komt nog wel als inso en ik de druk voelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had verwacht dat het hier drukker zou zijn
het is nog vroegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
Ik had verwacht dat het hier drukker zou zijn
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
komt nog wel als inso en ik de druk voelen
Oh dus je bent heul nog niet zo verquote:
Dat is maar 1 topic. Is niks joh.quote:
Ja maar ik wil niet te ver voor lopen op insoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh dus je bent heul nog niet zo ver![]()
Ik heb wel eens om 2 uur 's nachts als 200 posts gehad..
ja als het moet, wieso?quote:
Oh jullie gaan lekker gelijk op?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik wil niet te ver voor lopen op inso
Ben er ook wel klaar mee, ja. Ook echt maar 1 leuke wedstrijd dit seizoen nog te gaan en voor de rest is er geen flikker aan. Allemaal van het kaliber NEC-thuis. Oh en Lurling komt wéér op bezoek.quote:
Inso slaapt denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jullie gaan lekker gelijk op?
Waar is inso dan?
Ik heb gister mijn koelkast opgeruimd en een hartige taart gemaakt met zalm, paprika, courgette en venkelquote:
klinkt lekker, maar dan eet ik het liever in een saus bij pasta. Ik houd niet zo van hartige taarten. Met dat ei erdoor enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gister mijn koelkast opgeruimd en een hartige taart gemaakt met zalm, paprika, courgette en venkel![]()
En hij is heerlijk
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben er ook wel klaar mee, ja. Ook echt maar 1 leuke wedstrijd dit seizoen nog te gaan en voor de rest is er geen flikker aan. Allemaal van het kaliber NEC-thuis. Oh en Lurling komt wéér op bezoek.
Ja zo schiet het natuurlijk niet op hè? Met jullie poging..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Inso slaapt denk iken hij heeft 273. Ik was vannacht gestopt bij 200. en heb nu dus 300
Deze is lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
klinkt lekker, maar dan eet ik het liever in een saus bij pasta. Ik houd niet zo van hartige taarten. Met dat ei erdoor enzo.![]()
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo schiet het natuurlijk niet op hè? Met jullie poging..
Juliie gingen voor de 1000 toch?
Venkel vind in niet zo lekkequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze is lekker man
Maar eergister had ik pasta met tonijn venkel, courgette en een beetje champignonsdie was ook erg lekker
We'll seequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamaar komt vanmiddag wel. We hebben nog 11 uur he
Ja ehhh kieskeurig kieskeurig..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Venkel vind in niet zo lekkeen champignons eet ik ook niet
vies bitter drop achtig, bahquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehhh kieskeurig kieskeurig..![]()
Venkel is lekker manMaar wel afhankelijk van hoe je het klaar maakt. Rauw, kort gewokt of gekookt oid smaakt heul anderse
Venkel is juist anijsachtig zoetquote:
Hoi, we hadden het net over jequote:
Ik had laatst bij de Japannert heerlijke champignons. Zelden zulke lekkere opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehhh kieskeurig kieskeurig..![]()
Venkel is lekker manMaar wel afhankelijk van hoe je het klaar maakt. Rauw, kort gewokt of gekookt oid smaakt heul anderse
jaaaaa insoooquote:
Pakketjes zijn altijd goed. Wat zit er in?quote:
Ik heb een paar keer Japans gegeten, echt lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had laatst bij de Japannert heerlijke champignons. Zelden zulke lekkere op.
Portobello vind ik overigens heerlijk.
behalve als t een bompakketje isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pakketjes zijn altijd goed. Wat zit er in?
True. Maar we gaan even uit van het positievequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve als t een bompakketje is
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pakketjes zijn altijd goed. Wat zit er in?
Okequote:
gebakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:48 schreef Typisch het volgende:
nu heb ik trek in ei
alleen nog beslissen hoe ik hem klaar ga maken
omeletje is ook wel nicequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gebakken
andere manieren zijn minderwaardih
Mooi verhaal over een meisje dat haar seksualiteit ontdekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |