Economie lijkt me een erg zware studiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ja, in Nederland. Zitten zoveel haken en ogen aan.
Ik weet sowieso niet hoe dat met A-levels gaat.
Dus ik zal moeten kiezen.
Hoezo denk je niet?
veel mensen schijnen vooral de wiskunde lastig te vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:50 schreef Stuart het volgende:
Economie lijkt me een erg zware studie
Ik geef wiskunde les op een basisschool. Ik kan universitair niveau niet zomaar aan hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
veel mensen schijnen vooral de wiskunde lastig te vinden
nou denk ik dat jij dat wel kan
nou ja je moet er dan toch wel enige aanleg voor hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geef wiskunde les op een basisschool. Ik kan universitair niveau niet zomaar aan hoor![]()
Lekker op tijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik binnen 20 minuten in slaap val. Gister 5:45 opgestaan
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/quote:
Ja, maar ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Rechten lijkt me leuker en ik denk dat daar ook makkelijker werk in te vinden zal zijn. Zoveel ervaren mensen in de financiële wereld die hun baan zijn kwijtgeraakt. Die concurrentie is enorm.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja je moet er dan toch wel enige aanleg voor hebben?
Ziet er wel goed uit. Zulke constructies hebben ze niet in Engeland?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
deze studie lijkt me echt geniaal om te doen
Ik heb ze nog niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit. Zulke constructies hebben ze niet in Engeland?
Wel een mooie uitdagingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.eur.nl/bachelor/opleidingen/mr_drs_economie_rechten/
deze studie lijkt me echt geniaal om te doen
Ook geen combinatiestudie op zich ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen vinden
Gelukkig ging het goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moest een tentamentje maken om het eerste uur![]()
Die trouwens wel goed ging
Tja, daar weet ik te weinig van. Maar ik geloof je direct.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Rechten lijkt me leuker en ik denk dat daar ook makkelijker werk in te vinden zal zijn. Zoveel ervaren mensen in de financiële wereld die hun baan zijn kwijtgeraakt. Die concurrentie is enorm.
Begrijpelijk natuurlijk. Weet ook niet of je er zo vrolijk van zou worden om tussen al dat jonge grut te zittenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel een mooie uitdaging
Ik ga mijn studie in deeltijd doen trouwens, ik blijf 'gewoon' werken
Absoluut. Ik zou 6 jaar niet meer volhouden maar op jouw leeftijd zou ik dat wel aandurvenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, daar weet ik te weinig van. Maar ik geloof je direct.
Daarom lijkt me die 6 jarige studie zo tof, ook goede baankansen denk ik.
Nee, precies. En financieel is het gewoon niet aantrekkelijk/haalbaar om niet te blijven werkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk natuurlijk. Weet ook niet of je er zo vrolijk van zou worden om tussen al dat jonge grut te zitten
Hoe oud is Insom?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou 6 jaar niet meer volhouden maar op jouw leeftijd zou ik dat wel aandurven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |