Waar zijn jullie nou?quote:Op zondag 2 februari 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
13.00 uur onder de watertoren aan de Herman Colleniusstraat.
Ja hoor, ik doe al tien plus jaar op dit forum alsof ik een vrouw ben.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:18 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa straks ben je gwn een man
Wat ben je toch ook een ontzettende sneuneus, denk je dat je wat te eisen en willen hebt ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:12 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
maar wil eerst cammen voor dat ik met je afspreek
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga jezelf lekker aftrekken. Met een ouwe sok.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ouwe sok zoeken ze juist hier.
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:32 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nou weet je wat wie is er wel in voor een leuke car beurt zo? die mag deze jongen man wel wat laten zien als je lef hebt
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet hoe het werkt he?
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:37 schreef Tinos85 het volgende:
Ga gewoon naar de hoeren en geef iets extra's voor de foto.
Dat ik hier serieus reageer
treintje koppenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:36 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
zoek een vrouw die deze student wilt helpen met zijn taak en wil je nog wat zeg het ik doe het
Veel geluk met je nieuwe leven als zwerver.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
nee heb geen geld niks niet kan pas terug naar huis als ik een foto heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
En je vriendin vindt het prima?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
jaa maar je snapt het niet dit moet ik doen voor mijn vereniging dan kan ik pas terug ik kan pas mijn geld gebruiken als het gelukt is
Dan zie ik een lange topicreeks aan komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef helponsvooreenhuis het volgende:
als het gelukt is 2 dagen daarna
Ouder1quote:Op zondag 2 februari 2014 10:14 schreef Ouder1 het volgende:
Dus jullie studeren in LA, wonen daar bij een studentenvereniging, hebben onvoldoende punten gehaald (vrouwen geneukt?) om daar te mogen blijven en moeten nu in jullie geboortestad een milf neuken in haar huis of auto anders worden jullie je hotel uitgezet?
WTF heeft die vereniging met jullie hotel te maken?
En pics natuurlijk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Weet niet wat TS heeft gebruikt maar ik wil het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |