Economie lijkt me een erg zware studiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ja, in Nederland. Zitten zoveel haken en ogen aan.
Ik weet sowieso niet hoe dat met A-levels gaat.
Dus ik zal moeten kiezen.
Hoezo denk je niet?
veel mensen schijnen vooral de wiskunde lastig te vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:50 schreef Stuart het volgende:
Economie lijkt me een erg zware studie
Ik geef wiskunde les op een basisschool. Ik kan universitair niveau niet zomaar aan hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel mensen schijnen vooral de wiskunde lastig te vinden
nou denk ik dat jij dat wel kan
nou ja je moet er dan toch wel enige aanleg voor hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef wiskunde les op een basisschool. Ik kan universitair niveau niet zomaar aan hoor![]()
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik binnen 20 minuten in slaap val. Gister 5:45 opgestaan
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/quote:
Ja, maar ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Rechten lijkt me leuker en ik denk dat daar ook makkelijker werk in te vinden zal zijn. Zoveel ervaren mensen in de financiėle wereld die hun baan zijn kwijtgeraakt. Die concurrentie is enorm.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja je moet er dan toch wel enige aanleg voor hebben?
Ziet er wel goed uit. Zulke constructies hebben ze niet in Engeland?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
deze studie lijkt me echt geniaal om te doen
Ik heb ze nog niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Zulke constructies hebben ze niet in Engeland?
Wel een mooie uitdagingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
deze studie lijkt me echt geniaal om te doen
Ook geen combinatiestudie op zich ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen vinden
Gelukkig ging het goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moest een tentamentje maken om het eerste uur![]()
Die trouwens wel goed ging
Tja, daar weet ik te weinig van. Maar ik geloof je direct.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Rechten lijkt me leuker en ik denk dat daar ook makkelijker werk in te vinden zal zijn. Zoveel ervaren mensen in de financiėle wereld die hun baan zijn kwijtgeraakt. Die concurrentie is enorm.
Begrijpelijk natuurlijk. Weet ook niet of je er zo vrolijk van zou worden om tussen al dat jonge grut te zittenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel een mooie uitdaging
Ik ga mijn studie in deeltijd doen trouwens, ik blijf 'gewoon' werken
Absoluut. Ik zou 6 jaar niet meer volhouden maar op jouw leeftijd zou ik dat wel aandurvenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, daar weet ik te weinig van. Maar ik geloof je direct.
Daarom lijkt me die 6 jarige studie zo tof, ook goede baankansen denk ik.
Nee, precies. En financieel is het gewoon niet aantrekkelijk/haalbaar om niet te blijven werkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk natuurlijk. Weet ook niet of je er zo vrolijk van zou worden om tussen al dat jonge grut te zitten
Hoe oud is Insom?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou 6 jaar niet meer volhouden maar op jouw leeftijd zou ik dat wel aandurven
Genoeg mensen van 21+ die in het eerste jaar zitten. Sowieso is WO niet zo schools als mbo en hbo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou 6 jaar niet meer volhouden maar op jouw leeftijd zou ik dat wel aandurven
Wel relax, ik haat dat schoolse eigenlijk best.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Genoeg mensen van 21+ die in het eerste jaar zitten. Sowieso is WO niet zo schools als mbo en hbo.
Ik ben 27 though. Ik heb een BEd en werk al een paar jaar. Stoppen met werken is geen optie zeg maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Genoeg mensen van 21+ die in het eerste jaar zitten. Sowieso is WO niet zo schools als mbo en hbo.
Je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het mooi geweest na 273 posts vandaag
Slaap lekker
trusten ouwe reusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het mooi geweest na 273 posts vandaag
Slaap lekker
Ja. Ik begrijp je keuze voor deeltijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben 27 though. Ik heb een BEd en werk al een paar jaar. Stoppen met werken is geen optie zeg maar
jezus gaat dat kind voor de 1000 vandaag?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:45 schreef Muto het volgende:
Sof gaat zich verslapen en de 1000 niet redden.
close, rond 1uur hing ik denk ik boven de wc mn longen uit mn lijf te gooienquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
lr en typ zijn uit
jimbo is aan het slapen denk ik
Ja. Inso ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus gaat dat kind voor de 1000 vandaag?
Kansloosquote:
dit is wel zieligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
close, rond 1uur hing ik denk ik boven de wc mn longen uit mn lijf te gooien
Ziek zijn is kut
Feyenoord was ook kut
nu ben ik 2x zo ziek weeren het was het niet waard
ja hequote:
Hoi goedemorgenquote:
hey halloquote:
neequote:
op hoeveel sta je?quote:
dit is 206quote:
dus jij gelooft alles wat staat geschreven.quote:
Ik vind dit niet aardigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 08:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jezus gaat dat kind voor de 1000 vandaag?
Oke nog ff doorspammen dusquote:
ja inso staat op 273 dus komt goedquote:
Nee, ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jij gelooft alles wat staat geschreven.
?quote:
1000 is dan ook niet zo heel moeilijk. Jij haalt zonder te spammen soms al 750.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja inso staat op 273 dus komt goed
nah toen die ene dag was ik wel aan het spammen hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:51 schreef Muto het volgende:
[..]
1000 is dan ook niet zo heel moeilijk. Jij haalt zonder te spammen soms al 750.
Ah, ik was toen op vakantie dacht ik. Nu spam je eigenlijk niet. Al 214 posts die kwalitatief dik (hihi) in orde waren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nah toen die ene dag was ik wel aan het spammen hoor
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, ik was toen op vakantie dacht ik. Nu spam je eigenlijk niet. Al 214 posts die kwalitatief dik (hihi) in orde waren.
Post 1000 moet een dankwoord bevatten aan alle users die jullie hebben geholpen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb wel gespamd beetje vannacht
maar dat is niet erg
Als we er aan denkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Post 1000 moet een dankwoord bevatten aan alle users die jullie hebben geholpen.
wat is er?quote:
Niks. Ik moest toch iets zeggen.quote:
oh jaquote:
Niet veel bijzonder. Straks even opruimen, nog een beetje scriptie etc.quote:
Ik kijk nu een film en vat maw samenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet veel bijzonder. Straks even opruimen, nog een beetje scriptie etc.
Jij?
Multitaskenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk nu een film en vat maw samen
en fokken natuurlijk
Sbrmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:49 schreef supersof het volgende:
mientje welke opleiding doe je ook alweer?
gewoonquote:
ja je weetquote:
oke ga ik nu doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Is gisteren uitgezonden, moet je ff terug kijken op uitzending gemist.
hoiquote:
Zit mobielquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ga ik nu doen
heb je link
ik ben lui
Nee, dat was gisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja je weet
ik dacht dat jij naar de UB ging
oooh ik dacht vandaagquote:
goed hoor, met jou?quote:
Vond het een leuke afleveringquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
wow zij rijdt gewoon ff op een zaterdagavond naar parijs als ze zin heeft
wil ik ook
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh ik dacht vandaag
vond het al zo raar
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet veel bijzonder. Straks even opruimen, nog een beetje scriptie etc.
Jij?
ja dat dacht ik daarvoorquote:
mooi zoquote:
Ja erg hequote:
ik luister het nietquote:
Koblenko?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:03 schreef supersof het volgende:
Zij kwam op haar twaalfde in Nederland en spreekt het gewoon vloeiendwat een vrouw
Ja, maar ze vertelt straks nog wel meerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:03 schreef supersof het volgende:
Zij kwam op haar twaalfde in Nederland en spreekt het gewoon vloeiendwat een vrouw
jaaquote:
waarom kust ze hemquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar ze vertelt straks nog wel meer
Die heeft op mijn middelbare school gezeten volgens mijquote:
dat is kutquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was dus een techno-feest gister. Nou dat wordt wel eentonig na een paar uur.
ze is nu 33 volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Die heeft op mijn middelbare school gezeten volgens mij
Ze laat daar in de aflevering nog wat over losquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kust ze hem
dat vind ik raar
oh okequote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze laat daar in de aflevering nog wat over los
ben nu bij die homo'squote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is ergens tussendoor dat ze dat zegt
hoe laat was je thuis?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja he, het liep ook wel snel leeg
ben nu bij joggingbroekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind haar mening over vrienden wel gewaagd
is dat vroeg jaquote:
wat vind je over dat vlees?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind haar mening over vrienden wel gewaagd
weet nietquote:
Ging je dan niet laat slapen?quote:
ik weet niet meer hoe laatquote:
jaquote:
ik sliep van 01.55 tot 08.50quote:
he cachiequote:
cachieeejquote:
ja met jou?quote:
dat is stomquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor
Tjacka is saai
Daarom zit ik op fok
dat je beter met vijf hummers kon gaan rijden ipv elke dag vlees consumerenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet niet meer precies welke uitspraak zij daar over deed
Ik vind dat een rare uitspraak, maar zij zal er wel onderzoek naar gedaan hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je beter met vijf hummers kon gaan rijden ipv elke dag vlees consumeren
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dat een rare uitspraak, maar zij zal er wel onderzoek naar gedaan hebben?
Theo vroeg iets van of zij hem aantrekkelijk vond. Zij zei toen moet ik liegen? Theo: Ja. Victoria: oké, ik vind je niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
lmi ik heb niet gehoord waarom ze hem steeds een kus gaf
vertel het me
ooh datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Theo vroeg iets van of zij hem aantrekkelijk vond. Zij zei toen moet ik liegen? Theo: Ja. Victoria: oké, ik vind je niet aantrekkelijk.
Zoiets was het
En straks ligt theo in bed, komt zij er ook bij en gaat ze haar benen heel mooi insmeren met olie. Kijkt ze ook zo woest geil naar hemquote:
ja het is al afgelopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En straks ligt theo in bed, komt zij er ook bij en gaat ze haar benen heel mooi insmeren met olie. Kijkt ze ook zo woest geil naar hem
Ik ben net begonnen met kijken.quote:
nog twintig en dan loop ik gelijk met insoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
Ben je nog op schema voor 1000 posts, sof?
nog maar 742quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nog twintig en dan loop ik gelijk met inso
en ja op zich wel
En we hebben nog maar 12 uurquote:
die is best leuk jaquote:
oh dat valt meequote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:57 schreef supersof het volgende:
vannacht hadden we in een uur >100 volgens mij
263quote:
ik voel me wel vereerd dat inso mij vroegquote:
inso heeft er 273quote:
hey typquote:
wat is het doel?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
inso heeft er 273
dus ga niet te veel posten nu
als hij er weer is pas
samen 1000quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is het doel?
samen zelfde aantal posts hebben
of 1000+ bereiken?
wat is erquote:
okequote:
ook goedquote:
nee helemaal niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:05 schreef Typisch het volgende:
nog wat spannends gebeurd op den foks?
ja?quote:
die is niet in utrecht tochquote:
ja zou ik ook doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet
anders wacht ik op dr tot ze thuiskomt
toch luister ik het nog steedsquote:
jij nog wat beleefd?quote:
ja goed hequote:
Straks ben je veel eerder klaarquote:
dat zou wel jammer zijnquote:
ja ezell is belangrijk voor mijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zou ik ook doen
gewoon daar wachten
En naar de AHquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zou wel jammer zijn
maar dan kan ik even wat voor school doen
ik versta de helft niet eensquote:
ja preciesquote:
ja samequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ezell is belangrijk voor mij
en ze is het wachten wel waard
desnoods blijf ik tot volgende week vrijdag daar wachten
zolang ik d'r maar zie
en kan omhelzen
hahahahah is t al definitief?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja same
ezell is een schatje
jammer dat ze bezet is
ze zegt throw it in the bagquote:
nee dat nietquote:
Alles spoelen met jagermeisterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die docu
Op dat strand, en op het laatste die kerel met z'n jas
ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat niet
maar dat voorspel ik wel
oh doet die ook meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zegt throw it in the bag
dat had ik pas door toen keizer wat rapte op het einde
Wordt wel onhandig als aldo straks in ierland zit en zij in chinaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ook
binnen nu en september is ze zwanger
ja die zegt twee zinnen ofzoquote:
ja kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Wordt wel onhandig als aldo straks in ierland zit en zij in china
bier drinken kut roepenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet iets bijzonders, het standaard riedeltje
multicultureel kindquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja klopt
mja dan heeft het kind wel een hele ervaring rijker: beide ouders aan de andere kant van de wereld
zie je niet vaak
wat een taal sofjequote:
een kakker chineesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja klopt
mja dan heeft het kind wel een hele ervaring rijker: beide ouders aan de andere kant van de wereld
zie je niet vaak
heb ik van jou geleerdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een taal sofje
maar ja, daar komt het wel op neer
[..]
een kakker chinees
dat dit kan in nederland
Is toch zoquote:
Jij was de eerste waarvan ik het hoorde dus ik denk het welquote:
quote:
echt joh?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij was de eerste waarvan ik het hoorde dus ik denk het wel
een ei?quote:
jaquote:
hoe doe je datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben jullie nog nooit gedaan?
geen frituurpanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Dat hebben jullie nog nooit gedaan?
nog nooit gehad denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef Muto het volgende:
Wat vinden jullie van een geporcheerd ei?
Best lekker, maar niet zo heul bijzonderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef Muto het volgende:
wel lekker, maar niet bijzonderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef Muto het volgende:
komt nog wel als inso en ik de druk voelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had verwacht dat het hier drukker zou zijn
het is nog vroegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had verwacht dat het hier drukker zou zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
komt nog wel als inso en ik de druk voelen
Oh dus je bent heul nog niet zo verquote:
Dat is maar 1 topic. Is niks joh.quote:
Ja maar ik wil niet te ver voor lopen op insoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh dus je bent heul nog niet zo ver![]()
Ik heb wel eens om 2 uur 's nachts als 200 posts gehad..
ja als het moet, wieso?quote:
Oh jullie gaan lekker gelijk op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet te ver voor lopen op inso
Ben er ook wel klaar mee, ja. Ook echt maar 1 leuke wedstrijd dit seizoen nog te gaan en voor de rest is er geen flikker aan. Allemaal van het kaliber NEC-thuis. Oh en Lurling komt wéér op bezoek.quote:
Inso slaapt denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jullie gaan lekker gelijk op?
Waar is inso dan?
Ik heb gister mijn koelkast opgeruimd en een hartige taart gemaakt met zalm, paprika, courgette en venkelquote:
klinkt lekker, maar dan eet ik het liever in een saus bij pasta. Ik houd niet zo van hartige taarten. Met dat ei erdoor enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn koelkast opgeruimd en een hartige taart gemaakt met zalm, paprika, courgette en venkel![]()
En hij is heerlijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben er ook wel klaar mee, ja. Ook echt maar 1 leuke wedstrijd dit seizoen nog te gaan en voor de rest is er geen flikker aan. Allemaal van het kaliber NEC-thuis. Oh en Lurling komt wéér op bezoek.
Ja zo schiet het natuurlijk niet op hč? Met jullie poging..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Inso slaapt denk iken hij heeft 273. Ik was vannacht gestopt bij 200. en heb nu dus 300
Deze is lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
klinkt lekker, maar dan eet ik het liever in een saus bij pasta. Ik houd niet zo van hartige taarten. Met dat ei erdoor enzo.![]()
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo schiet het natuurlijk niet op hč? Met jullie poging..
Juliie gingen voor de 1000 toch?
Venkel vind in niet zo lekkequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze is lekker man
Maar eergister had ik pasta met tonijn venkel, courgette en een beetje champignonsdie was ook erg lekker
We'll seequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamaar komt vanmiddag wel. We hebben nog 11 uur he
Ja ehhh kieskeurig kieskeurig..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Venkel vind in niet zo lekkeen champignons eet ik ook niet
vies bitter drop achtig, bahquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehhh kieskeurig kieskeurig..![]()
Venkel is lekker manMaar wel afhankelijk van hoe je het klaar maakt. Rauw, kort gewokt of gekookt oid smaakt heul anderse
Venkel is juist anijsachtig zoetquote:
Hoi, we hadden het net over jequote:
Ik had laatst bij de Japannert heerlijke champignons. Zelden zulke lekkere opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehhh kieskeurig kieskeurig..![]()
Venkel is lekker manMaar wel afhankelijk van hoe je het klaar maakt. Rauw, kort gewokt of gekookt oid smaakt heul anderse
jaaaaa insoooquote:
Pakketjes zijn altijd goed. Wat zit er in?quote:
Ik heb een paar keer Japans gegeten, echt lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had laatst bij de Japannert heerlijke champignons. Zelden zulke lekkere op.
Portobello vind ik overigens heerlijk.
behalve als t een bompakketje isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pakketjes zijn altijd goed. Wat zit er in?
True. Maar we gaan even uit van het positievequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve als t een bompakketje is
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pakketjes zijn altijd goed. Wat zit er in?
Okequote:
gebakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
nu heb ik trek in ei
alleen nog beslissen hoe ik hem klaar ga maken
omeletje is ook wel nicequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebakken
andere manieren zijn minderwaardih
Mooi verhaal over een meisje dat haar seksualiteit ontdekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |