Maar bedoel als wij gaan meetenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg ik wil nu sushi
even bestellen
en, ja, ik wil alles met jou doen behalve seksuele activiteiten uitvoeren.
Ze stuurden beide mannen naar huisquote:
en dan moet ik het doen met een broodje hamquote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
Heerlijk zo man.. Eerst verse zelfgemaakte champignonsoep en nu lekker een bord boerenkool
waarom niet?quote:
Tja. Ik heb van mijn ouders de basis geleerd en de rest zelf aangeklooid en nu kan ik heerlijk kokenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan moet ik het doen met een broodje ham
ik ben teleurgesteld in mezelf. om het feit dat ik niet kan koken. en niet wil.
Dat is wel de beste manier.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja. Ik heb van mijn ouders de basis geleerd en de rest zelf aangeklooid en nu kan ik heerlijk koken
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja. Ik heb van mijn ouders de basis geleerd en de rest zelf aangeklooid en nu kan ik heerlijk koken
ben je fan van miley?quote:
fuck ezellquote:
Ik kan ook met stokjes eten uiteraard. Ik heb ooit eens met een FOK!ker sushi gegeten en ik voel me gevleid dat een andere FOK!ker dat ook met mij wil doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan al vet goed met stokjes eten. Ik eet zo ook sushi denk ik.
En jij?
Inderdaadquote:
dus zeg het maar gewoonquote:
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.
ik weet niet of t verstandig is om te vertellen.quote:
waar eigenlijk in zuid hollandquote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.
Je bent wel op zoek naar vriendschappen of niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |