zeik niet zo, wees blij dat je een mobiel hebt met zulke goede audio kwaliteitquote:Op zondag 16 februari 2014 12:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een review uit 2010met allemaal oude smartphone's ter vergelijking.
Zeik zelf niet zo, als je een nonsens uitspraak maakt op basis van een review dat al bijna 4 jaar oud is dan kun je verwachten dat mensen daarop reageren. Het heeft een bovengemiddelde audio kwaliteit maar zeker niet de beste.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef LogiteX het volgende:
[..]
zeik niet zo, wees blij dat je een mobiel hebt met zulke goede audio kwaliteit
noem maar een betere danquote:Op zondag 16 februari 2014 12:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zeik zelf niet zo, als je een nonsens uitspraak maakt op basis van een review dat al bijna 4 jaar oud is dan kun je verwachten dat mensen daarop reageren. Het heeft een bovengemiddelde audio kwaliteit maar zeker niet de beste.
Daar ging het niet om. Het gaat erom dat het nergens op slaat om dat artikel anno 2014 op te halen, terwijl de iPhone inmiddels drie generaties verder is. Daarnaast staat de concurrentie ook niet stil, dus een artikel dat zegt dat de iPhone 4 de beste geluidskwaliteit van de 2010 toestellen heeft, zegt niets over de kwaliteitsverhouding van de iPhone 5S ten opzichte van zijn concurrenten.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:42 schreef LogiteX het volgende:
[..]
zeik niet zo, wees blij dat je een mobiel hebt met zulke goede audio kwaliteit
Zou best kunnen maar het blijft allemaal erg relatief vind ik. Voor veertig eurootjes heb je een Sansa Clip met beter geluid.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:58 schreef LogiteX het volgende:
De iPhone's lijken het meest vlakdus de beste
het is net als met camerasquote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar het blijft allemaal erg relatief vind ik. Voor veertig eurootjes heb je een Sansa Clip met beter geluid.
Jaquote:
Ik heb er 5 besteld. Laatst al 3 van DX, maar die deden het allemaal nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zag ze bij fasttech ook voor 1,50 met goede reviews. Maar daar heb je weinig aan als je er nu 1 moet hebben.
http://www.fasttech.com/pages/lightning-usb-cables-value
Bullshit. Kloteverkopersquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Fargo het volgende:
Ben vandaag bij T-Mobile binnen geweest. Ik heb daar een sim-only contractje lopen voor 10 euro per maand. Nu zag ik dat de MediaMarkt morgen 'MegaDeals' heeft, te weten een iPhone 4S gratis bij een 2-jarig contract (100 minuten/sms en 500 MB). Dat ging dan via Tele2.
Ik vroeg aan de verkoper wat ze mij bij T-Mobile voor abonnement konden aanbieden voor de iPhone. Maar dat bleek toch bijna twee keer zo duur als dat Tele2 abonnement via de MediaMarkt. De verkoper zag dat ik twijfelde toen hij mij zijn aanbieding had uitgelegd en vroeg waarom. Toen vertelde ik hem over die aanbieding bij de MediaMarkt. Hij kwam vervolgens met argumenten als dat Tele2 geen fysieke winkel heeft en dat 500 MB vaak te weinig is in verband met automatische updates via het 3G netwerk (het T-Mobile aanbod betrof trouwens onbeperkt internet). Ik zei hem dat mijn huidige telefoon (Galaxy SII) een optie heeft om alleen te updaten binnen bereik van WiFi. Toen kwam een andere verkoper zich er mee bemoeien en zei dat een iPhone zich niks van WiFi aantrok en altijd het sterkste signaal pakt, wat dus ook het 3G signaal kan zijn. Hierdoor zou ik kans maken op onverwachte kosten wat betreft het internetgebruik.
Ik vroeg hem daarop hoe ik dat kon voorkomen en hij legde me uit dat bij een iPhone zelfcontrole heel belangrijk is. Je moest dus zelf je 3G aanzetten als je op internet wilt en uitzetten als je klaar bent. Alleen zo kon je onverwacht hoge rekeningen voorkomen.
Ik vond het een beetje een raar verhaal, maar ben nu toch een beetje aan het twijfelen gebracht. Heeft de verkoper gelijk en is een iPhone een risico wat betreft onverwachte kosten die het met zich mee kan brengen als je een 500 MB abonnement afsluit, of is de aanbieding van de MediaMarkt gewoon een prima deal en probeerde de verkoper me gewoon bij T-Mobile te houden?
Wat zouden jullie me aanraden?
Is onzinquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Fargo het volgende:
Ben vandaag bij T-Mobile binnen geweest. Ik heb daar een sim-only contractje lopen voor 10 euro per maand. Nu zag ik dat de MediaMarkt morgen 'MegaDeals' heeft, te weten een iPhone 4S gratis bij een 2-jarig contract (100 minuten/sms en 500 MB). Dat ging dan via Tele2.
Ik vroeg aan de verkoper wat ze mij bij T-Mobile voor abonnement konden aanbieden voor de iPhone. Maar dat bleek toch bijna twee keer zo duur als dat Tele2 abonnement via de MediaMarkt. De verkoper zag dat ik twijfelde toen hij mij zijn aanbieding had uitgelegd en vroeg waarom. Toen vertelde ik hem over die aanbieding bij de MediaMarkt. Hij kwam vervolgens met argumenten als dat Tele2 geen fysieke winkel heeft en dat 500 MB vaak te weinig is in verband met automatische updates via het 3G netwerk (het T-Mobile aanbod betrof trouwens onbeperkt internet). Ik zei hem dat mijn huidige telefoon (Galaxy SII) een optie heeft om alleen te updaten binnen bereik van WiFi. Toen kwam een andere verkoper zich er mee bemoeien en zei dat een iPhone zich niks van WiFi aantrok en altijd het sterkste signaal pakt, wat dus ook het 3G signaal kan zijn. Hierdoor zou ik kans maken op onverwachte kosten wat betreft het internetgebruik.
Ik vroeg hem daarop hoe ik dat kon voorkomen en hij legde me uit dat bij een iPhone zelfcontrole heel belangrijk is. Je moest dus zelf je 3G aanzetten als je op internet wilt en uitzetten als je klaar bent. Alleen zo kon je onverwacht hoge rekeningen voorkomen.
Ik vond het een beetje een raar verhaal, maar ben nu toch een beetje aan het twijfelen gebracht. Heeft de verkoper gelijk en is een iPhone een risico wat betreft onverwachte kosten die het met zich mee kan brengen als je een 500 MB abonnement afsluit, of is de aanbieding van de MediaMarkt gewoon een prima deal en probeerde de verkoper me gewoon bij T-Mobile te houden?
HAHAHAHAHAHAAquote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Fargo het volgende:
Ik heb een Galaxy S2, Catchquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef Catch22- het volgende:
Ze krijgen vast weinig subsidie van apple.
Ik zou overigens niet van een s3 naar 4s gaan. Dat is nauwelijks beter. Helemaal niet met een tweejarig abo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |