trustenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga mijn lekkere grote warme bed opzoeken![]()
Trusten
trustenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga mijn lekkere grote warme bed opzoeken![]()
Trusten
Daar bij het west ham stadion (weet niet hoe de wijk heet), stapte ik een paar jaar terug voor het eerst de metrostation uit. En ik was serieus de enige niet pakistaan leek het wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit in Oost London
Bizar zegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar bij het west ham stadion (weet niet hoe de wijk heet), stapte ik een paar jaar terug voor het eerst de metrostation uit. En ik was serieus de enige niet pakistaan leek het wel.![]()
Toen ik 's avonds terug kwam voor de wedstrijd was er helemaal niemand van buitenlandse afkomst meer
Dat vond ik een heel aparte gewaarwording.
Southallquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb me toen de hele avond af gevraagd waar iedereen van de middag heen was.
Zou kunnen, ik kom er nooit maar ik weet dat het daar voornamelijk Indian mensen zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is toch waar die gebedshuis van de Sikhs is.
Wat een verschrikkingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gurdwara_Sri_Guru_Singh_Sabha
deze bedoel ik
ik ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:36 schreef Stuart het volgende:
Verder heb ik nog geen concrete plannen eigenlijk![]()
Dat mag geen probleem zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen de laatste 760 posts ofzo halen
Nee, ben ik nog mee bezig. Ik hoop snel een besluit te kunnen nemen though. Binnen 2 wekenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
al meer nieuws over je studie die je gaat doen?
lijkt me ook wel leuke studie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog mee bezig. Ik hoop snel een besluit te kunnen nemen though. Binnen 2 weken
Ja, best wel zin om aan te beginnenquote:
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ook iets heel anders dan wat je nu doet
Mwah, heb wel ideeën qua richting in ieder geval. Zag laatst ook een superleuk iets, maar dat heb ik alleen nog maar op nederlandse universiteiten gevonden tot nu toequote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:40 schreef Stuart het volgende:
Heb jij al een idee wat je wilt gaan doen
Welke richtingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, heb wel ideeën qua richting in ieder geval. Zag laatst ook een superleuk iets, maar dat heb ik alleen nog maar op nederlandse universiteiten gevonden tot nu toe
Twijfel tussen economie of rechten eigenlijk.quote:
Dat klinkt goed man, allebeiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twijfel tussen economie of rechten eigenlijk.
In Rotterdam heb je een traject dat je het beide in 6 jaar doet. Dat lijkt me echt geweldig om te doen.
Maar in ieder geval denk ik dat het een van die 2 wordt
Maar ja, in Nederland. Zitten zoveel haken en ogen aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed man, allebei![]()
Ik zou ook wel economie willen doen maar denk niet dat ik het zou kunnen
Daarom rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |