abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 17:19:54 #251
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_136779492
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Heb je wel shift restore gedaan?
Ja
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_136779550
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zag ze bij fasttech ook voor 1,50 met goede reviews. Maar daar heb je weinig aan als je er nu 1 moet hebben.
http://www.fasttech.com/pages/lightning-usb-cables-value

Ik heb er 5 besteld. Laatst al 3 van DX, maar die deden het allemaal niet ;(
pi_136782117
Heeft iemand hier een goede matte screenprotector van een Nederlandse webshop met een goede prijs-/kwaliteitsverhouding? Zo ja, van welke?

(Normaal gesproken zou ik vanuit China bestellen maar ik ga binnenkort op reis)

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 16-02-2014 18:30:19 ]
pi_136782506
Ben vandaag bij T-Mobile binnen geweest. Ik heb daar een sim-only contractje lopen voor 10 euro per maand. Nu zag ik dat de MediaMarkt morgen 'MegaDeals' heeft, te weten een iPhone 4S gratis bij een 2-jarig contract (100 minuten/sms en 500 MB). Dat ging dan via Tele2.

Ik vroeg aan de verkoper wat ze mij bij T-Mobile voor abonnement konden aanbieden voor de iPhone. Maar dat bleek toch bijna twee keer zo duur als dat Tele2 abonnement via de MediaMarkt. De verkoper zag dat ik twijfelde toen hij mij zijn aanbieding had uitgelegd en vroeg waarom. Toen vertelde ik hem over die aanbieding bij de MediaMarkt. Hij kwam vervolgens met argumenten als dat Tele2 geen fysieke winkel heeft en dat 500 MB vaak te weinig is in verband met automatische updates via het 3G netwerk (het T-Mobile aanbod betrof trouwens onbeperkt internet). Ik zei hem dat mijn huidige telefoon (Galaxy SII) een optie heeft om alleen te updaten binnen bereik van WiFi. Toen kwam een andere verkoper zich er mee bemoeien en zei dat een iPhone zich niks van WiFi aantrok en altijd het sterkste signaal pakt, wat dus ook het 3G signaal kan zijn. Hierdoor zou ik kans maken op onverwachte kosten wat betreft het internetgebruik.

Ik vroeg hem daarop hoe ik dat kon voorkomen en hij legde me uit dat bij een iPhone zelfcontrole heel belangrijk is. Je moest dus zelf je 3G aanzetten als je op internet wilt en uitzetten als je klaar bent. Alleen zo kon je onverwacht hoge rekeningen voorkomen.

Ik vond het een beetje een raar verhaal, maar ben nu toch een beetje aan het twijfelen gebracht. Heeft de verkoper gelijk en is een iPhone een risico wat betreft onverwachte kosten die het met zich mee kan brengen als je een 500 MB abonnement afsluit, of is de aanbieding van de MediaMarkt gewoon een prima deal en probeerde de verkoper me gewoon bij T-Mobile te houden?

Wat zouden jullie me aanraden?
pi_136782813
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Fargo het volgende:
Ben vandaag bij T-Mobile binnen geweest. Ik heb daar een sim-only contractje lopen voor 10 euro per maand. Nu zag ik dat de MediaMarkt morgen 'MegaDeals' heeft, te weten een iPhone 4S gratis bij een 2-jarig contract (100 minuten/sms en 500 MB). Dat ging dan via Tele2.

Ik vroeg aan de verkoper wat ze mij bij T-Mobile voor abonnement konden aanbieden voor de iPhone. Maar dat bleek toch bijna twee keer zo duur als dat Tele2 abonnement via de MediaMarkt. De verkoper zag dat ik twijfelde toen hij mij zijn aanbieding had uitgelegd en vroeg waarom. Toen vertelde ik hem over die aanbieding bij de MediaMarkt. Hij kwam vervolgens met argumenten als dat Tele2 geen fysieke winkel heeft en dat 500 MB vaak te weinig is in verband met automatische updates via het 3G netwerk (het T-Mobile aanbod betrof trouwens onbeperkt internet). Ik zei hem dat mijn huidige telefoon (Galaxy SII) een optie heeft om alleen te updaten binnen bereik van WiFi. Toen kwam een andere verkoper zich er mee bemoeien en zei dat een iPhone zich niks van WiFi aantrok en altijd het sterkste signaal pakt, wat dus ook het 3G signaal kan zijn. Hierdoor zou ik kans maken op onverwachte kosten wat betreft het internetgebruik.

Ik vroeg hem daarop hoe ik dat kon voorkomen en hij legde me uit dat bij een iPhone zelfcontrole heel belangrijk is. Je moest dus zelf je 3G aanzetten als je op internet wilt en uitzetten als je klaar bent. Alleen zo kon je onverwacht hoge rekeningen voorkomen.

Ik vond het een beetje een raar verhaal, maar ben nu toch een beetje aan het twijfelen gebracht. Heeft de verkoper gelijk en is een iPhone een risico wat betreft onverwachte kosten die het met zich mee kan brengen als je een 500 MB abonnement afsluit, of is de aanbieding van de MediaMarkt gewoon een prima deal en probeerde de verkoper me gewoon bij T-Mobile te houden?

Bullshit. Kloteverkopers :')

zondag 16 februari 2014 @ 19:04:28 #256
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_136783129
Lijkt me niet helemaal juist. M'n ouders hebben redelijk bagger wifi, dan laden pagina's langzaam. Vaak zet ik dan zelf wifi uit om met 3G te werken omdat dat sneller gaat. Dat doet iOS dus niet zelf.
Standaard staat mobiele data uit voor automatische updates volgens mij, je kan het sowieso instellen.

Raar verhaal. Zal geen iPhone-gebruiker zijn geweest, die verkoper :P
pi_136784534
quote:

Is onzin
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_136784980
quote:

HAHAHAHAHAHAA
Wat een teringbullshit. Daarom altijd het internet raadplegen ipv advies aangaan van liegende kloteverkopers van een provider of Media Markt (is ook bagger).

Ik wilde net dezelfde screenshot maken en posten maar toen zag ik kikoooooo's :D
  zondag 16 februari 2014 @ 19:55:30 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136785194
Ze krijgen vast weinig subsidie van apple.

Ik zou overigens niet van een s3 naar 4s gaan. Dat is nauwelijks beter. Helemaal niet met een tweejarig abo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136785927
Dank voor alle reacties! Vond het ook al een vaag verhaal. Eén ding blijft mij echter wel onduidelijk...is die aanbieding van Tele2 nu de moeite waard of niet? Ik was echt op zoek naar een goede smartphone met een abbo voor 20 euro per maand. En ook echt niet meer. Vandaar dat mijn oog op deze advertentie viel. Hij leek me wel interessant, maar hoor graag jullie mening.

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef Catch22- het volgende:
Ze krijgen vast weinig subsidie van apple.

Ik zou overigens niet van een s3 naar 4s gaan. Dat is nauwelijks beter. Helemaal niet met een tweejarig abo
Ik heb een Galaxy S2, Catch ;)
  zondag 16 februari 2014 @ 20:17:56 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136786015
Een I meer gelezen dan er stond.

Dan nog zou ik geen 4s nemen nu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 16 februari 2014 @ 23:47:50 #262
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136798071
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef Fargo het volgende:
Dank voor alle reacties! Vond het ook al een vaag verhaal. Eén ding blijft mij echter wel onduidelijk...is die aanbieding van Tele2 nu de moeite waard of niet? Ik was echt op zoek naar een goede smartphone met een abbo voor 20 euro per maand. En ook echt niet meer. Vandaar dat mijn oog op deze advertentie viel. Hij leek me wel interessant, maar hoor graag jullie mening.

[..]

Ik heb een Galaxy S2, Catch ;)
Als je persee de iPhone wil hebben wellicht maar voor ongeveer dat bedrag heb je een Nexus 5 zonder bijbetaling met recente specs en 2,5gb bij Tele2.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 16-02-2014 23:55:47 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 23:49:18 #263
pi_136798139
Zou persoonlijk niet naar Tele2 gaan, eerder tmobile of KPN
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 16 februari 2014 @ 23:51:36 #264
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136798217
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou persoonlijk niet naar Tele2 gaan, eerder tmobile of KPN
Tele 2 gebruikt hetzelfde netwerk als T-Mobile dus zoveel verbetering is dat niet.
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 23:56:48 #265
pi_136798400
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Tele 2 gebruikt hetzelfde netwerk als T-Mobile dus zoveel verbetering is dat niet.
Zelfde netwerk maar dat is niet het enige waarom je de ene boven de ander provider verkiest. Met Tele2 hebben veel mensen te maken met vreemde opstartproblemen en dan lijkt me tmobile toch betrouwbaarder
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 17 februari 2014 @ 00:12:31 #266
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136798897
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Zelfde netwerk maar dat is niet het enige waarom je de ene boven de ander provider verkiest. Met Tele2 hebben veel mensen te maken met vreemde opstartproblemen en dan lijkt me tmobile toch betrouwbaarder
Het bedrijf is al een aantal jaar in Nederland gevestigd. Het lijkt mij dan ook sterk dat er nog globale "opstartproblemen" zijn. Desondanks zou het mijn keuze ook niet zijn geweest, voor een tweejarig contract.
  maandag 17 februari 2014 @ 00:20:04 #267
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_136799109
T-Mobile, Vodafone, KPN en Hi zijn de enigen met fatsoenlijke buitenlandbundels en 4G. Vind ik ook wat waard.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_136801712
quote:

Dit is echt onzin. Als je wifi hebt pakt hij altijd wifi en gaat niet uit zichzelf overschakelen naar 3G als hij nog gewoon contact met wifi kan maken.
pi_136801993
Gisteren bij een Samsung Note 2 zag ik een melding staan dat de WiFi te traag was en dat ie is overgeschakeld naar 3G. Dit gebeurde telkens wanneer ik hem aan WiFi koppelde. De iPhone bleef wel verbonden. Denk dus dat de verkoper niet helemaal liegt maar wat dingen/merken door elkaar hosselt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_136925911
Hey,

Ik zit nog op ios6 en ik vraag me af of ios 7 wel fijn is? Ik heb expres nog niet geupdate.
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:09:16 #271
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_136926100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:01 schreef terrorsjaak het volgende:
Hey,

Ik zit nog op ios6 en ik vraag me af of ios 7 wel fijn is? Ik heb expres nog niet geupdate.
Geen idee hoe het op oudere toestellen werkt en welke jij hebt, maat ik ben er zeer over te spreken op m'n iPhone 5 en iPad 3. Persoonlijk vind ik dat iOS 6 er gedateerd uit begon te zien, iOS 7 is veel cleaner vormgegeven en dat zint mij wel :)

Wat functionaliteit en dagelijkse bruikbaarheid betreft ben ik geen nadelen tegen gekomen, maar dat is enkel mijn ervaring.
pi_136926229
quote:
Hey,

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136926290
quote:
Hey,

Qua design en functionaliteit is iOS 7 echt veruit beter dan iOS6. Ik zou niet meer zonder Control Center kunnen iig.
pi_136927447
als je de gifgroene icoontjes in een mapje verstopt is het design te overleven.

over de rest ben ik niet zo zeker.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_136927741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:53 schreef RDMKR het volgende:
als je de gifgroene icoontjes in een mapje verstopt is het design te overleven.

over de rest ben ik niet zo zeker.
Je moet wel van neon houden idd. Ik vind het niet bepaald mooi.
pi_136927829
http://gba4iosapp.com/

Geinig, had dit nog niet eerder gezien. Gameboy Advance / Color / originele Gameboy games op iOS zonder jailbreak. Net uitgetest, werkt prima.

By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_136941272
Is er een app dat de logins goed kan onthouden van diverse websites? Safari onthoud ze gewoon niet, ook niet als ik aanvink dat ie ze moet onthouden. Als het op dezelfde dag is ingevuld onthoud ie het wel maar de dag erop of zo moet ik het wederom invullen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_136943346
4G bij Simyo (via KPN dus)

quote:
Simyo heeft de invoering van 4g-ondersteuning dinsdagmiddag stilletjes ingevoerd. Klanten met een geschikte telefoon en bundel kunnen op het 4g-netwerk. Voor 4g-toegang moet 5 euro per maand extra worden betaald.

SimyoDe virtuele provider kon dinsdagmiddag nog niet bevestigen dat de 4g-ondersteuning inmiddels werkt, maar op GoT en op sociale media geven gebruikers aan dat ze inmiddels op 4g kunnen. Het lijkt er op dat het nodig is om de verbinding met het mobiele netwerk uit en weer in te schakelen om met 4g verbinding te kunnen maken.

Aanvankelijk zou de 4g-ondersteuning maandag al worden ingeschakeld, maar dat werd uitgesteld. Een woordvoerster van Simyo gaf toen aan dat de provider 'bezig is met de laatste tests'. We verwachten zeer binnenkort live te gaan", zei woordvoerster Ellen van Heerwaarden van KPN, het moederbedrijf van Simyo, maandagmiddag tegenover Tweakers.

Simyo-klanten moeten 5 euro per maand betalen voor 4g-toegang. Ze kunnen per maand besluiten of ze wel of niet 4g willen gebruiken. Het bedrag van 5 euro per maand komt bovenop de 'bestaande' internetbundel, die alleen toegang tot het 2g- en 3g-netwerk biedt.
Dit gaan we maar eens uitproberen ^O^
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:30:28 #279
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_136946409
Ik zit er echt aan te denken om mijn iPhone 5 in te ruilen voor iets van een Samsung Galaxy of iets dergelijks. Telefoon bevalt mij, na een jaar, nog steeds prima. Maar ik word een beetje gek van Apple en die kabels van ze. Mijn vriendin heeft twee officiële kabels versleten en die neppers werken niet. Vind het niet meer normaal om 30 euro te betalen voor zo'n lullig kabeltje. Mijn eigen kabel gaat nu ook kapot.

Eerst werd ik nog boos op mijn vriendin omdat ik dacht dat ze er gewoon ruw mee om ging, maar dat heb ik inmiddels bijgesteld. Mijn eigen kabel zit al die tijd in hetzelfde stopcontact en blijft gewoon zitten. De buitenmantel lijkt gewoon door de warmte op te stropen en gaat dan scheuren. Alle drie de kabels doen dit op dezelfde manier en op dezelfde plek. Ik snap er gewoon niks meer van.

Heb er nog even aan gedacht om een Mophie case te kopen zodat ik een micro-usb kan gebruiken, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Dilemma.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 20 februari 2014 @ 21:32:06 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136946548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:30 schreef RichardHammond het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om mijn iPhone 5 in te ruilen voor iets van een Samsung Galaxy of iets dergelijks. Telefoon bevalt mij, na een jaar, nog steeds prima. Maar ik word een beetje gek van Apple en die kabels van ze. Mijn vriendin heeft twee officiële kabels versleten en die neppers werken niet. Vind het niet meer normaal om 30 euro te betalen voor zo'n lullig kabeltje. Mijn eigen kabel gaat nu ook kapot.

Eerst werd ik nog boos op mijn vriendin omdat ik dacht dat ze er gewoon ruw mee om ging, maar dat heb ik inmiddels bijgesteld. Mijn eigen kabel zit al die tijd in hetzelfde stopcontact en blijft gewoon zitten. De buitenmantel lijkt gewoon door de warmte op te stropen en gaat dan scheuren. Alle drie de kabels doen dit op dezelfde manier en op dezelfde plek. Ik snap er gewoon niks meer van.

Heb er nog even aan gedacht om een Mophie case te kopen zodat ik een micro-usb kan gebruiken, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in. Dilemma.
hoe oud je je kabel? Daar heb je ook garantie op he!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:39:14 #281
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_136947085
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoe oud je je kabel? Daar heb je ook garantie op he!
Heb mijn telefoon volgens mij vorig jaar maart gekregen. Besteld bij Studentmobiel en Tele2 als carrier.
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:41:56 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_136947284
Misschien uit het stopcontact halen als je niet aan het laden bent?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:42:13 #283
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_136947300
quote:

Je kan ook kabels van Belkin kopen oid. Die werken gewoon prima en zijn goedkoper dan de originele.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_136948060
quote:

Heb je altijd de lader met kabel aangesloten op het stopcontact?
Dat lijkt mij sowieso niet zo goed dan...
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:50:49 #285
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_136948174
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Heb je altijd de lader met kabel aangesloten op het stopcontact?
Dat lijkt mij sowieso niet zo goed dan...
Ja, laat hem vaak gewoon zitten. Waarom zou dat niet goed zijn dan?
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:52:48 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_136953341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef RichardHammond het volgende:

Ja, laat hem vaak gewoon zitten. Waarom zou dat niet goed zijn dan?
Tja, als dat ding warm wordt...
Maar goed, als jij dat ding elke dag uit het stopcontact trekt zal er misschien wel weer een ander defect optreden :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:34:24 #287
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_136956457
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, als dat ding warm wordt...
Maar goed, als jij dat ding elke dag uit het stopcontact trekt zal er misschien wel weer een ander defect optreden :+
Als er geen telefoon aan hangt loopt er geen stroom door de kabel ;)

Heb je die kabels boven de verwarming liggen of zo? Klinkt een beetje vreemd, scheurende mantels.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 februari 2014 @ 00:03:31 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_136958179
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Heb mijn telefoon volgens mij vorig jaar maart gekregen. Besteld bij Studentmobiel en Tele2 als carrier.
dan zou ik even contact opnemen met AppleCare dat je dit ervaart, niet happy bent en wat zij eraan kunnen doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_136978884
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Geen idee hoe het op oudere toestellen werkt en welke jij hebt, maat ik ben er zeer over te spreken op m'n iPhone 5 en iPad 3. Persoonlijk vind ik dat iOS 6 er gedateerd uit begon te zien, iOS 7 is veel cleaner vormgegeven en dat zint mij wel :)

Wat functionaliteit en dagelijkse bruikbaarheid betreft ben ik geen nadelen tegen gekomen, maar dat is enkel mijn ervaring.
Heb ook iPhone 5,

Moet wel erg wennen aan ios7
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:32:51 #290
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_136979044
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:29 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Heb ook iPhone 5,

Moet wel erg wennen aan ios7
Nog steeds? :D Of heb je het er vandaag opgezet?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:54:54 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_136987081
Ik word echt gek van de ruimte die aan "Other" op gaat op mijn iPhone. Back in the day, met mijn allereerste iPhone, werd ik al gek als ik meer dan 500MB other had. Nu zit ik standaard rond de 2GB ofzo :').
2000 light years from home
pi_136995588
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:32 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Nog steeds? :D Of heb je het er vandaag opgezet?
Sinds gister ochtend zit ik op ios 7
pi_136995867
Als ik nu screenshots van iOS6 dan ziet het er best ouderwets uit :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 22:31:15 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_136995948
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Mano_ het volgende:

Als er geen telefoon aan hangt loopt er geen stroom door de kabel ;)
Ik heb het even getest en de lader wordt idd niet warm zonder telefoon, mijn fout ^O^
pi_137001658
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 22:30 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik nu screenshots van iOS6 dan ziet het er best ouderwets uit :')
Over paar maanden is iOS 7 weer ouderwets, met de komst van iOS 8.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_137005941
Sommige apps als Whatsapp en Facebook nemen nu bijna 100 mb ruimte in, terwijl de apps zelf echt niet zo groot zijn volgens mij. Kun je die extra ruimte verwijderen?

Als ik de app verwijder en van de iStore download neemt hij hem van de cloud dus gaat die cache niet weg.

[ Bericht 26% gewijzigd door Zocalo op 22-02-2014 09:29:37 ]
pi_137006536
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 08:57 schreef Zocalo het volgende:
Sommige apps als Whatsapp en Facebook nemen nu bijna 100 mb ruimte in, terwijl de apps zelf echt niet zo groot zijn volgens mij. Kun je die extra ruimte verwijderen?

Als ik de app verwijder en van de iStore download neemt hij hem van de cloud dus gaat die cache niet weg.
Je zou je media uit whatsapp kunnen verwijderen. Dat scheelt vaak al een hoop. Of hele gesprekken verwijderen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 09:58:41 #298
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_137006594
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Over paar maanden is iOS 7 weer ouderwets, met de komst van iOS 8.
Maar die zal hoogst waarschijnlijk gewoon een grondige update zijn van het thema in iOS7, met nieuwe functies en handigheden hier en daar.

iOS7 zelf is na 1t/m6 totaal opnieuw opgebouwd vanaf de grond, er zijn toen alleen een hoop elementen uit voorgaande edities gepakt en na flinke aanpassing in iOS7 gezet.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_137006706
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je zou je media uit whatsapp kunnen verwijderen. Dat scheelt vaak al een hoop. Of hele gesprekken verwijderen.
thanks, en bij andere apps?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:44:28 #300
417033 DrLegato
I drink your milkshake!
pi_137018408
Ik wilde gisteren even wat nieuwe nummers op m'n iPhone zetten, maar daar was die het duidelijk niet mee eens. Klote ding heeft weer eens m'n halve bibliotheek van m'n iPhone af gegooid! Ik snap echt niet waarom dat gebeurt.
Ik heb sowieso niks te synchroniseren, ik beheer mijn muziek handmatig. (Ik heb geen georganiseerde iTunes bibliotheek, gewoon een harde schijf vol ongeorganiseerde muziek waar ik weleens een mapje van op m'n telefoon zet). Super irritant!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')