SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gevoel had ik altijd bij Manolevquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Lurling heeft balcontact.
Balverlies.
Manolev, wie is dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik altijd bij Manolev
Beste rechtsback ooit in de Eredivisie. Verdedigde de prachtige kleuren van ons aller PSV.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik altijd bij Manolev
Den zat nog naast mien op de tribune van vv doetinchem om verslag te doen veur radio gelderland. Onnie !quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is er straks nog AZ Groningen.
Precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aanpakken die vervelende ettertjes.
Heerenveen maakt het spel, ADO loert op de counter. Spel ligt meer stil dan dat er gespeeld wordt.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Heerenveenpubliek fluit Ed Janssen uit en niet zo'n beetje ook.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is zo'n wedstrijd waar er rood wordt getrokken.
Vanwaar de vergelijking met Groningen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zie overtredingen waar Groningen regelmatig (onterecht) rood voor krijgt.
Huilen dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zie overtredingen waar Groningen regelmatig (onterecht) rood voor krijgt.
Deze reactie was echt totaal niet te voorspellenquote:
Oke Rickazioquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Deze reactie was echt totaal niet te voorspellen
Altijd dat mietjesspel dat de scheidsrechters willen zien...
Wil je er een tissue bij?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat vind je van deze jongen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Te duur.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van deze jongen?
[ afbeelding ]
Kan zijn moeder niet goed koken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn moeder schijnt lekker te kunnen koken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schijnt ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan zijn moeder niet goed koken?
Te laat. Trut.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zijn moeder schijnt lekker te kunnen koken.
Ik vind 'burgers flippen' geen koken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zijn moeder schijnt lekker te kunnen koken.
Zeker niet als die burgers heel zwart worden gebakken he?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik vind 'burgers flippen' geen koken.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snelle typer. Toen ik begon stond je post er nog niet.
Een goede burger is bruinquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker niet als die burgers heel zwart worden gebakken he?
Die komt aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snelle typer. Toen ik begon stond je post er nog niet.
Welkom in het 'probeer elkaar vliegen af te vangen en trollen topic deel 132'. In het forum dat ooit echt over voetbal ging.quote:
Tissues voor deze man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Welkom in het 'probeer elkaar vliegen af te vangen en trollen topic deel 132'. In het forum dat ooit echt over voetbal ging.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal lijkt nergens naar. - Alex Pastoor over een Eredivisiewedstrijd anno 2014
Pastoor zit zelf te azen op die Heerenveenbaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal lijkt nergens naar. - Alex Pastoor over een Eredivisiewedstrijd anno 2014
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Welkom in het 'probeer elkaar vliegen af te vangen en trollen topic deel 132'. In het forum dat ooit echt over voetbal ging.
Pastoor zou het niet eens kunnen bijbenenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent echt grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga nu niet rukken!
Ik ben net zo goed in grappen maken als jij in een forum moddenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik ben net zo goed in grappen maken als jij in een forum modden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik benader GGMM als mens en visseneigenaar, niet als mod.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ontopic graag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Wat blijft het toch ook een verschrikkelijke kutzooi dat Ziggo niet alle kanalen in HD aanbiedt![]()
![]()
![]()
Vorige week was de beeldkwaliteit bij Cambuur-sch ook om te huilenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Wat blijft het toch ook een verschrikkelijke kutzooi dat Ziggo niet alle kanalen in HD aanbiedt![]()
![]()
![]()
In Friesland filmen ze dan ook met fotocamera's.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Vorige week was de beeldkwaliteit bij Cambuur-sch ook om te huilen
Wint vanavond gewoon met een nulletje of drie hoor...quote:
Polaroids dan zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
In Friesland filmen ze dan ook met fotocamera's.
Haha en toch maak je het nu mee. Wat een bak!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Lulring in Heerenveenshirt, ik hoopte dat ik dat nooit meer mee hoefde te maken.
STA JIJ LELIJK OP JE NEUS TE KIJKEN!!11quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Lulring in Heerenveenshirt, ik hoopte dat ik dat nooit meer mee hoefde te maken.
Met die naaimachine in de tuin, dat waren tijden!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Wie wilde je dan ? Allback ? Nurmela ? Selakovic ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Samarasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie wilde je dan ? Allback ? Nurmela ? Selakovic ?
Nu hoop ik al helemaal dat ADO wint.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter niet. Heb Heerenveen to score first en Heerenveen to win.
Misgunner.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu hoop ik al helemaal dat ADO wint.
Dat die nooit bij KvdB is uitgenodigd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jezus komt over een paar jaar pas verlossing brengen
de helft is goed. Onterechtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Beter niet. Heb Heerenveen to score first en Heerenveen to win.
Jij hebt geld gezet op een goal voor Otiggod?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:01 schreef Cavaliers het volgende:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt geld gezet op een goal voor Otiggod?
Boeiend wat jij er van vindt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Desalniettemin is ADO een kutclub, dus boeiend.
Als alle kutclubs zouden degraderen dan speel je per seizoen zes keer tegen dezelfde tegenstander of ben je in oktober klaar...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Desalniettemin is ADO een kutclub, dus boeiend.
Heb Heerenveen to score first en Heerenveen to win in een combo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan ik je overvloed aan ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ niet helemaal plaatsen.
Boeiend wat jij vindt wat anderen vinden wat hij ervan vindt.quote:
Boeiend wat jij vindt van anderen die wat vinden van wat anderen er van vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:04 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Boeiend wat jij vindt wat anderen vinden wat hij ervan vindt.
Gijp, jammer dat hij niet depressief is, dan was het een veel beter fragment geweest inderdaad.quote:
Die had ik al gezien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
misschien vind je deze beter
Die staat er bij die andere aan het einde nog aangeplakt, ter volledigheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
misschien vind je deze beter
Weet ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind ik je toch een toffe peer.
Daar had je beter mee kunnen beginnen, er is natuurlijk geen hond die daadwerkelijk 6 minuten naar je filmpje kijkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die staat er bij die andere aan het einde nog aangeplakt, ter volledigheid.
Wat een pannenkoek.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef alors het volgende:
En daarom speel je dus ALTIJD met Otigba, Marco.
Ik heb het watte filmpje van mrstylo wel een keer volledig gekeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had je beter mee kunnen beginnen, er is natuurlijk geen hond die daadwerkelijk 6 minuten naar je filmpje kijkt.
Pics.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vandaag poffertjes gehad, geen pannenkoek.
Het staat ook in de begeleidende tekstquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had je beter mee kunnen beginnen, er is natuurlijk geen hond die daadwerkelijk 6 minuten naar je filmpje kijkt.
Heb je mijn nieuwe vis al gezien?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het watte filmpje van mrstylo wel een keer volledig gekeken.
Die leest ook geen hond.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het staat ook in de begeleidende tekst
Ik zag een keer bij dat analytics dat iemand een keer heel lang naar een van mijn filmpjes had zitten kijken, al zal ik dat waarschijnlijk zelf zijn geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het watte filmpje van mrstylo wel een keer volledig gekeken.
Op zijn verjaardagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Kan Finnbo toch zijn goal nog meepikken.
Ik heb iets veel beters als pics..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is al zeker een uur op.
[..]
Pics
Voor mensen die zo oppervlakkig zijn ga ik mijn kunstwerkjes niet aanpassen.quote:
*danquote:
Dan is het toch geen schwalbe?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:11 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat een schwalbe, Basterdsjiekoglu wordt buiten de 16 aan het shirt getrokken en valt er binnen. Briljante scheids zeg!
Ik ben zo enthousiast over de inhoud dat ik het aan Gramulanion over laat je grammatica te verbeteren.quote:
Don.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM hoe heet deze nieuwe vis?
Dat heb ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag een keer bij dat analytics dat iemand een keer heel lang naar een van mijn filmpjes had zitten kijken, al zal ik dat waarschijnlijk zelf zijn geweest.
Hij blijft gewoon on track na de overtreding en valt een stuk later als er geen contact meer is...quote:
Zo heet hij alleen omdat hij zwart is.quote:
Nee, hij doet ook aan larp.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo heet hij alleen omdat hij zwart is.
Ik had liever gehad dat René de namen koppelde aan de karaktereigenschappen van de vissen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo heet hij alleen omdat hij zwart is.
Oh, dan is het een perfecte naam, goed gekozenquote:
Degene die Johannes heet zie je altijd op een bepaalde manier z'n lippen bewegen. Het lijkt net alsof hij koekoek roept.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dan is het een perfecte naam, goed gekozen
Die Filipijn is natuurlijk Knut.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat een Filipijn, een Oostenrijker en een Amerikaan meer dan 4 minuten naar 1 van mijn filmpjes hebben gekeken, die lui sporen echt niet.
Ok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:20 schreef Drxx het volgende:
Er is al een uur geen corner meer gevallen bij Heerenveen - ADO
En het is de scheids niet opgevallen dat Heracles met 12 speelt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC z'n eerste kans zo ongeveer tegenover 12 van Heracles
12 kansen van Heracles, lezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:25 schreef Drxx het volgende:
[..]
En het is de scheids niet opgevallen dat Heracles met 12 speelt?
LEZEN voordat u wat zegt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12 kansen van Heracles, lezen.
ADO>Feyenoordquote:
Heracles speelt met 12 kansjongeren?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12 kansen van Heracles, lezen.
Ja. Ik ga over een paar minuten geld winnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
Zo, na een dag lang leren, haak ik nu ook aan... Heb ik spektakel gemist?
Neuh. Behalve een vreemde treffer bij HEE v ADO.,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
Zo, na een dag lang leren, haak ik nu ook aan... Heb ik spektakel gemist?
Ja, en?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Ik ga over een paar minuten geld winnen.
Heerenveen winnen van ADO had zelfs blinde pietje nog ingevuld.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan. De hele combo goed invullen daarentegen...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerenveen winnen van ADO had zelfs blinde pietje nog ingevuld.
Heracles v NAC is wel grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef RvLaak het volgende:
Ik begrijp vanuit het PEC-stadion dat die wedstrijd ook niet echt spectaculair is...
Okee jij bent een god.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan. De hele combo goed invullen daarentegen...
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Von Gahl vindt evengoed dat hij de spelers veel te kort voor het WK onder zijn hoede krijgt, las ik vandaag.quote:
Van Gaal moet niet zeikenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Von Gahl vindt evengoed dat hij de spelers veel te kort voor het WK onder zijn hoede krijgt, las ik vandaag.
Je hoeft niet zo blij te doen hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef Smoofie het volgende:
KOEKOEK KOEKOEK KOEKOEK GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL SOOOOOOOO GU- DELJ!!
Ik ben niet blij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo blij te doen hoor.
GGMM is ook ontzettend blij, maar die wil zich niet zo uitsloven.
Sorry, ik ben echter voor AZquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo blij te doen hoor.
GGMM is ook ontzettend blij, maar die wil zich niet zo uitsloven.
Ik ben te lui om terug te lezen... hoe heet je nieuwe vis?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
Althans, niet omdat AZ scoort. Uiteraard ben ik wel ontzettend blij met andere dingen. Mijn nieuwe vis bijvoorbeeld. (zie sig voor filmpje)
Don.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te lezen... hoe heet je nieuwe vis?
Hij heet Drizzt. Uh nee, hij heet Don.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te lezen... hoe heet je nieuwe vis?
Ik zet in op een solide 0-2.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit Groningen is helemaal niets. Ajax heeft een makkie komende donderdag
Ajaxfan ben je ook niet vanwege mogelijke titels of bekers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
Groningenfan ben je niet vanwege de mogelijke titels, de bekers of de punten. Dus ook nu:
[ afbeelding ]
Dat ben je vanwege Sigthorson.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajaxfan ben je ook niet vanwege mogelijke titels of bekers.
*Sigthórsson.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ben je vanwege Sigthorson.
Jij zou echt een mattie van mij kunnen zijn, jammer dat de afstand tussen ons zo groot is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ben je vanwege Sigthorson.
Dat zou je ook niet kunnen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef Alan_Bastard het volgende:
Groningenfan ben je niet vanwege de mogelijke titels, de bekers of de punten. Dus ook nu:
[ afbeelding ]
Ik wil graag je mattie zijn, maar tijdens deze wedstrijd zijn we gezworen vijanden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij zou echt een mattie van mij kunnen zijn, jammer dat de afstand tussen ons zo groot is.
Dat is bijna net zo erg als verliezen van ADO.quote:
Wrijf het maar weer inquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hupperts assist op scorende Donald
Mijn managerBeiden in m'n team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |