Nu 49:20quote:
Dat zeg ik toch, gloeiende gloeiendequote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Scheelt 30 seconden ofzo dan.
Valt wel mee dus.
Het komt wel goed, schatjuh.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut ja
Heb er meteen een stuk minder vertrouwen in
Toen hier "op de lat stond" kon ik nog rustig terugklikken en moest ik nog 30 seconden ofzo wachtenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, gloeiende gloeiende
Huh :p ik dacht serieus dat ie wissel was.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Klaassen schijnt ook weer mee te doen
Wat dan? Voor het doel knallen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zijn dit voor godskolere KUTCORNERS?
Ajax domineert. Ze spelen met de tegenstander tot ze moe zijn. Frank de Boer heeft gister Rocky I teruggekekenquote:
Ajax gaat gewoon winnen, gekkie.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens gaat Ajax verliezen omdat Poulsen.
Gewoon zorgen dat je fatsoenlijke koppers hebt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dan? Voor het doel knallen?
Rendement van 3% of zo.
Sigthorgodquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je fatsoenlijke koppers hebt.
Tja, die heb je niet echt met Bojan en dat soort droeftoeters.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je fatsoenlijke koppers hebt.
Dat heb je heel goed begrepenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitlachen daarentegen is het kenmerk van beleefdheid.
Klopt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, die heb je niet echt met Bojan en dat soort droeftoeters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |