Ach tijdens de reclame een beetje zappen. Ik merk het al niet eens meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
Zometeen de VI mp4 binnenhalen en dan lekker zonder reclame kijken.
Veel beter.
En die heb ik zometeen wel nodig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
De reclame is natuurlijk wel een mooi moment om de luier te verwisselen.
Hoi!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk jij. Zo vaak zie ik geen lekkere kerels
Piemols!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk jij. Zo vaak zie ik geen lekkere kerels
Nu nog kieskeurig zijn ook corrie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die zijn eigenlijk niet eens zo aantrekkelijk om naar te kijken
Altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nu nog kieskeurig zijn ook corrie?
Die vind je alleen door uit te proberen hequote:
Neuh dat hoeft niet meer hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die vind je alleen door uit te proberen he
Je hebt er 1 op het oog?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Oh zo bedoelde ik het niet. Maar ik hoef niet zo nodig meer van de een naar de ander.
Wel je ogen open houden hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga ook niet zoekenDat bedoel ik een beetje te zeggen.
Ah dat is lief van jequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als dat zelf wilt...
Je verdient het
Nou blijft ie stilquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
Al krijg je daar vast niet alleen rode oortjes van
Niks mis met BSG.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
Jij met je spartacus
Ik ga battlestar wel weer kijken voor straf
die Nasir is wel wat voor jou met zn ali-b haarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft gezapt en zit nu te wachten
Ik vond Spartacus leuker, die eerste, die nu dood isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
die Nasir is wel wat voor jou met zn ali-b haar
Spartacus =matigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo goed met signalen. Beetje duidelijker zijn.
Jij snapt het gewoon niet want jij bent een meisjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]in je dromen ja. Echt niet. Zelfs een Cylon verliest het van ze.
Starbucks is ook een meisjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet want jij bent een meisje
Het wordt wel uitgezonden op de zender 'Meer voor mannen'quote:
Ja de nieuwe is beterquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Starbucks is ook een meisjeIn de oude niet trouwens, daar is Face Starbucks.
Is een soort prank.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Het wordt wel uitgezonden op de zender 'Meer voor mannen'
Ik ken alleen die met Face... ben ik nu oud?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Starbucks is ook een meisjeIn de oude niet trouwens, daar is Face Starbucks.
Niet te vergelijken. Tweede seizoen van de oude was wel stom, toen ze naar aarde gingen met die kinderen.quote:
Je moet echt de nieuwe kijken hoor. Toffe serie. En daarna Caprica.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ken alleen die met Face... ben ik nu oud?
Niet per se maar dan moet je wel eens aan de nieuwe gaan beginnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ken alleen die met Face... ben ik nu oud?
Caprica heb ik al gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet echt de nieuwe kijken hoor. Toffe serie. En daarna Caprica.
Ja baasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet per se maar dan moet je wel eens aan de nieuwe gaan beginnen
He? Waarom BSG nog niet dan? Caprica werd later uitgebracht. Al is het dan wel weer een prequel.quote:
Weetnietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Waarom BSG nog niet dan? Caprica werd later uitgebracht. Al is het dan wel weer een prequel.
En die filmsquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
En die films
Razor na seizoen 2 en the plan helemaal achteraf
En die youtub webseries moet ook nog
Niet om het 1 of ander maar er moet ook nog gewerkt wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
Lukt niet op 1 dag denk ik. Maar gewoon elke dag 3 afleveringen of zo kijken. Mmm misschien moet ik het ook maar weer eens kijken, tijdje terug al weer.
's avonds en in het weekend. Ik keek altijd een aflevering als ik thuis kwam van mijn werk. Tijdens het eten of zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar er moet ook nog gewerkt worden
Je hebt toch verdorie een hippe smartfoon of ofnie???quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar er moet ook nog gewerkt worden
Ja, dat gaat hem ff niet wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
's avonds en in het weekend. Ik keek altijd een aflevering als ik thuis kwam van mijn werk. Tijdens het eten of zo.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je hebt toch verdorie een hippe smartfoon of ofnie???
Nee liever niet natuurlijk maar ee is ff haast bij nuquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Dat ga je toch niet op zo een klein rotscherm kijken sp3cSjezus man.
Het loopt toch niet weg man!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee liever niet natuurlijk maar ee is ff haast bij nu
Want?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee liever niet natuurlijk maar ee is ff haast bij nu
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:40 schreef sp3c het volgende:
Hehehe als iemand corrie gaat pushen dan doet ze niet meer mee!!!!!
Heb het gemist (en ben lui): wat moet uitgelegd/gedemonstreerd worden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Takaiki het volgende:
Ik zou sp3c uitnodigen om het me te laten zien hoe dat moet...
Kijken of hij dan nog zo pusherig is
Mag ik je ff dm-en (geen zorgen, gewoon triviale vraagquote:
Weet ik ook effe niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het gemist (en ben lui): wat moet uitgelegd/gedemonstreerd worden?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ook effe niet meer eigenlijk.
Downloaden van films, series ed die ik volgens sp3c a la minute moet kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het gemist (en ben lui): wat moet uitgelegd/gedemonstreerd worden?
Helder, dankquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Downloaden van films, series ed die ik volgens sp3c a la minute moet kijken
Triviant! Kom maar opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mag ik je ff dm-en (geen zorgen, gewoon triviale vraag) ?
A la minute? Als je dat kan, mag ik dan je internetverbinding?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Downloaden van films, series ed die ik volgens sp3c a la minute moet kijken
Ja, wat sp3c wil is niet altijd mogelijk hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
A la minute? Als je dat kan, mag ik dan je internetverbinding?
Hij is gewoon zijn tijd vooruit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, wat sp3c wil is niet altijd mogelijk he
Hey Ferdoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
A la minute? Als je dat kan, mag ik dan je internetverbinding?
Hoi Whis!quote:
Ha ik zie nu je (hoe heet dat ding??) : De waarheid is als een paard" ineensquote:
Boeit dat dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij redactie FP?
Nou nou, wat denk je allemaal wel niet van me!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ha ik zie nu je (hoe heet dat ding??) : De waarheid is als een paard" ineensHoewel ik het niet wil weten wil ik het toch weten
Vertel eens?
Dat bedoelde ik niet eens maar goed dat je het zegt, dat ook nog ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
Ja hallo zeg krijgen we nu dit weer zeker!!!
Ik miste mijn aansluiting doordat de tram te lang stilstond man!!!
Sukkels
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
Sukkels
Deze tram was het niet, hé?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
Sukkels
Was nieuwsgierigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, wat denk je allemaal wel niet van me!![]()
Herinner je je de ophef nog over paardenvlees dat als rundvlees werd verkocht/vermeld? Daarvan dus.
You're welcome.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was nieuwsgierigMaar dank voor je uitleg
Yupquote:
Een mooie!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Een zwarte ja. Maar dat klopte niet.
Tsssquote:
meh, je kunt onderhand wel weer wat zon gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
meh, je kunt onderhand wel weer wat zon gebruiken
Jaquote:
Wij allemaalquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
meh, je kunt onderhand wel weer wat zon gebruiken
Pcies.. Zijn geen grote denkersquote:
Ik weet dat dat scheveningen isquote:
Ik ben altijd in de war over die zooi.. Ondertitel, sub, hoe heet het spul onder je post dan, etc..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:07 schreef Ferdo het volgende:
Oh, trouwens, Whiskers, zo'n tekst onder je nickname heet een ondertitel. Vergat het even te melden.
Net als dat je een leuk icoon hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wij allemaal
En zeg jij nou maar nix he!!!
Ja dat zag ik ook nog wel, ik zag zee en strand en het was vast niet Zandvoort. Maar het was WEL lijn 11quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik weet dat dat scheveningen is
Als ik onderweg naar HS daar langskom dan is er iets misgegaan
Ook een wit uitgeslagen donkere schone?quote:
Nee man hij is er al de hele avondquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens wel maf dat Specu ff kwam informeren en weer weg was.. *bedenkt complotten*
PRECIESquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook nog wel, ik zag zee en strand en het was vast niet Zandvoort. Maar het was WEL lijn 11
Een wit uitgeslagen rooiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook een wit uitgeslagen donkere schone?
Signature dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de war over die zooi.. Ondertitel, sub, hoe heet het spul onder je post dan, etc..
Dit jaar leerden we elkaar trouwens alweer tien jaar geleden kennen.quote:En dank je Ferdo![]()
(Ja mensen, ik weet dat hij al jaren met paddy is)
Signature is onder je nick of onder je post?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Signature dus.
[..]
Dit jaar leerden we elkaar trouwens alweer tien jaar geleden kennen.
(Ik en paddy dus, voor de duidelijkheid)
Duurt nog een paar maanden, hoor, maar alvast bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Signature is onder je nich of onder je post?
En FELI beiden!!![]()
![]()
![]()
FEESTJE!!!
En Woman is best dubbelop, in combinatie met het icoontje naast je nick.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Karina het volgende:
Ik kan ook wel weer eens een andere bedenken, dat toffe is er nu wel een beetje af.
Wederom dank!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Duurt nog een paar maanden, hoor, maar alvast bedankt
Onder je post -> signature (of sig, zo je wilt)
Onder je nick -> ondertitel
Lichtgevende/zonweerkaatsende scheenbenen iig nietquote:
In je hoofd stampen, net als vroeger op school de woordjes bij Engels/Frans/Duits?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wederom dank!
Nu nog onthouden
Ja maar die heb ik al jaaaaren dus die ga ik niet aanpassen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En Woman is best dubbelop, in combinatie met het icoontje naast je nick.
Trauma..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In je hoofd stampen, net als vroeger op school de woordjes bij Engels/Frans/Duits?
Sorry!quote:
Wordt een nwe icon met een man er in dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik al jaaaaren dus die ga ik niet aanpassen.
Niemand trekt er zich wat van aan bedoel jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Takaiki het volgende:
Moet ik Takkewijf maar eens veranderen, slaat niet zo aan
Die ga ik ook niet aanpassen, die heb ik al vanaf het begin zelfs. Zoveel verandering kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt een nwe icon met een man er in dus![]()
NEEEEEEEEE!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:19 schreef Ferdo het volgende:
Oh, zal ik dan maar niet beginnen over de naamvallen bij Duits?
Dat overleef ik wel, maar je post ernaquote:
Aawquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand trekt er zich wat van aan bedoel je![]()
Ik dacht dat ik de enige was met 1 username hier, en redelijk vast icon etcquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet aanpassen, die heb ik al vanaf het begin zelfs. Zoveel verandering kan ik niet aan.
Ik heb alleen wat variaties voor het EK of zo. Maar verder nooit een andere genomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met 1 username hier, en redelijk vast icon etc
Ken je inderdaad eigenlijk niet met een ander icoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met 1 username hier, en redelijk vast icon etc
Nou, ik heb er maar 1, en nog verwarren ze me met een anderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat variaties voor het EK of zo. Maar verder nooit een andere genomen.
Es tut mir/mich* leit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat overleef ik wel, maar je post erna
Heul lang geleden (ok, 5 jaar pas) met geen icon, toen een paar dagen/weken een zeehond en sindsdien deze.. Wilde die van Arcee of de oude van Frutsel eigenlijk (want ook goede combi met usernaam)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ken je inderdaad eigenlijk niet met een ander icoon.
Da's wel wat vroeg, hé?quote:
Is al weer een anderequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's wel wat vroeg, hé?
Het is nog geen Koninginnesdag.
Nog steeds "Jij" maar met een twistquote:
Een epilipsicoonquote:
Precies gewoon dezelfde maar net even andersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds "Jij" maar met een twist
Anders ik wel..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Es tut mir/mich* leit.
*doorhalen wat niet van toepassing is. Heb het vak vrij vlot laten vallen.
Nee die is gewoon eng.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je moet die aangepaste van sp3c nemen
Ik wil het niet weten? Of wel?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je moet die aangepaste van sp3c nemen
Mwah, mengeling van Karinas icoon en zijn oudequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten? Of wel?
Gemist (gelukkig? ) ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mwah, mengeling van Karinas icoon en zijn oude
+1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef Karina het volgende:
sp3c is nu driftig die rare UI aan het zoeken denk ik.
Waar was je nu weer dan?quote:
Nou fok heeft het nog gewoon maar ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg met die matige mobiele layoutquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:32 schreef Karina het volgende:
sp3c is nu driftig die rare UI aan het zoeken denk ik.
Oh dat weet ik ook niet. Kan het uberhaupt wel mobiel? Effe mijn telefoon aanzetten en kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou fok heeft het nog gewoon maar ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg met die matige mobiele layout
Ben je nog niet thuis dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nou fok heeft het nog gewoon maar ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg met die matige mobiele layout
Als je de useragent van je browser op Desktop zet, ja, maar via de mobiele layout van het forum is het niet mogelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook niet. Kan het uberhaupt wel mobiel? Effe mijn telefoon aanzetten en kijken.
Ik lig allang in mijn bedje gek, warm enzoquote:
Nee ik zie het al, alleen je profiel kun je aanpassen. Maar de rest niet. Sowieso zie je de UI's niet eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je de useragent van je browser op Desktop zet, ja, maar via de mobiele layout van het forum is het niet mogelijk.
Mietje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik lig allang in mijn bedje gek, warm enzo
Dat laatste is overigens wel aan te passen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zie het al, alleen je profiel kun je aanpassen. Maar de rest niet. Sowieso zie je de UI's niet eens.
Geen verwarming in huis dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik lig allang in mijn bedje gek, warm enzo
Oh hoe doe je dat dan? Niet dat ik het GA doen lijkt me dat het dan iets langzamer wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat laatste is overigens wel aan te passen.
Kijk hemmoeilijke woorden gebruikenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je de useragent van je browser op Desktop zet, ja, maar via de mobiele layout van het forum is het niet mogelijk.
Ik weiger gewoon dit soort dingen met een telefoon te regelen.. Oud, ja. Ouderwets, ja. Last van? Neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat laatste is overigens wel aan te passen.
We hebben nu nog net niet een dusdanige winter dat je die niet eens aan zou zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen verwarming in huis dan?
De normale layout kun je ook op je mobiel gebruiken maar dat kun je dan alleen weer instellen als je NIET mobiel zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kijk hemmoeilijke woorden gebruiken
Dat snap ik dus echt niet he
Winter valt mee idd. maar zónder verwarming: NEEquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
We hebben nu nog net niet een dusdanige winter dat je die niet eens aan zou zetten.
Was vorig jaar anders. Kon je hem tot mei aan laten staan.
Met verwarming kun je ook best inje bed gaan liggen lijkt mijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen verwarming in huis dan?
Rechtsbovenaan op je nickname "klikken", dan Opties en dan onder Weergave Avatars in topic tonen op ja zetten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hoe doe je dat dan? Niet dat ik het GA doen lijkt me dat het dan iets langzamer wordt.
Zegt niksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef Karina het volgende:
In bed lig ik alleen om te slapen niet om te FOK!ken.
Koukleum-alert?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Winter valt mee idd. maar zónder verwarming: NEE
Dat is nogal wat. Is dat een percentage? Of een vast bedrag? Ik hoop niet het laatste...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kreeg trouwens vandaag een brief van die k**-Eneco dat de Warmtewet was ingegaan en dat ik vanaf dit jaar ¤ 50 + meer moet gaan betalen daardoor..
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Koukleum-alert?
Ik ben er overigens ook niet rouwig om dat deze editie van de winter niet veel voorstelt.
Nee, het is niet verhoogd, maar aangepast...zo brengen ze dat toch meestal?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kreeg trouwens vandaag een brief van die k**-Eneco dat de Warmtewet was ingegaan en dat ik vanaf dit jaar ¤ 50 + meer moet gaan betalen daardoor..
Ik zeg ook maar niets.quote:
Ok, deel per JAAR en deel per GJ.. Maar toch..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nogal wat. Is dat een percentage? Of een vast bedrag? Ik hoop niet het laatste...
Oh ik dacht per maand. Ik schrok al.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, deel per JAAR en deel per GJ.. Maar toch..
Ik niet.. Maar afgezien daarvan: lezen in bed, ontbijten in bed... Lekker luiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik nietIn bed slaap ik alleen. Oh en dat alleen mag je op beide manieren opvatten.
Zou me niet eens verbazen, betaal nu al schofterig veel..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht per maand. Ik schrok al.
Owh, héérlijk.. Zooi kussens en ik en een boek of krantquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:51 schreef Karina het volgende:
Lezen in bed vind ik helemaal niks, ik weet nooit hoe ik moet liggen en na een paar minuten krijg ik pijn in mijn nek.
Truste en een fijn weekendquote:
Truste en een fijn weekend!!quote:
Insgelijks!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste en een fijn weekend:W
Da's voor een kat wel heel jong.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)w-is-niet-meer.dhtml
2 jaar???
Dikke tieten, dikke kont, strandquote:
Alles wat een mens gelukkig kan maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke tieten, dikke kont, strand
Maar was dat "zand erover" tegen mij of is de strijdbijl nog alom aanwezig?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Alles wat een mens gelukkig kan maken.
Want? Ik word er doodmoe van eigenlijk; dat gekleuter..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:00 schreef Drugshond het volgende:
Kies maar, tarten blijf ik toch wel doen.
Kleine belly handvaatjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah wat is dik? Welgevormd is misschien een betere benaming
Ga dan de slingers elders ophangen. Mij zie je niet verbeteren noch vertrekken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want? Ik word er doodmoe van eigenlijk; dat gekleuter,,
Laatste poging: doe eens volwassen en laat het lekker..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ga dan de slingers elders ophangen. Mij zie je niet verbeteren noch vertrekken.
Al was het poging 666, jij begint er weer over niet ik. Ik post in de geest van de TO.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste poging: doe eens volwassen en laat het lekker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege mijn laatste posting.....mwah is eerder een vraag dan een stellingname. De rest past door een rietje.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:28 schreef Takaiki het volgende:
Deze topic heeft eerder behoefte aan een:
[ afbeelding ]
Jouw noten raken kant noch WAL...quote:
Wij moeten een harde noot krakenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jouw noten raken kant noch WAL...
Hihaho
Je bent zelf een nootquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat noten op je zang
Die geef je daar ook nog geen 47quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:30 schreef Drugshond het volgende:
(top classs notch, lyrics A to B. En ze heeft rood haar (is zeer belangrijk). Eeen gnie.
Ze heeft erg veel weg van mijn Limburgse... als ik dit nummer hoor moet ik 2x slikken, Blijft wel een gaaf nummrt.quote:
Winter klojo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 03:37 schreef remlof het volgende:
Ik vind het wel een zeiknummer trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |