ik weet niet of t verstandig is om te vertellen.quote:
waar eigenlijk in zuid hollandquote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.
Je bent wel op zoek naar vriendschappen of niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stel voor je dat je een keertje voor mij komt koken. Ik bedoel maar. Friesland en Groningen liggen praktisch naast elkaar om de hoek.
In Delft. Ik dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was hier.quote:
Ik zoek wel iemand anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er gaan hier wat stellingen mis. Ten eerste kom ik niet uit Friesland maar uit West-Friesland en dat ligt in Noord-Holland en ten tweede woon ik nu in Zuid-Holland.
ik onthoud niet allesquote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
In Delft. Ik dacht dat dat inmiddels algemeen bekend was hier.
Dit wordt een leuke datequote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan ook met stokjes eten uiteraard. Ik heb ooit eens met een FOK!ker sushi gegeten en ik voel me gevleid dat een andere FOK!ker dat ook met mij wil doen.
Sushi met vork eten.Doe normaal.
zet het maar tussen deze code [sof] [/sof]quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of t verstandig is om te vertellen.
straks gaat het door heel FOK! en komt het bij Ezell terecht.
bek toequote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent wel op zoek naar vriendschappen of niet.
Ja oké ik ook niet, maar het komt nogal vaak ter sprakequote:
Oké.quote:
Is dat zo?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wordt een leuke date
Tevens hoor je oorspronkelijk sushi met je handen te eten. Maar in een restaurant staat dat niet zo netjes
oke.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
zet het maar tussen deze code [sof] [/sof]
dan kan alleen ik het zien
Ik ook niet.quote:
wowquote:
ik ook nietquote:
Tjacka, wat vind jij er nou van, dat zoveel mensen denken dat West-Friesland in Friesland ligt?quote:
dat helpt bij mij niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt daarom ketting roken niet dan
kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat helpt bij mij niet.
met uitgaan rook ik altijd camel click en dan is het na een uurtje het pakje weer op
Ik vind haar stiekem wel gewoon tof ondanks haar achterlijke gedrag.quote:
Ha nicequote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
InderdaadIk kan nu ook beter koken dan mijn ouders
Vandaar dat ik het 6 gangen diner met Kerst mocht verzinnen en verzorgen
Jep.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dit heb ik nooit geweten. Derhalve ben ik met stokjes eten gewend. Dus dit blijf ik dan ook doen, ook al is het maatschappelijk niet verantwoord en geaccepteerd.
Ik ben benieuwd naar Ezells visie hierop.
ik dacht eerst dat jij een peuk in je mond had op je whatsapp fotoquote:
Hij beweert hetero te zijn, maar ik denk dat ik, op basis van de eerdere ervaringen, wel beter weet. Het is een kwestie van tijd dat hij inziet en accepteert dat de waarheid anders is. Dus ben ik best wanhopig hoe ik verder moet, want hij wil geen relatie omdat hij niet wil toegeven dat we dezelfde gevoelens voor elkaar hebben, en ik moet ook aan mijn trekken komen.quote:
Wow. JanCees zit ook al diep in FOK!.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat jij een peuk in je mond had op je whatsapp foto
ik ook. Sommige liedjes zijn best leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem wel gewoon tof ondanks haar achterlijke gedrag.
[..]
Ha niceDat is wel echt tof, zeker als je verstand hebt van smaken combineren etc.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem wel gewoon tof ondanks haar achterlijke gedrag.
[..]
Ha niceDat is wel echt tof, zeker als je verstand hebt van smaken combineren etc.
Dat vind ik ook. Ik hoef alleen niet per se een concert van haar bij te wonen ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook. Sommige liedjes zijn best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |