ben nu bij joggingbroekquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind haar mening over vrienden wel gewaagd
is dat vroeg jaquote:
wat vind je over dat vlees?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind haar mening over vrienden wel gewaagd
weet nietquote:
Ging je dan niet laat slapen?quote:
ik weet niet meer hoe laatquote:
jaquote:
ik sliep van 01.55 tot 08.50quote:
he cachiequote:
cachieeejquote:
ja met jou?quote:
dat is stomquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor
Tjacka is saai
Daarom zit ik op fok
dat je beter met vijf hummers kon gaan rijden ipv elke dag vlees consumerenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Weet niet meer precies welke uitspraak zij daar over deed
Ik vind dat een rare uitspraak, maar zij zal er wel onderzoek naar gedaan hebben?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je beter met vijf hummers kon gaan rijden ipv elke dag vlees consumeren
jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dat een rare uitspraak, maar zij zal er wel onderzoek naar gedaan hebben?
Theo vroeg iets van of zij hem aantrekkelijk vond. Zij zei toen moet ik liegen? Theo: Ja. Victoria: oké, ik vind je niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:40 schreef supersof het volgende:
lmi ik heb niet gehoord waarom ze hem steeds een kus gaf
vertel het me
ooh datquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Theo vroeg iets van of zij hem aantrekkelijk vond. Zij zei toen moet ik liegen? Theo: Ja. Victoria: oké, ik vind je niet aantrekkelijk.
Zoiets was het
En straks ligt theo in bed, komt zij er ook bij en gaat ze haar benen heel mooi insmeren met olie. Kijkt ze ook zo woest geil naar hemquote:
ja het is al afgelopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En straks ligt theo in bed, komt zij er ook bij en gaat ze haar benen heel mooi insmeren met olie. Kijkt ze ook zo woest geil naar hem
Ik ben net begonnen met kijken.quote:
nog twintig en dan loop ik gelijk met insoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
Ben je nog op schema voor 1000 posts, sof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |