En toen werd je zelfs al afgewezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben hem toen gewoon nooit tegen gekomen. Ik kom altijd types als Breuer, Vandenbussche enzo tegen
Wij eten vandaag friet, geen bloemkool.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje zoals die roomsaus die je moeder straks over de bloemkool doet.
RKC speelt thuis.quote:
Mwa, de spitsen van PSV zijn gewoon niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef FL_Freak het volgende:
heel nonchelant voorin.
Ga gvd eens echt voor de 0-1
Breuergodquote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben hem toen gewoon nooit tegen gekomen. Ik kom altijd types als Breuer, Vandenbussche enzo tegen
Hoesen was idd beter. Die is nu naar een droomclub.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, de spitsen van PSV zijn gewoon niet zo goed.
Vindt ook davy.
Trollquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,5 moet je naar beneden afronden, heb je wel op school gezeten?
Allochtoon
turk
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoesen was idd beter. Die is nu naar een droomclub.
Gewoon naar de training gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Breuergod![]()
![]()
Maar ik kom nooit iemand van de FC Groningen tegen.
Zelfs en vooral mijn droomman Nickgod niet.
Zwak om gelijk over een andere club te beginnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoesen was idd beter. Die is nu naar een droomclub.
Als het een integer is wel, een double nietquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1,5 moet je naar beneden afronden, heb je wel op school gezeten?
Allochtoon
turk
Zoiets is jou vreemd inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om gelijk over een andere club te beginnen.
Bankhangen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen.
AJAX AJAX AJAX FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD VITESSE VITESSE VITESSE!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak om gelijk over een andere club te beginnen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoiets is jou vreemd inderdaad.
Mwa, ben het wel gewend hier, maar probeer mensen er toch mee te confronteren.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zoiets is jou vreemd inderdaad.
VVV wordt kampioen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
AJAX AJAX AJAX FEYENOORD FEYENOORD FEYENOORD VITESSE VITESSE VITESSE!
Ik kwam Martijn Meerdink ooit eens tegen in de Heerestraatquote:Op zondag 2 februari 2014 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Breuergod![]()
![]()
Maar ik kom nooit iemand van de FC Groningen tegen.
Zelfs en vooral mijn droomman Nickgod niet.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Meerdink met z'n lelijke blonde kop
Nee geef mij het goddelijke gelaat van Nick maar.
Nick?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik ken alleen van Leeuwen en Zeegodquote:Op zondag 2 februari 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick van der Velden, jij onwetende
Neuk hem de moeder zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick van der Velden, jij onwetende
Ja het was niet echt een aangename verrassing idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ted van Leeuwen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen van Leeuwen en Zeegod
Niet alleen hem. Gewoon allemaal!quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neuk hem de moeder zou ik zeggen.
Neptunus?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik ken alleen van Leeuwen en Zeegod
Ik zei Micheal niet Michaelquote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael van Leeuwen bestaat niet.
Je bedoelt Bert van Leeuwen.
Sla die van Mansjester maar over.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet alleen hem. Gewoon allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |