Dan gaat de verslaggever van Radio Eindhoven helemaal los hoor!quote:Op zondag 2 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet inzien dat RKC met hun prooi aan het spelen is. Rocky Balbao stijl de tegenstander laten draven en in de laatste minuten losgaan
Wat heb jij met Rocky opeens? :Squote:Op zondag 2 februari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet inzien dat RKC met hun prooi aan het spelen is. Rocky Balbao stijl de tegenstander laten draven en in de laatste minuten losgaan
pics.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een Rocky in zijn broek![]()
Alors zit nu de soppen met dit in haar gedachtenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn er niet, maar ik mocht zonet wel even voelen
En?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn er niet, maar ik mocht zonet wel even voelen
De zon schijnt. En ik moet mijn eerdere Blind bekentenis compenseren door een stoere bokser aan te halen.quote:
Oersaaie wedstrijd idd.quote:
Ja ik weet het, maar ik ben hem toen gewoon nooit tegen gekomen. Ik kom altijd types als Breuer, Vandenbussche enzo tegenquote:Op zondag 2 februari 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt je kans gehad toen hij nog in Friesland was joh.
Een beetje zoals die roomsaus die je moeder straks over de bloemkool doet.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Smaakt het ook lekker, of niet?
Wie is wie?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De lamme tegen de blinde chronische herniapatiënt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |