Nee vind ik niet stoer.quote:
Party in the USA is wel tof jaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ken ik nietik ken alleen de bekende eigenlijk.
Ik vind Party in the USA nog wel het leukste denk ik.
Ken je ook die film met haar? LOL?
neequote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je daar ook mee stoppen morgen?
Spannendquote:
Wauwquote:Op zondag 2 februari 2014 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
dan schoot ik mezelf liever door het hoofd
Ja LOL is leukquote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Party in the USA is wel tof ja
Ik ken Hannah Montana en The Last Song . LOL zegt mij niets. Is die leuk?
Stoppen met roken zit tussen je oren.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat ik voor de rest van mijn leven verslaafd blijf aan nicotine. Het is verdomd lastig om te stoppen. Het is te gezellig als je een rook-maatje hebt, iets waar ik overal heb. Op het werk. Op de universiteit. Behalve thuis. Maar dat is niet zo gek als je alleen woont.
Oftewel: ik ga dood. Vroeg. Samen met Inso. En jullie zijn van harte welkom op onze begrafenis.
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet roken of gerookt hebben denk ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen je oren.
Ik weet niet zo heel goed daartussen een komma (,) past. Kunt u dit mij vertellen?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen je oren.
hoeveel rookte zequote:Op zondag 2 februari 2014 21:00 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder is gewoon van de een op de andere dag gestopt met roken. Was toen ze 20 was ofzo.
Het kan echt wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |