Ja dat zou best nog wel eens kunnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Iets zegt me dat Loui dichtbij komt
Als hij al komt dan zullen ze het zeker voor het laatst bewaren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef Zorro het volgende:
Ik weet zeker dat ze Louis gevraagd hebben, dus als hij niet komt weten we aan wie het ligt
die komt echt nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Als hij al komt dan zullen ze het zeker voor het laatst bewaren.
ditquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Als hij al komt dan zullen ze het zeker voor het laatst bewaren.
quote:
Vraag me af wie John Beton nog wil.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan Judas weer terug naar ons.
Op nummer 1 van 2014 neem ik aan? Zo bijzonder was het niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Deze uitzending komt bij mij met stip op nummer 1.
Verjaardag van Bossie vond ik leuker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Zo mag iedereen zijn mening hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op nummer 1 van 2014 neem ik aan? Zo bijzonder was het niet.
Slechtste verjaardagsshow tot nu toe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Louis zit in de taart.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar zijn Louis en Mickey Newbury?
Ik denk niet dat hij een bijrol heeft in Spartacus neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog te hopen op Louis maar gaat niet meer gebeuren
zit niet zo te zeiken gewoon een topshowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Slechtste verjaardagsshow tot nu toe.
Nee daar zitten betere mannen inquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een bijrol heeft in Spartacus nee
Iddquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd
1. Sneeuwaflevering
2. Televizieruitzending 2
3. Return of Hansie Hansie
4. De NEC-aflevering
5. Televizieruitzending 1
Valt mee ik vond het topic iig vet saai.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
MP4 van al deze afleveringen, spv.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd
1. Sneeuwaflevering
4. De NEC-aflevering
Nec ? :pquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd
1. Sneeuwaflevering
4. De NEC-aflevering
Nee hoor gewoon RTL7.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef modderfokker. het volgende:
En nu naar Veronica voor Top Gear mannen
keuze 3 en 4 had ik niet in mijn top 5 gezetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd
1. Sneeuwaflevering
4. De NEC-aflevering
Nou Spartacus is ook meer voor vrouwenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar dat is toch meer voor mannen?
Heb ik ergens gezegd dat het geen topshow was?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zit niet zo te zeiken gewoon een topshow
iemand wordt nu helemaal lek gestokenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Spartacus is ook meer voor vrouwen
Ja wat dat betreft ben ik weer meer een man, dat vind ik ook 'leuk'.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iemand wordt nu helemaal lek gestoken
ik wilde net zeggen, wie dit geen topshow vond moet maar eens een aflevering studio voetbal kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat het geen topshow was?
Er masturberen idd minder mannen opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou Spartacus is ook meer voor vrouwen
Wel op de naakte Lucy Lawless gok ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er masturberen idd minder mannen op
Ja wtf is dat nou weer, ik werd er een beetje naar van, en ik kan best veel hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
iemand wordt nu helemaal lek gestoken
Spartacus nooit gezien? Dat was nog niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wtf is dat nou weer, ik werd er een beetje naar van, en ik kan best veel hebben.
Uitzending over Peter Beense etc. van augustus 2009 mis ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd
1. Sneeuwaflevering
4. De NEC-aflevering
Nee, ik was niet weggezapt dus ik viel er zo in... vage shit manquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Spartacus nooit gezien? Dat was nog niks.
Goede serie, naakte mannen, bloed, alles. Ik heb ze al allemaal gezien maar ik kijk gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik was niet weggezapt dus ik viel er zo in... vage shit man
ik houd eigenlijk meer van het Steven Seagal soort geweld dan dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Spartacus nooit gezien? Dat was nog niks.
Morgen is er een Steven Seagal film, weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik houd eigenlijk meer van het Steven Seagal soort geweld dan dit.
je vergeet de naakte vrouwen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Goede serie, naakte mannen, bloed, alles. Ik heb ze al allemaal gezien maar ik kijk gewoon nog een keer.
thanks brah.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f35-fb6f38b329ae.mp4
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen is er een Steven Seagal film, weet niet meer welke.
Was een uitzending bij de business club van NEC.quote:
Dank dank dank!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dat die niet zo lekker liep eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een uitzending bij de business club van NEC.
Weet niet. Is ook niet mijn keuze.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet zo lekker liep eigenlijk
Hansie kreeg het toen zwaar te verduren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet zo lekker liep eigenlijk
In januari? Ergens is er iets fout gegaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik was uit eten met mijn ouders omdat ik mijn bachelor heb gehaald
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik was uit eten met mijn ouders omdat ik mijn bachelor heb gehaald
Met frisse tegenzin rond ie die studie af en dan als de bliksem naar Hilversum want meneer wil beroemd worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nog verder gaat studeren. Op kosten van zijn ouders uiteraard
Niks mis mee, niks mis mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die foto/schilderij van Derksen zag er opzich best nice uit
iets te veel musea bezocht in Parijsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Travel. het volgende:
[..]
In januari? Ergens is er iets fout gegaan.
Dat heb ik ook net gehad, prima showtje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:35 schreef Pascalus het volgende:
Sierd die nog even KOEKOEK roept![]()
TOPSHOW
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kijk eens wat ik na behoorlijk lang zoeken gevonden heb.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:56 schreef Syntix het volgende:
Prima showtje. Alleen moeten we ff fotos van die blonde chicks regelen VI Hooligans!
Dit was ooit een voetbalprogramma.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Martin Gaus met die hond![]()
Het gaat echt helemaal nergens meer over
371 volgers maar. Nog niet echt ontdekt dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik na behoorlijk lang zoeken gevonden heb.
https://twitter.com/sensilowe
[ afbeelding ]
Je loopt met je eigen domheid te koop want iedereen kennen dit meisje al. Ze was er ook bij toen Boskamp jarig was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontzettende paardelul ik zit niet alle topics door te lezen en iemand vroeg hier om foto's van haar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop want iedereen kennen dit meisje al. Ze was er ook bij toen Boskamp jarig was.
Toen had ze overigens geen flauw idee wie Boskamp was.
Syntix had het over die meisjes in het publiek, dorpsidioot!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ontzettende paardelul ik zit niet alle topics door te lezen en iemand vroeg hier om foto's van haar.
Iedereen kennen dit meisje.
Ze was er ook bij toen Bossie jarig was, no shit.
Wie loopt hier nou met wiens domheid te koop.
Owja die waren wel lekker, geen probleem ouwe reus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Syntix had het over die meisjes in het publiek, dorpsidioot!
kunst met een u van uit elkaar getrokken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef Pascalus het volgende:
Die mevrouw van Kunst met een R mag er ook wel zijn hoor.
Ik zit net de felicitaties te bekijken (Peter R is net geweest), maar geen Van Gaal nee? Jammer, was echt geniaal geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:02 schreef OverRated het volgende:
Wat een heerlijke topshow![]()
![]()
![]()
9,5/10. Met Van Gaal was het perfect geweest.
En niet te vergeten Emile, waar was Emile ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:02 schreef OverRated het volgende:
Wat een heerlijke topshow![]()
![]()
![]()
9,5/10. Met Van Gaal was het perfect geweest.
Die was mooi en lekker zeg, ongelofelijk... zelden zoiets op tv gezien!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:sensilowe twitterde op zondag 26-01-2014 om 15:14:35@jeroentop40 @538 volgens mij heb #538tv er een fan bij .. Of is het nou alleen een fan van mij ? 😜 http://t.co/Se5oFYmSze reageer retweet
Ik zou wel wat anders in dat meiske willen steken.quote:
Het baasje en de hond lijken al erg op elkaar, qua haarstijl.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuby is echt een god
[ afbeelding ]
Is ook niet vreemd met dezelfde haararchitect.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het baasje en de hond lijken al erg op elkaar, qua haarstijl.
Mooi aantal voor een vrijdag.quote:
Of met één of andere rukwedstrijd als RKC-Groningen tegelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi aantal voor een vrijdag.
Alhoewel je er meer krijgt als je van te voren homoseksueel Nederland beledigt.
Nog nooit eerder waren alle VI Hooligans aanwezigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi aantal voor een vrijdag.
Alhoewel je er meer krijgt als je van te voren homoseksueel Nederland beledigt.
Beetje lullige opmerking, want je weet dondersgoed dat Rensie Rensie niet aanwezig was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog nooit eerder waren alle VI Hooligans aanwezig
Waar was Rens? De Heerenveentifo aan het voorbereiden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje lullige opmerking, want je weet dondersgoed dat Rensie Rensie niet aanwezig was.
Ik hoop wel dat ie een beffie heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:16 schreef DrDentz het volgende:
Alleen als je gisteravond een wipje hebt gemaakt met de Pamela Anderson van Dordrecht, dan wel.
Voor de vroege vogel.twitter:BertHuisjes twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 22:07:14Morgen, #wnl op #zondag: topondernemer John Fentener van Vlissingen, Jan Raes, @InekeDezentje en Wilfred Genee! 09:30 op #Ned1 #nieuwsuur reageer retweet
nog bedankt dat je voor de schaatsen van ireen wust hebt gezorgdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat moet haast wel over radijsjes gaan.
Beste gast van VI na Jan Boskamp.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:08 schreef Heeinz het volgende:
Overigens heb ik de aflevering van gisteravond nog niet gezien, dus dat kan ik nu nog doen. Zijn jullie jaloers?
Ik heb hem helaas gisteren moeten terugkijken. Maar het was een topshow! top-5 waardig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar was Rens? De Heerenveentifo aan het voorbereiden?
Mooi hequote:Op zondag 2 februari 2014 09:28 schreef Mars88 het volgende:
Kijk nu de uitzending terug, man man man wat een bazenshow.
Nu herhaling.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de vroege vogel.twitter:BertHuisjes twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 22:07:14Morgen, #wnl op #zondag: topondernemer John Fentener van Vlissingen, Jan Raes, @InekeDezentje en Wilfred Genee! 09:30 op #Ned1 #nieuwsuur reageer retweet
Spinazie schijn je niet/nauwelijks te proeven in smoothiesquote:Op maandag 3 februari 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
Rare combinatie ook, spinazie, avocado en mango... Mango is fruit! Lijkt mij echt smerig.
Kinderen moeten een keuze krijgen, alsof kinderen dat gaan kiezenTuurlijk.
OK het ziet er wel vies uit vind ik, dat groene. Net slootwater.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:20 schreef alors het volgende:
[..]
Spinazie schijn je niet/nauwelijks te proeven in smoothiesIk moet het zelf nog altijd testen
In Pakistan (Om maar een Mango land te noemen) is de combinatie met hartig en mango niet zo vreemd hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
Rare combinatie ook, spinazie, avocado en mango... Mango is fruit! Lijkt mij echt smerig.
Kinderen moeten een keuze krijgen, alsof kinderen dat gaan kiezenTuurlijk.
Ik houd niet zo van die hartig/zoet combi's.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef The_Groove het volgende:
[..]
In Pakistan (Om maar een Mango land te noemen) is de combinatie met hartig en mango niet zo vreemd hoor.
Dan is het nog geen rare combinatiequote:Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van die hartig/zoet combi's.
Voetbal? wa is da?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit was ooit een topic over een voetbalprogramma.
True maar spinazie en mango vind ik wel een beetje raarquote:Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan is het nog geen rare combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |