SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stefan is mijn grote voorbeeld. Heb screenshotjes van zijn filmpje in posterformaat boven mijn bed hangen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
dat ging per ongelukJa, wil jij ook een Stefan Postma zijn?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stefan is mijn grote voorbeeld. Heb screenshotjes van zijn filmpje in posterformaat boven mijn bed hangen.
Plus nog wat Alba posters.
Nee hoor, die gaan er gewoon met 5-0 af, vorige week was een bevlieging.quote:
Dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uurtje eindelijk weer Twente
Dromen mag altijdquote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan er gewoon met 5-0 af, vorige week was een bevlieging.
PSV moet om 16:30 hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit.
Nederland is wel weer toe aan eindelijk een pot goed voetbal. In plaats van dit gebrei. :")
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan er gewoon met 5-0 af, vorige week was een bevlieging.
Alsof er iemand is die interesse heeft in de nummer 131 tegen de nummer 268 in een hypermodern stadion in een of andere krottenwijk in Indiaquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die interesse heeft in de nummer 131 tegen de nummer 268 in een hypermodern stadion in een of andere krottenwijk in India
Goed voetbal verwachten in Nederlandquote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit.
Nederland is wel weer toe aan eindelijk een pot goed voetbal. In plaats van dit gebrei. :")
Nee inderdaad. Wimbledon, geen Engeland meer te noemen met al die allochtonenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof er iemand is die interesse heeft in de nummer 131 tegen de nummer 268 in een hypermodern stadion in een of andere krottenwijk in India
ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef elby1988 het volgende:
Trouwens, die gele kaart wordt kwijtgescholden voor van Rhijn, maar gaat hij dan ook direct naar Blind? Nee toch?
Ja, dat zijn de uitzonderingen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Wimbledon, geen Engeland meer te noemen met al die allochtonen
Hadden we hem maar ipv Veltmanquote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
Die Delpierre is wel een aardige speler voor Utrecht.
Zo.
Waarvan akte.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
Die Delpierre is wel een aardige speler voor Utrecht.
Zo.
Aha, nee logischquote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de uitzonderingen.
De meeste ATP-toernooien boeien niemand.
Gaan we weerquote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Want psv is geen concurrent van Utrecht
Niet echt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Want psv is geen concurrent van Utrecht
Jouw analyse vond ik zeker beter dan vie van Van Halst. Chapeau!quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn analyse was beter dan vie van Van Halst.
Let eens een beetje beter op je posts. Je hebt een voorbeeldfunctie hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn analyse was beter dan vie van Van Halst.
Oeps nu deed ik het ook al foutquote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Let eens een beetje beter op je posts. Je hebt een voorbeeldfunctie hier.
idd, echt treurig van Utrecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Over zelfoverschatting gesproken.
Volgens mij- -wellicht vergis ik me- kan de scheidsrechter de kaart nog 'corrigeren' tijdens de 1e helft of de rust. Iemand die daar meer van weet?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat als Ricardo deze wedstrijd nog een gele kaart pakt, wat gebeurt er dan met het kwijtschelden?
Dan wordt de rode kaart ook vrijgescholden. Mag hij natuurlijk de wedstrijd niet afmaken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat als Ricardo deze wedstrijd nog een gele kaart pakt, wat gebeurt er dan met het kwijtschelden?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Mijn stream loopt volgens mij best achter
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef Mansjester het volgende:
Mijn stream loopt volgens mij best achter
Nee, dat kan niet volgens mij. De scheidsrechter mag ook geen gebruik maken van tv-beelden, dus hij kan het (officieel) ook niet terugkijken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij- -wellicht vergis ik me- kan de scheidsrechter de kaart nog 'corrigeren' tijdens de 1e helft of de rust. Iemand die daar meer van weet?
Ah joh valt wel meequote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Johannus je stream loopt een beetje soort van heel erg ver achter.
Nu 49:20quote:
Dat zeg ik toch, gloeiende gloeiendequote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Scheelt 30 seconden ofzo dan.
Valt wel mee dus.
Het komt wel goed, schatjuh.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut ja
Heb er meteen een stuk minder vertrouwen in
Toen hier "op de lat stond" kon ik nog rustig terugklikken en moest ik nog 30 seconden ofzo wachtenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, gloeiende gloeiende
Huh :p ik dacht serieus dat ie wissel was.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Klaassen schijnt ook weer mee te doen
Wat dan? Voor het doel knallen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zijn dit voor godskolere KUTCORNERS?
Ajax domineert. Ze spelen met de tegenstander tot ze moe zijn. Frank de Boer heeft gister Rocky I teruggekekenquote:
Ajax gaat gewoon winnen, gekkie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens gaat Ajax verliezen omdat Poulsen.
Gewoon zorgen dat je fatsoenlijke koppers hebt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dan? Voor het doel knallen?
Rendement van 3% of zo.
Sigthorgodquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je fatsoenlijke koppers hebt.
Tja, die heb je niet echt met Bojan en dat soort droeftoeters.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je fatsoenlijke koppers hebt.
Dat heb je heel goed begrepenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitlachen daarentegen is het kenmerk van beleefdheid.
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, die heb je niet echt met Bojan en dat soort droeftoeters.
Wij zijn anti betaald voetbal kijken eigenlijk zijn we revolutionairen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet meer voor paupers.
Nop.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:42 schreef davyleiden het volgende:
Ajax nog kansen gehad? Was ffies weg.
Volgens jou spelen ze altijd dramatisch.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Wat speelt Ajax dramatisch slecht zeg.
Wel hagelslag meegenomen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:42 schreef davyleiden het volgende:
Ajax nog kansen gehad? Was ffies weg.
Van Mike word ik Hoornyquote:Op zondag 2 februari 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kaap Hoorngod. Hij kaapt altijd net een extra meter, vandaar
Of Siem, maar Bojan is echt helemaal nietsquote:
Maken meer lawaai dan 75% van de andere clubs. Althans, vandaag.quote:
aangezien je dit elke week weer roeptoetert, denk ik dat je verwachtingspatroon te hoog ligtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef Saekerhett het volgende:
Wat speelt Ajax dramatisch slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
En het punt wat je hiermee wilt maken? Dit screenshot kun je in elk stadion maken.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
GLAZEN BOL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stuur het naar de telegraaf, kan die driessen weer janken in zijn columnquote:
Je lacht me straks niet meer uit.quote:
Het was lastig, maar je hebt het toch voor elkaar een nog zieligere reactie te geven dan Rens. Chapeau.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
stuur het naar de telegraaf, kan die driessen weer janken in zijn column
doe nou niet alsof jij Stuttgart volgdequote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Delpierre was wel goed bij Stuttgart. Hoe kan je carriere zo misgaan.
Die Delpierrre ?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
De roem die hij niet aan kon. Al zijn geld is op gegaan aan hoeren, drank en modeltreinen. De gebruikelijke valkuilen van een profvoetballer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 02-02-2014 om 13:46:30Control Alt Delpierre... #UtrAja reageer retweet
Uh jawel. Ik moest mijn boy Hitzlsperger wekelijks aanmoedigenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jij Stuttgart volgde
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jij Stuttgart volgde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Vergeet koi karpers niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De roem die hij niet aan kon. Al zijn geld is op gegaan aan hoeren, drank en modeltreinen. De gebruikelijke valkuilen van een profvoetballer.
Het vermogen van Ed de Goey is opgegaan aan puzzels van 1200 stukjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De roem die hij niet aan kon. Al zijn geld is op gegaan aan hoeren, drank en modeltreinen. De gebruikelijke valkuilen van een profvoetballer.
En de verkoop van illegaal vuurwerk.quote:
Doekjes voor z'n kinderen om in te kwijlen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het vermogen van Ed de Goey is opgegaan aan puzzels van 1200 stukjes.
Utrecht speelt een goede pot,quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef ejfaar het volgende:
Commentatoren die Utrechtspelers ophemelen
gelukkig zijn er nog commentatoren die niet voor ajax zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef ejfaar het volgende:
Commentatoren die Utrechtspelers ophemelen
Jij ziet een andere wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-2.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1.
Ik denk het.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf je nu meer dan 2 dagen actief?
Meestal zo als ze om 12:30 uur spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Overigens speelt Ajax op 60% ofzo. Gaat nergens over. Geen inzet.
En elke keer de verkeerde keuzes maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Dit jaar nog niets verloren om 12:30quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meestal zo als ze om 12:30 uur spelen
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meestal zo als ze om 12:30 uur spelen
Het lijkt ze wel aan motivatie te ontbreken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat niet om het resultaat, kijk even waar ik op reageer....het gaat erom dat Ajax dan zelden goed speelt. Tegen Roda en Cambuur wonnen we wel om 12:30 maar speelden we zeer slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar nog niets verloren om 12:30.
succes verzadigtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt ze wel aan motivatie te ontbreken.
Enorm slecht ditquote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahaha ik houd van Bojan. wat een baas
daar liep Fischerquote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doet die nou weer dan? SPEEL GVD LINKS
Zijn er fanatieke Bojan Fans?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat na vandaag die ook iets fanatiekere Bojanfans zijn overtuigt dat hij er geen klote van kan, óók niet in de spits.
overtuigd*quote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat na vandaag die ook iets fanatiekere Bojanfans zijn overtuigt dat hij er geen klote van kan, óók niet in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |