2 keer een break weggegeven, slaat elke forehannd in het net, gaf bijna de set weg met 1-4 in de tiebreak maar op tijd bij de les.quote:
Mjah, op de AO was hij erg degelijk. Helemaal niet zó slecht..maar het zal wel aan het gravel liggen. En tegen Young was hij ook vrij scherp. Maar nu tegen Querrey?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Tsja, hij was bij de AO ook al niet echt in goede doen.
Niet zo heel erg verrassend, gezien het feit dat hij net terugkomt van een rugoperatie.
Murray gaat dit echt wel recht trekken hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, op de AO was hij erg degelijk. Helemaal niet zó slecht..maar het zal wel aan het gravel liggen. En tegen Young was hij ook vrij scherp. Maar nu tegen Querrey?
Maar goed. Staat nu 4-1 voor in de 3e...
Hij is niet de enige.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Murray gaat dit echt wel recht trekken hoor.
Het is natuurlijk ook gewoon typisch Murray - heeft nou eenmaal de neiging om zo af en toe halverwege een wedstrijd in slaap te vallen.
Maar het valt bij Murray altijd wel een tikkie extra op, of ligt dat nou aan mij?quote:
Ik kan 't niet zien, weet niet of ik daar zo treurig om moet zijn, haha.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Aangezien hij op de baan staat en ik thuis ben valt hem bij hem zeker meer op ja.
Dat kan je hem niet echt verwijten, kennelijk prutste de rest er nog meer op los.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:21 schreef Norrage het volgende:
Ik heb sinds de AO finale van vorig jaar, de hoop in Murray opgegeven. Wat een gepruts sindsdien zeg. En echt schandalig dat ie daarmee gewoon Wimby heeft gewonnen
Murrayquote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef Norrage het volgende:
GSM Murray. Nou.....we willen niet weten hoe....maar knap dat GB hier wint hoor. Heel knap. Dat Ward won van Querrey, vooral
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Hajek en -Nishikori.quote:
In Italië gaan ze morgen verder nadat het al een tijd stillag vanwege de regen. Murray krijgt het druk met wellicht nog 2,5 partijen in 2 dagen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga is nog altijd bezig, inmiddels al dik 4 uur en *5-6 achter in de vijfde.
Hij begon nochtans erg sterk in IW, maar was toen half geblesseerd tegen Anderson en toen ging het bergafwaarts.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Thomas Johansson, Gaston Gaudio, Stanislas Wawrinka?
Die man raakt geen pepernoot sinds zijn GS-overwinning.
En zojuist teruggebroken toen ze voor de tweede set serveerdenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:11 schreef Tim86 het volgende:
Fed en Wawa verliezen set 1 van Nedovyesov en Golubev
Gaat echt nergens over ditquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
En zojuist teruggebroken toen ze voor de tweede set serveerden
Kneus dat t isquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Oh, en Janowicz verliest van de 17-jarige Coric.
quote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Norrage het volgende:
Murray..tsja, kansloos op gravel natuurlijk. Zeker tegen iemand als Fog die gewoon mega is op gravel dit jaar. Fog is de man na Rafa/Ferrer voor het gravel hoor dit jaar.
Wat is er precies waardeloos aan Seppi dan? Heeft niet veel wapens, maar hij is toch wel een solide top vijftig-speler.quote:Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd. Ward deed het beter tegen Fog dan Andyen Seppi is ook wel vaak redelijk waardeloos. Kan nog leuk worden
Dit jaar is hij wel dramatisch bezig. Sowieso echt een saaie, grijze muis die vaak ook wel wat mentale inzinkingen heeft. Verschrikkelijke speler vind ik. Maar tegen Ward op grael moet het toch lukken.quote:Op zondag 6 april 2014 14:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat is er precies waardeloos aan Seppi dan? Heeft niet veel wapens, maar hij is toch wel een solide top vijftig-speler.
't Is wel een vrij saaie speler ja, maar een beetje een type Simon (min de spannende wedstrijden) of Monaco.quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar is hij wel dramatisch bezig. Sowieso echt een saaie, grijze muis die vaak ook wel wat mentale inzinkingen heeft. Verschrikkelijke speler vind ik. Maar tegen Ward op grael moet het toch lukken.
quote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Norrage het volgende:
Murray..tsja, kansloos op gravel natuurlijk. Zeker tegen iemand als Fog die gewoon mega is op gravel dit jaar. Fog is de man na Rafa/Ferrer voor het gravel hoor dit jaar.
Oekraïne met Dolgopolov en Stakhosky zie ik ook nog wel fout gaanquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Norrage het volgende:
Allemaal te doen behalve kroatie, dus ze zullen we Kroatie krijgen
Even je adblocker uitzetten/niet op fok gebruiken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef 1239758715981 het volgende:
Hele duyvis cup gemist dankzij een kapotte laptop![]()
Gelukkig is Zwitserland door. Weet iemand trouwens hoe je met de Davis Cup-app de uitslagen bekijkt van andere wedstrijden dan de wereldgroep?
Oh, en waarom werken de smileys en alle knoppen op de site ineens niet meer? Kan niet quoten en smileys alleen gebruiken doorhandmatig de code in te tikken...
Vind je? Cilic wint zijn twee rubbers vrijwel zeker, de dubbel pakken wij waarschijnlijk wel met Rojer, dus dan wordt het een kwestie van Dodig en/of Karlovic twee keer verslaan. Ik acht het niet uitgesloten maar makkelijk wordt het ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef IbanMayo het volgende:
Hee, Kroatië thuis! Zowaar een aardige loting.
Haha, van een slechte loting is het ineens een goede loting geworden omdat we nu niet geplaatst zijnquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Norrage het volgende:
Allemaal te doen behalve kroatie, dus ze zullen we Kroatie krijgen
yup op gravel. Tussen 3.500 en 9000 toeschouwers qua capaciteitquote:
twitter:DavisCup twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:28:56#NEDCRO draw: Igor Sijsling v Mate Delic, @robin_haase v @BornaCoric; Jean-Julien Rojer/@Thiemodebakker v @cilic_marin/Marin Draganja reageer retweet
Ook geen Karlovic en Dodig? Dan moet het nog wel te doen zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
twitter:DavisCup twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:28:56#NEDCRO draw: Igor Sijsling v Mate Delic, @robin_haase v @BornaCoric; Jean-Julien Rojer/@Thiemodebakker v @cilic_marin/Marin Draganja reageer retweet
alleen als morgen beide partijen worden gewonnen denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook geen Karlovic en Dodig? Dan moet het nog wel te doen zijn.
Moeten onze Nederlandse toppers toch kunnen winnen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef superniger het volgende:
Dit gaat een walk over voor Kroatië worden.
Ohoh, dan gaat Slice het natuurlijk niet 3 sets volhouden.....quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:11 schreef knijn1985 het volgende:
Hebben ze de verwarming aangezet in ziggo dome???
Berdychquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:06 schreef Szura het volgende:
Frankrijk ondertussen met een been in de finale: 2-0 tegen Tsjechië
Dat zul je vast wel via een stream of Zwitserse/Italiaanse tv kunnen zien, waar ze dat logischerwijze uitzendenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:16 schreef suus21 het volgende:
Ik wil veel liever zwitserland zien ipv dat saaie nederland..
Het zal wel tegen Haase zijn, mocht hij spelen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:31 schreef franklop het volgende:
Nou Haase zal wel moeten winnen, want zondag zetten ze natuurlijk Cilic wel in (als het nog nodig is). Hopelijk dan tegen Sijsling en niet tegen Haase
Moet een makkelijke zege worden natuurlijk. Wie speelt er eigenlijk thuis in de finale?quote:
Slice is gewoon drama.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Norrage het volgende:
Ik snap niet waarom Jan Thiemo niet heeft opgesteld....Slice en gravel is gewoon drama, en er zijn weinig spelers die dit jaar slechter spelen dan Igooooowr
Dat vrees ik ook. Eerste rubber op zondag is met Haase.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:33 schreef Spetie het volgende:
[..]
Het zal wel tegen Haase zijn, mocht hij spelen.
Dan moet Haase straks winnen, de dubbel en Slice/Thiemow tegen een of andere Kroaat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Eerste rubber op zondag is met Haase.
Yup, maar daarom had Slice nu gewoon moeten winnen, nu wordt het al lastig verhaal zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan moet Haase straks winnen, de dubbel en Slice/Thiemow tegen een of andere Kroaat.
Thiemoquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:50 schreef suus21 het volgende:
siemerink is hier de kneus om de bakker niet op te stellen.
Kijk als het een snelle indoorhal was geweest, okee. Maar nu op gravel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:50 schreef suus21 het volgende:
siemerink is hier de kneus om de bakker niet op te stellen.
quote:‘Uiteindelijk heeft het wedstrijdritme de doorslag gegeven. Igor heeft meer wedstrijden gespeeld dan Thiemo de laatste tijd.’
quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:32 schreef Norrage het volgende:
Ik snap niet waarom Jan Thiemo niet heeft opgesteld....Slice en gravel is gewoon drama, en er zijn weinig spelers die dit jaar slechter spelen dan Igooooowr
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:14 schreef Norrage het volgende:
Slice is ook zo slecht. Jan had Thiemo moeten inzetten...Al had uiteraard niemand van berdych gewonnen...Ik hoop dat...mocht de dubbel gewonnen worden, dat Jan Thiemo tegen Steps zet....Slice heeft zijn hoogtepunt gehad vorig jaar, en zakt nu weer af tot ver buiten de top 100...
quote:
Coric staat bij vlagen wel heel erg te falen hoor...quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:06 schreef Norrage het volgende:
Rooowbin doet wel wat ie moet doen. Slice had ook van Coric verloren
Zul je zien dat Siemerink dan Slice weer opsteltquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat morgen Haase nog gebruikt zal worden in de dubbel. Winst is dan nodig om het op de wss vijfde partij aan te laten komen. Dat zal Thiemo dan worden tegen Coric.
Naja alleen als het na 4 partijen is beslist, dan zal de partij maar max 3 sets wordenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zul je zien dat Siemerink dan Slice weer opstelt
Is dat zeker dan? Zou hun coach Mate Delic niet durven opstellen na vandaag?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat morgen Haase nog gebruikt zal worden in de dubbel. Winst is dan nodig om het op de wss vijfde partij aan te laten komen. Dat zal Thiemo dan worden tegen Coric.
Neem aan dat ze Cilic tegenover Haase zetten. Bij winst in dubbel kan hij het dan beslissen, bij verlies kan hij een beslissende rubber eruit slepen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Is dat zeker dan? Zou hun coach Mate Delic niet durven opstellen na vandaag?
Jij denkt dat Haase zondag tegen Cilic wint?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef Evertjan het volgende:
Mooi morgen de dubbel winnen en dan kan Haase het zondag afmaken
jij denkt van niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Haase zondag tegen Cilic wint?
Niet geselecteerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Huta Galung niet een alternatief voor Sliceling?
daar heb je nu weinig aanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hij is toch wel ietsjes beter in vorm.
Ik neem aan dat één zege samen met iemand was?quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:05 schreef Szura het volgende:
Australië terug in de Wereldgroep, 3-0 tegen Oezbekistan met twee zeges van Hewitt.
Die doet niet ter zakequote:Op zaterdag 13 september 2014 09:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat één zege samen met iemand was?
Zet die serieuze muts eens af johquote:Op zaterdag 13 september 2014 09:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft namelijk pas 1 single gespeeld.
http://stvstreams.com/streams/stvflash5.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:52 schreef Roceco het volgende:
Is het nog ergens op een live-stream te volgen? (gisteren had ik unibet, maar vandaag daar geen livestream)
Wow thanks man, had de hoop eigenlijk al opgegeven toen ik zelfs op firstrow niets zag.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://stvstreams.com/streams/stvflash5.html
Die stream komt van Wiziwig: http://www.wiziwig.tv/index.php?part=sportsquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef Roceco het volgende:
[..]
Wow thanks man, had de hoop eigenlijk al opgegeven toen ik zelfs op firstrow niets zag.
Haase heeft niks verkeerd gedaan. Sijsling is gewoon waardeloos.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Wat een faalweekend. Hoe makkelijk wil je het hebben en dan nog verliezen. Maar ja, als Haase je 'kopman' is kan je ook wel inpakken...
Zeker niet, maar ik denk dat hij bedoeld 'als een tennisser van het niveau Haase al je kopman is'.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Haase heeft niks verkeerd gedaan. Sijsling is gewoon waardeloos.
Deze dubbel kan je normaal gewoon verliezen.
Ja oke, maar dat niveau van Haase is toch al jaren het niveau van de beste Nederlander. Anders moet je terug naar minstens 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:37 schreef Roceco het volgende:
[..]
Zeker niet, maar ik denk dat hij bedoeld 'als een tennisser van het niveau Haase al je kopman is'.
En er komt totaal niets achteraan. KNTB heeft jarenlang wanbeleid gevoerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Einde verhaal dus. Toch niemand die van Cilic wint. Knap dat ze dit verneukt hebben, maarja..het is ook gewoon een baggerteam/generatie.
Maar dan zijn we er nog niet...quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:39 schreef Roceco het volgende:
Toch zie ik het nog niet 100% als verloren zaak.... Een vermoeide Cilic op gravel, zeg nooit nooit.
Elke nobody buiten Slice wint van Delic/Coric....quote:
Wat een goede jongen ja. Dat Haase die weer nét moet tegenkomen...quote:Op zondag 14 september 2014 14:21 schreef Norrage het volgende:
delic is wel echt aan het GOATen hoor. Jezus. BP haase -> Ace, Ace, Ace
Zo en zo zijn er alleen maar goede jongens op de tourquote:Op zondag 14 september 2014 14:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een goede jongen ja. Dat Haase die weer nét moet tegenkomen...
Hij probeert wel veel te variëren.... Maar alles valt kort...quote:Op zondag 14 september 2014 14:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haase is zo'n matige graveltrekker geworden. Passief, inspiratieloos, geen variatie. En dan verlies je voor eigen publiek van Mate Delic...
Dit. Hij varieert zonder kracht achter zijn ballen.quote:Op zondag 14 september 2014 14:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij probeert wel veel te variëren.... Maar alles valt kort...
Finale zal in Frankrijk gespeeld wordenquote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Frankrijk-Zwitserland de finale, Federer in 3 sets gewonnen van Fognini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |