quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 25 mei 2014 13:19 schreef Maanvis het volgende:
Afl 11 was weer echt geweldig, had eigenlijk niet zoveel met wetenschap te maken maar was wel een mooi verhaal. Over hoe we apatisch de wereld verneuken en een hoopvol verhaal over hoe we herinnerd worden in de toekomst.
Ik vind het wel jammer dat we niet écht de planeten te zien krijgen in ons zonnestelsel tot nu toe, dat was in de originele cosmos wel het geval, ik zou graag willen dat de jeugd van nu het ook kon zien met de nieuwe ontdekkingen erbij en de geweldige CGI natuurlijk.
jammerquote:
quote:
Vanavond om 19:00 uur is de herhaling van vorige weekquote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef StateOfMind het volgende:
Waar ging ie over en wanneer wordt ie herhaald?
Hmm, hier ook wel, ook al heb ik onlangs in een topic het tegendeel verdedigdquote:Op zondag 8 juni 2014 13:42 schreef Maanvis het volgende:
jep het heeft me overtuigd dat global warming weldegleijk alive en kicking is.. toen al gore dat vertelde kwam het ongeloofwaardig over (want slecht onderbouwd).
Thanks, ik was het al bijna vergeten deze week.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:36 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Vanavond om 19:00 uur is de herhaling van vorige week
Kan mij niet voorstellen dat je in het FOK topic niet dezelfde argumenten kreeg voorgeschoteld...quote:Op zondag 8 juni 2014 13:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, hier ook wel, ook al heb ik onlangs in een topic het tegendeel verdedigdWel mooi dat ik toen ik zat te kijken steeds had van 'ja maar' waarna NdGT dat ook allemaal ging aankaarten
denk het niet, er zijn al 13 afleveringen geweest. het meest interessante zal nu wel getoond zijn?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat een geweldige serie! hopelijk komt er een seizoen 2
Als je afl 12 nou had gekeken, was je ook niet zo 'dom' overgekomenquote:Op maandag 9 juni 2014 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb de eerste 11 afleveringen gezien. Deel 12 bewust niet, om mijn mening over de serie niet teveel te beinvloeden.
Het is al erg genoeg dat die valse klimaathoax ook nog eens in een wetenschappelijk programma de strotten van de mens wordt doorgedrukt.
Net uit lopen leggen dat we al 13.800 miljoen jaar bestaan, maar een beetje CO2 gaat de Aarde vernietigen?![]()
Al met al een boeiende serie die helaas veel beter kon.
6.5/10
hij gelooft ook niet in de maanlandingquote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Als je afl 12 nou had gekeken, was je ook niet zo 'dom' overgekomen
'dom'?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Als je afl 12 nou had gekeken, was je ook niet zo 'dom' overgekomen
Het is geen geloof; ik volg de fysica. Juist de volgers van het massamedia/regeringsverhaal zijn de gelovers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |