SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 16:45:47 ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier verder
KLB / De DM box van users weet ik veel Mortaxx #20
en dat is?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Faculteit sociale wetenschappen. Verder ben ik erg gesteld op mijn privacy hier
Nee man hierquote:Op zondag 2 februari 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier verder
KLB / De DM box van users weet ik veel Mortaxx #20
Onhoudbaar voor psv helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er zitten scouts van FC Bal Op Het Dak op de tribune voor Depay.
Dat is omdat Willemsquote:Op zondag 2 februari 2014 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Castelen botst tegen Willems op en blijft een minuut liggen.
Ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Castelen en de Ridder, ik krijgt jeugd EK 2006/2007 flashbacks
Nou, om niet alles openbaar te maken over mezelf.quote:
krijg*quote:Op zondag 2 februari 2014 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Castelen en de Ridder, ik krijgt jeugd EK 2006/2007 flashbacks
Dat klinkt ongelofelijk interessant. Maar het is nog altijd geen geschiedenis.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Faculteit sociale wetenschappen. Verder ben ik erg gesteld op mijn privacy hier
Kuipers is dan ook een flikker van de bovenste plank.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor deze valpartij van Castelen zou Kuipers een penalty geven
Ik bedoelde je opleiding.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou, om niet alles openbaar te maken over mezelf.
Het feit dat jullie weten dat ik niet kan tekenen doet mij al veel pijn![]()
Over mijn iq nog maar te zwijgen
Ohquote:Op zondag 2 februari 2014 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde je opleiding.
Maar ik had het natuurlijk duidelijk moeten uitleggen voor iemand met jouw IQ.
Als iedereen het roept moet er toch een kern van waarheid inzitten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
kuipers zijn moeder heeft het weer gedaan
Nee hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt de cijfers verkeerd om gezet.
Je hoort het RKC-publiek niet, daardoor zal het wel komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt de cijfers verkeerd om gezet.
Mogelijkheid voor een makkelijk grap over PSV supporters die nooit zingen.quote:
Het zou dan, als je het nou volledig correct wil doen, zijn: "pingel PSV onthouden."quote:Op zondag 2 februari 2014 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vergeet "PSV pingel onthouden" te posten.
Oh wacht.
xDquote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mogelijkheid voor een makkelijk grap over PSV supporters die nooit zingen.
Tijd van de maand.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef Mansjester het volgende:
Alors is hitsig![]()
Dit is onze kans jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal Waalwijk CS.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef Mansjester het volgende:
Alors is hitsig![]()
Dit is onze kans jongens
Dat komt omdat ik vanmiddag dat Stefan Postma scenario in haar hoofd heb gestopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef Mansjester het volgende:
Alors is hitsig![]()
Dit is onze kans jongens
Niet inzien dat RKC met hun prooi aan het spelen is. Rocky Balbao stijl de tegenstander laten draven en in de laatste minuten losgaanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom is Leo elke keer zo enthousiast bij een aanval van RKC?
Oh, dan zet ik hem maar uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet inzien dat RKC met hun prooi aan het spelen is. Rocky Balbao stijl de tegenstander laten draven en in de laatste minuten losgaan
Dan gaat de verslaggever van Radio Eindhoven helemaal los hoor!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet inzien dat RKC met hun prooi aan het spelen is. Rocky Balbao stijl de tegenstander laten draven en in de laatste minuten losgaan
Wat heb jij met Rocky opeens? :Squote:Op zondag 2 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
pics.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een Rocky in zijn broek![]()
Alors zit nu de soppen met dit in haar gedachtenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn er niet, maar ik mocht zonet wel even voelen
En?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn er niet, maar ik mocht zonet wel even voelen
De zon schijnt. En ik moet mijn eerdere Blind bekentenis compenseren door een stoere bokser aan te halen.quote:
Ja ik weet het, maar ik ben hem toen gewoon nooit tegen gekomen. Ik kom altijd types als Breuer, Vandenbussche enzo tegenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt je kans gehad toen hij nog in Friesland was joh.
Een beetje zoals die roomsaus die je moeder straks over de bloemkool doet.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Smaakt het ook lekker, of niet?
Wie is wie?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De lamme tegen de blinde chronische herniapatiënt.![]()
En toen werd je zelfs al afgewezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben hem toen gewoon nooit tegen gekomen. Ik kom altijd types als Breuer, Vandenbussche enzo tegen
Wij eten vandaag friet, geen bloemkool.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje zoals die roomsaus die je moeder straks over de bloemkool doet.
RKC speelt thuis.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef FL_Freak het volgende:
heel nonchelant voorin.
Ga gvd eens echt voor de 0-1
Breuergodquote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben hem toen gewoon nooit tegen gekomen. Ik kom altijd types als Breuer, Vandenbussche enzo tegen
Hoesen was idd beter. Die is nu naar een droomclub.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de spitsen van PSV zijn gewoon niet zo goed.
Vindt ook davy.
Trollquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,5 moet je naar beneden afronden, heb je wel op school gezeten?
Allochtoon
turk
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoesen was idd beter. Die is nu naar een droomclub.
Gewoon naar de training gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Breuergod![]()
![]()
Maar ik kom nooit iemand van de FC Groningen tegen.
Zelfs en vooral mijn droomman Nickgod niet.
Zwak om gelijk over een andere club te beginnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoesen was idd beter. Die is nu naar een droomclub.
Als het een integer is wel, een double nietquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,5 moet je naar beneden afronden, heb je wel op school gezeten?
Allochtoon
turk
Zoiets is jou vreemd inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om gelijk over een andere club te beginnen.
Bankhangen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen.
AJAX AJAX AJAX FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD VITESSE VITESSE VITESSE!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om gelijk over een andere club te beginnen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoiets is jou vreemd inderdaad.
Mwa, ben het wel gewend hier, maar probeer mensen er toch mee te confronteren.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoiets is jou vreemd inderdaad.
VVV wordt kampioen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AJAX AJAX AJAX FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD VITESSE VITESSE VITESSE!
Ik kwam Martijn Meerdink ooit eens tegen in de Heerestraatquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Breuergod![]()
![]()
Maar ik kom nooit iemand van de FC Groningen tegen.
Zelfs en vooral mijn droomman Nickgod niet.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meerdink met z'n lelijke blonde kop
Nee geef mij het goddelijke gelaat van Nick maar.
Nick?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik ken alleen van Leeuwen en Zeegodquote:Op zondag 2 februari 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick van der Velden, jij onwetende
Neuk hem de moeder zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick van der Velden, jij onwetende
Ja het was niet echt een aangename verrassing idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ted van Leeuwen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen van Leeuwen en Zeegod
Niet alleen hem. Gewoon allemaal!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neuk hem de moeder zou ik zeggen.
Neptunus?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen van Leeuwen en Zeegod
Ik zei Micheal niet Michaelquote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael van Leeuwen bestaat niet.
Je bedoelt Bert van Leeuwen.
Sla die van Mansjester maar over.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet alleen hem. Gewoon allemaal!
de Leeuwquote:Op zondag 2 februari 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Micheal van Leeuwen bestaat ook niet.
Ja leukquote:Op zondag 2 februari 2014 17:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Micheal de Leeuw bestaat ook niet.
Depay vervangen? You serious bro?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
Serieus vervang die spelers met 'swag' volgend seizoen.
Dan blijft Jeroen Zoet tenminste staan.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
En dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:09 schreef FL_Freak het volgende:
het Leeuw dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Micheal van Leeuwen bestaat nog steeds niet.
Ted?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Micheal van Leeuwen bestaat nog steeds niet.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:11 schreef GGMM het volgende:
Een 1-0 zo vlak voor rust zou niet terecht zijn.
dat Leeuw?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Micheal het Leeuw bestaat niet.
nee is niet zoquote:Op zondag 2 februari 2014 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
ja depay kan gevaarlijk zijn maar is mij te wiselvallig en idd vrij egoistisch aan de bal.
niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Micheal dat Leeuw bestaat ook niet.
Leeuw?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe moet PSV eigenlijk tot scoren komen? Allemaal veel dreiging maar het afronden is dramatisch.
Als één van de weinige zei ik voorafgaand aan het seizoen al dat de spitsen van PSV niet zo veel voorstellen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe moet PSV eigenlijk tot scoren komen? Allemaal veel dreiging maar het afronden is dramatisch.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan weet PSV wat het moet doenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan alleen scoren als zijn vriendje Tadic de voorzetten geeft.
Ik heb het opgezocht, de Leeuw..quote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja goed, het is Micheal Leeuw.
Dit is je prijs
[ afbeelding ]
Je zei Micheal de Leeuw.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht, de Leeuw..
Volgensmij zei ik dat al eerder, ik weiger je prijs.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je zei michealquote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei Micheal de Leeuw.
Maar het is Michael de Leeuw.
Maar ik heb ff een berichtje gestuurd naar Michael en hij accepteert zijn nieuwe geuzennaam Micheal Leeuw.
Wel sympathiek hoe je meeleeft met je club, zij geen prijzen, dan jij ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alhoewel ik je moeder nooit weiger.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel sympathiek hoe je meeleeft met je club, zij geen prijzen, dan jij ook niet
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ben ik de enige die zich kapot ergert aan Leo Driessen?
Dat was net zo serieus als Toivonen die niet zou spelen als hij niet zou bijtekenenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Boschker stopte 3 jaar geleden toch al?
Dus niet 11.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moest eerst 10 seconden wachten van FOK!
Ik ook.quote:
geloof er niks vanquote:Op zondag 2 februari 2014 17:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook.
Gister nog ff naar Spanje gevlogen.
Helaas wel verloren, dat was wat minder.
Toen maar met Lionel döner gegeten.
Dat was dan wel fantastisch.
Gr gr.
bedankt voor het spoilen met je glazen bol hommoquote:Op zondag 2 februari 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Had toch geld op overwinning RKC moeten zetten.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
@6,50 nu op uni, wat houdt je tegen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Was eerst 11 volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
@6,50 nu op uni, wat houdt je tegen?
Zal het eens downloaden.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
Wat is jullie highscore met Flappy Bird?
Komt door Van Halstquote:Op zondag 2 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel dat FOX is een inteeltboel en hangt stiekem FC Twente aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |