelens voor elkaar hebben, en ik moet ook aan mijn trekken komen.
Heeft u een tip?
Nee dat hoef ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik hoef alleen niet per se een concert van haar bij te wonen ofzo.
dat dacht ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben we probzquote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
wat nou als julile elkaar blijkeb te kennen
When I look at youquote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik ook niet
Welke vind jij het leukst?
Bedankt. Morgen heb ik college van een vak waarvan hij ook college heeft. Hij heeft mij toegezegd dat hij morgen ook naar het college gaat. Ik zal proberen hem op te zoeken en dan mijn gevoelens uit te spreken. Als het niet helpt, dan ga ik snel op FOK! en dan proberen je adviezen in te winnen. Zullen we het zo afspreken?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat je met hem moet afspreken, hem diep in de ogen aan moet kijken en dan je gevoelens over hem moet uitspreken. Als hij dan nog steeds niks voor je voelt, dan is het zo. Maar ik denk dat hij zich wel aan je over geeft als je het op een goede manier aanpakt
Die ken ik nietquote:
Primaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt. Morgen heb ik college van een vak waarvan hij ook college heeft. Hij heeft mij toegezegd dat hij morgen ook naar het college gaat. Ik zal proberen hem op te zoeken en dan mijn gevoelens uit te spreken. Als het niet helpt, dan ga ik snel op FOK! en dan proberen je adviezen in te winnen. Zullen we het zo afspreken?
Nee vind ik niet stoer.quote:
Party in the USA is wel tof jaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ken ik nietik ken alleen de bekende eigenlijk.
Ik vind Party in the USA nog wel het leukste denk ik.
Ken je ook die film met haar? LOL?
neequote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je daar ook mee stoppen morgen?
Spannendquote:
Wauwquote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
dan schoot ik mezelf liever door het hoofd
Ja LOL is leukquote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Party in the USA is wel tof ja
Ik ken Hannah Montana en The Last Song . LOL zegt mij niets. Is die leuk?
Stoppen met roken zit tussen je oren.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat ik voor de rest van mijn leven verslaafd blijf aan nicotine. Het is verdomd lastig om te stoppen. Het is te gezellig als je een rook-maatje hebt, iets waar ik overal heb. Op het werk. Op de universiteit. Behalve thuis. Maar dat is niet zo gek als je alleen woont.
Oftewel: ik ga dood. Vroeg. Samen met Inso. En jullie zijn van harte welkom op onze begrafenis.
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet roken of gerookt hebben denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen je oren.
Ik weet niet zo heel goed daartussen een komma (,) past. Kunt u dit mij vertellen?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen je oren.
hoeveel rookte zequote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder is gewoon van de een op de andere dag gestopt met roken. Was toen ze 20 was ofzo.
Het kan echt wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |