SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gevoel had ik altijd bij Manolevquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Lurling heeft balcontact.
Balverlies.
Manolev, wie is dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik altijd bij Manolev
Beste rechtsback ooit in de Eredivisie. Verdedigde de prachtige kleuren van ons aller PSV.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik altijd bij Manolev
Den zat nog naast mien op de tribune van vv doetinchem om verslag te doen veur radio gelderland. Onnie !quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig is er straks nog AZ Groningen.
Precies.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Aanpakken die vervelende ettertjes.
Heerenveen maakt het spel, ADO loert op de counter. Spel ligt meer stil dan dat er gespeeld wordt.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Heerenveenpubliek fluit Ed Janssen uit en niet zo'n beetje ook.
Ah, ok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is zo'n wedstrijd waar er rood wordt getrokken.
Vanwaar de vergelijking met Groningen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zie overtredingen waar Groningen regelmatig (onterecht) rood voor krijgt.
Huilen dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zie overtredingen waar Groningen regelmatig (onterecht) rood voor krijgt.
Deze reactie was echt totaal niet te voorspellenquote:
Oke Rickazioquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Deze reactie was echt totaal niet te voorspellen
Altijd dat mietjesspel dat de scheidsrechters willen zien...
Wil je er een tissue bij?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat vind je van deze jongen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:34 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Te duur.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van deze jongen?
[ afbeelding ]
Kan zijn moeder niet goed koken?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn moeder schijnt lekker te kunnen koken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schijnt ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan zijn moeder niet goed koken?
Te laat. Trut.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zijn moeder schijnt lekker te kunnen koken.
Ik vind 'burgers flippen' geen koken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zijn moeder schijnt lekker te kunnen koken.
Zeker niet als die burgers heel zwart worden gebakken he?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik vind 'burgers flippen' geen koken.
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snelle typer. Toen ik begon stond je post er nog niet.
Een goede burger is bruinquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeker niet als die burgers heel zwart worden gebakken he?
Die komt aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snelle typer. Toen ik begon stond je post er nog niet.
Welkom in het 'probeer elkaar vliegen af te vangen en trollen topic deel 132'. In het forum dat ooit echt over voetbal ging.quote:
Tissues voor deze man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Welkom in het 'probeer elkaar vliegen af te vangen en trollen topic deel 132'. In het forum dat ooit echt over voetbal ging.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal lijkt nergens naar. - Alex Pastoor over een Eredivisiewedstrijd anno 2014
Pastoor zit zelf te azen op die Heerenveenbaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal lijkt nergens naar. - Alex Pastoor over een Eredivisiewedstrijd anno 2014
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Welkom in het 'probeer elkaar vliegen af te vangen en trollen topic deel 132'. In het forum dat ooit echt over voetbal ging.
Pastoor zou het niet eens kunnen bijbenenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij bent echt grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga nu niet rukken!
Ik ben net zo goed in grappen maken als jij in een forum moddenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik ben net zo goed in grappen maken als jij in een forum modden
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik benader GGMM als mens en visseneigenaar, niet als mod.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ontopic graag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Wat blijft het toch ook een verschrikkelijke kutzooi dat Ziggo niet alle kanalen in HD aanbiedt![]()
![]()
![]()
Vorige week was de beeldkwaliteit bij Cambuur-sch ook om te huilenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:46 schreef Heeinz het volgende:
Wat blijft het toch ook een verschrikkelijke kutzooi dat Ziggo niet alle kanalen in HD aanbiedt![]()
![]()
![]()
In Friesland filmen ze dan ook met fotocamera's.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Vorige week was de beeldkwaliteit bij Cambuur-sch ook om te huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |