wtfquote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik in Brabant had gewoond dan was ik allang gemigreerd naar Noord - Holland zodat ik ajax kon supportenOf naar Zuid- Holland voor Feyenoord.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan Twente of PSV.
[..]
Rijnsburgse Boys.
Naar Zuid-Holland natuurlijk. Dichter bij mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik in Brabant had gewoond dan was ik allang gemigreerd naar Noord - Holland zodat ik ajax kon supportenOf naar Zuid- Holland voor Feyenoord.
Maar met prima spelers. Dit elftal doet volgens mij echt niet veel onder voor Twente of Vitesse of zo.quote:
ja psv syndroom.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar met prima spelers. Dit elftal doet volgens mij echt niet veel onder voor Twente of Vitesse of zo.
Ik vrijwillig een stuk dichter bij. En nu?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben tegen mijn zin een stuk verder van Arena gaan wonen.
Als ik PSV was zou ik volgend jaar verder gaan met Koeman.quote:
Ik vind PSV een schijt club. En ik heb een beetje last van het 'support your local' gevoel. Dus vandaarquote:
Gewoon beetje op de grens van Noord- Holland - Zuid- Holland.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar Zuid-Holland natuurlijk. Dichter bij mij.
hou je bekquote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tjacka het volgende:
hou op over voetbal
ik word boos door jullie 818 geleuter
Als ze Cocu de laan uit sturen verliest die club echt het laatste beetje respect dat ik nog voor ze hadquote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik PSV was zou ik volgend jaar verder gaan met Koeman.
Nu ontploft het heelal.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vrijwillig een stuk dichter bij. En nu?
Cocuquote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze Cocu de laan uit sturen verliest die club echt het laatste beetje respect dat ik nog voor ze hadInb4 kutopmerkingen van kut-VLB'ers.
quote:
Ja, niet te dicht bij mij natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind PSV een schijt club. En ik heb een beetje last van het 'support your local' gevoel. Dus vandaar
[..]
Gewoon beetje op de grens van Noord- Holland - Zuid- Holland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |