En het punt wat je hiermee wilt maken? Dit screenshot kun je in elk stadion maken.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
GLAZEN BOL:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stuur het naar de telegraaf, kan die driessen weer janken in zijn columnquote:
Je lacht me straks niet meer uit.quote:
Het was lastig, maar je hebt het toch voor elkaar een nog zieligere reactie te geven dan Rens. Chapeau.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
stuur het naar de telegraaf, kan die driessen weer janken in zijn column
doe nou niet alsof jij Stuttgart volgdequote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Delpierre was wel goed bij Stuttgart. Hoe kan je carriere zo misgaan.
Die Delpierrre ?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
De roem die hij niet aan kon. Al zijn geld is op gegaan aan hoeren, drank en modeltreinen. De gebruikelijke valkuilen van een profvoetballer.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 02-02-2014 om 13:46:30Control Alt Delpierre... #UtrAja reageer retweet
Uh jawel. Ik moest mijn boy Hitzlsperger wekelijks aanmoedigenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jij Stuttgart volgde
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
doe nou niet alsof jij Stuttgart volgde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Vergeet koi karpers niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De roem die hij niet aan kon. Al zijn geld is op gegaan aan hoeren, drank en modeltreinen. De gebruikelijke valkuilen van een profvoetballer.
Het vermogen van Ed de Goey is opgegaan aan puzzels van 1200 stukjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De roem die hij niet aan kon. Al zijn geld is op gegaan aan hoeren, drank en modeltreinen. De gebruikelijke valkuilen van een profvoetballer.
En de verkoop van illegaal vuurwerk.quote:
Doe eens normaal joh :Squote:
Doekjes voor z'n kinderen om in te kwijlen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het vermogen van Ed de Goey is opgegaan aan puzzels van 1200 stukjes.
Utrecht speelt een goede pot,quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef ejfaar het volgende:
Commentatoren die Utrechtspelers ophemelen
gelukkig zijn er nog commentatoren die niet voor ajax zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:47 schreef ejfaar het volgende:
Commentatoren die Utrechtspelers ophemelen
Jij ziet een andere wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 1-2.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 2-1.
Ik denk het.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf je nu meer dan 2 dagen actief?
Meestal zo als ze om 12:30 uur spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Overigens speelt Ajax op 60% ofzo. Gaat nergens over. Geen inzet.
En elke keer de verkeerde keuzes maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Dit jaar nog niets verloren om 12:30quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meestal zo als ze om 12:30 uur spelen
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meestal zo als ze om 12:30 uur spelen
Het lijkt ze wel aan motivatie te ontbreken.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Het gaat niet om het resultaat, kijk even waar ik op reageer....het gaat erom dat Ajax dan zelden goed speelt. Tegen Roda en Cambuur wonnen we wel om 12:30 maar speelden we zeer slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar nog niets verloren om 12:30.
succes verzadigtquote:Op zondag 2 februari 2014 13:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt ze wel aan motivatie te ontbreken.
Enorm slecht ditquote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahaha ik houd van Bojan. wat een baas
daar liep Fischerquote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
Wat doet die nou weer dan? SPEEL GVD LINKS
Zijn er fanatieke Bojan Fans?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat na vandaag die ook iets fanatiekere Bojanfans zijn overtuigt dat hij er geen klote van kan, óók niet in de spits.
overtuigd*quote:Op zondag 2 februari 2014 13:51 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop dat na vandaag die ook iets fanatiekere Bojanfans zijn overtuigt dat hij er geen klote van kan, óók niet in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |