vrouw en kind en allesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Georges het volgende:
Wel een leuke uitzending, al ging het nooit echt heel erg de diepte in.
Ik vond haar altijd wat koel, maar ze kwam toch vrij menselijk/toegankelijk over.
Erg aantrekkelijke vrouw ook. Dat vond ik 10 jaar geleden niet echt, ze is knapper geworden met de jaren.
Dat geflirt ging wel redelijk ver, heeft Theo niet een vriendin?
Ja en een kindjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Georges het volgende:
Wel een leuke uitzending, al ging het nooit echt heel erg de diepte in.
Ik vond haar altijd wat koel, maar ze kwam toch vrij menselijk/toegankelijk over.
Erg aantrekkelijke vrouw ook. Dat vond ik 10 jaar geleden niet echt, ze is knapper geworden met de jaren.
Dat geflirt ging wel redelijk ver, heeft Theo niet een vriendin?
Lijkt mij ook. Ze vindt zichzelf ook erg intelligent maar is wel door één naar woordje compleet uit het veld geslagen. Dat was wel scherp van Theo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:28 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Eens, alles zo nep he. Dit heeft toch iedereen door.
Ze realiseert zich niet dat iedereen nu weet wie ze is. Nog meer dan ... wellicht uit interviews kan blijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ze vindt zichzelf ook erg intelligent maar is wel door één naar woordje compleet uit het veld geslagen. Dat was wel scherp van Theo.
Ik zou ook zeggen. Zie je die camera? Die ene? Die houdt van je.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef N00dles het volgende:
doe even normaal, ik ben hier tv aan het maken!
Misschien dan wel even gluren over het boek heen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen. Zie je die camera? Die ene? Die houdt van je.
En dan gewoon een boek gaan lezen terwijl ze langzaam de kleren uit trekt.
Ja, ik ben echt een vrouw die jaloers op haar is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Op Twitter gooit Koblenko het erop dat er sprake is van 'incidentele vrouwelijke ongunst', wat de reacties op 24 uur met betreft.
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een vrouw die jaloers op haar is.
Als vrouw wil ik dan wel zo'n opgespoten botox duckfacelip hebben hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef DO2 het volgende:
Jezus, wat een aanstelster is die Koblenko, zeg.
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een vervelend, irritant, nep, geacteerd mens is die Koblenko, bah.Daar hou je het nooit langer dan een dag mee vol.
Heerlijk vrouw, en er zal ongetwijfeld wat gespeeld zijn, of niet echt, maar dat was van beide kanten zo. Theo was wat makkelijk met zijn opmerking om nog even snel het conflict op te zoeken en er nog op het laatste moment een interessantere uitzending van te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Op Twitter gooit Koblenko het erop dat er sprake is van 'incidentele vrouwelijke ongunst', wat de reacties op 24 uur met betreft.
Verder was het kennelijk een unaniem belachelijk groot succes. En dat kan ze helemaal vanaf die Oekraïense barricades zien, tussen het strijden voor haar vaderland door en de live verslaggeving die ze vrijwillig en onbezoldigd verzorgt voor alle social media.
Wat een vrouw.![]()
![]()
Dit.quote:
Nou, mijn zeer mannelijke echtgenoot verliet de kamer en zei dat ik hem moest roepen als het programma met 'die lillike eigengeilster' eindelijk voorbij was, zodat we dan tenminste iets zinnigs konden gaan kijken. Dus dat schatte ze dan toch fout in.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat kan niet anders. Volgens Koblenko vonden alleen vrouwen haar stom.
Yup, niks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik val wel op Theo en vind niet dat hij een nare energie om zich heen heeft hangen.
Hij heeft nou eenmaal die neanderthaler kop he
Vind hem wel een prettig iemand, maar dat is persoonlijk.
Eerlijk gezegd vind ik haar geen actrice. Meer een huppelkutje met een enorme bende geluk, waardoor ze voor wat camera's terecht kwam. En Meryl Streep is de eerste persoon die in me opkwam, zijnde een echte actrice zonder enig narcistisch trekje.quote:Koblenko is idd wat narcistisch, maar dat zijn toch alle actrices?![]()
Dat denk ik ook wel, maar dat vind ik dus belachelijk.quote:En ze had zich gewoon een houding aangemeten vlak voordat ze binnenkwam. Dat zag je al toen de deur open ging. Rare ingevingen als dat over Theo heenhangen en die kusjes, echt zo kinderachtig![]()
Uiteraard!!quote:En er is natuurlijk creatief gesneden door de productie
Dat is geen vergelijkbaar materiaal voor het huppelkutje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:19 schreef ElizabethR het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik haar geen actrice. Meer een huppelkutje met een enorme bende geluk, waardoor ze voor wat camera's terecht kwam. En Meryl Streep is de eerste persoon die in me opkwam, zijnde een echte actrice zonder enig narcistisch trekje.
Jij bent een idioot.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:43 schreef MolFan het volgende:
Ik zou de camera's afplakken en dr rapen maargoed wie ben ik
Nationale IQ test.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef watheet het volgende:
Mooi ook om jezelf als 'intelligent' te profileren, met je Nationale IQ test resultaat van 98![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Nationale IQ test.Ze heeft gewoon gymnasium en een universitaire studie politicologie afgerond. Dom is ze zeker niet.
quote:
je kan kennelijk ook dan nog prima n labiel kutje zijnquote:
Nu ja, het is natuurlijk een spelletje, maar ze zal zich toch min of meer tot 'm aangetrokken voelen, lijkt me.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:39 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb ook het idee dat het gespeeld was, Koblenko ziet Maassen niet als date.
Hoe denk jij dat Wilfried had gereageerd op zulke avances? Dat wist zij ook wel. Zij wist ook dondersgoed dat Theo van haar onder de indruk was en zij vindt het blijkbaar wel leuk om daarmee te spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nu ja, het is natuurlijk een spelletje, maar ze zal zich toch min of meer tot 'm aangetrokken voelen, lijkt me.
Ik denk niet dat ze Wilfried op die manier had benaderd,. Had je toch een compleet andere Koblenko gezien.
Ze kwam erg dom over. Bijna geen enkele discussie kon ze aan en moest ze oplossen door zich ineens bijzonder te gaan gedragen. (gaan kussen, weglopen)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:58 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Nationale IQ test.Ze heeft gewoon gymnasium en een universitaire studie politicologie afgerond. Dom is ze zeker niet.
Eens. Alleen jammer dat ze dat zelf ook vindt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat Wilfried had gereageerd op zulke avances? Dat wist zij ook wel. Zij wist ook dondersgoed dat Theo van haar onder de indruk was en zij vindt het blijkbaar wel leuk om daarmee te spelen.
Ik vond haar soms wel leuk en interessant en soms echt vaag en onuitstaanbaar, maar ze zag er prachtig uit.
Laat me raden, je hebt zelf geen universitaire studie afgerond?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:26 schreef watheet het volgende:
Studie zegt niet veel mbt intelligentie imho, meer over je doorzettingsvermogen en ijver.
Offtopic: wat een toffe foto'squote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt zelf geen universitaire studie afgerond?
quote:24 uur met de ( wie had dat gedacht) liefste man op aarde! Lieve Theo, we rrrrrrocked. Dank voor de lach en de traan en alle magische momenten die de montage niet hebben gehaald. Life changing experience!
Surequote:Dit moment neem ik mee tussen zes plankjes. Vorige seizoenen durfde ik niet mee te doen aan dit fantastische programma. Dit seizoen eigenlijk ook niet, maar nadat Ali B me na z'n opname belde was ik om. Het enige waar ik bang voor was was in een ruimte komen te zitten met iemand die fysiek en emotioneel afstand creëert. Want ik zit graag dicht op de huid van mensen die recht in m'n hart binnen komen. Theo haalde het kind in me naar boven, maar ook het dier, de boef, de vrouw. Het experiment zonder tijdsbesef en digitale afleiding helemaal op te gaan in een situatie met een vreemde leverde niet alleen een tv programma op, maar een blik op jezelf zoals je die nooit in een normaal leven zou kunnen ervaren. Een duik in jezelf, hier en daar met een duwtje in de rug van die lieve man die de botte lul in zichzelf kwijt was. #dankbaar
Thanks!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Offtopic: wat een toffe foto's
Oppervlakkigheid vind je in alle lagen van de samenleving.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:35 schreef k_man het volgende:
[..]
jawel, maar ik ken genoeg voorbeelden van oud studenten met een lager iq die hogere cijfers haalden (door harder studeren). En genoeg collega's die intelligenter zijn dan ik die geen afgeronde studie hebben (geen stimulans vanuit thuis, geen motiviatie om te studeren)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn natuurljik mensen die waanzinning intelligent zijn, maar nooit een studie afgerond hebben. En mensen die een studie met hangen en wurgen, met keihard werken, met de hakken over de sloot afronden. Het is niet zaligmakend, maar het geeft toch wel aan dat er enige mate van intellect aanwezig is. Je hebt toch een bepaald minimum aan IQ nodig om een studie te doorlopen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:29 schreef watheet het volgende:
jawel, maar ik ken genoeg voorbeelden van oud studenten met een lager iq die hogere cijfers haalden (door harder studeren). En genoeg collega's die intelligenter zijn dan ik die geen afgeronde studie hebben (geen stimulans vanuit thuis, geen motiviatie om te studeren)
Ik vind haar ook niet dom, maar niet dusdanig intelligent om er zo mee te koop te lopen. Dat is al.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Er zijn natuurljik mensen die waanzinning intelligent zijn, maar nooit een studie afgerond hebben. En mensen die een studie met hangen en wurgen, met keihard werken, met de hakken over de sloot afronden. Het is niet zaligmakend, maar het geeft toch wel aan dat er enige mate van intellect aanwezig is. Je hebt toch een bepaald minimum aan IQ nodig om een studie te doorlopen.
Ik vind het wel amusant als sommige users hier - met name degene die nou ook niet bepaald bekend staan om hun eruditie - dan menen dat mevrouw Koblenko dom is. Dom is ze zeker niet, over knettergek doe ik geen uitspraken...
Adje v/d Berg vs. Yvon Jaspers.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het ook wel leuk om nu een serie te maken zonder Theo, waarbij beiden niet weten met welke andere BN'er ze 24 uur opgesloten zullen zitten.
Ja! Dat is een leuk idee!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Misschien is het ook wel leuk om nu een serie te maken zonder Theo, waarbij beiden niet weten met welke andere BN'er ze 24 uur opgesloten zullen zitten.
Interessant concept. En dan wel 2 BN'ers die elkaar niet kunnen uitstaan, natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Jort Kelder en Pieter Storms.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:29 schreef DO2 het volgende:
[..]
Interessant concept. En dan wel 2 BN'ers die elkaar niet kunnen uitstaan, natuurlijk.
Kijken of ze in die 24 uur tot een verzoening kunnen komen.
Of Piet de Visser.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef DrDentz het volgende:
Als je echt pech hebt zit je dan 24 uur opgesloten in een klein hok met Prem Radhakishun!
Zouden er dan nog net zoveel mensen mee willen doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma verdient eigenlijk ook een comeback.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan 24 uur, dat zou een topshow worden.
Ik las het en dacht eerst dat het een persiflage was. Met dat ingewikkelde taalgebruik en dat verwijzen naar vrienden en studie.quote:
Wat is er ingewikkeld aan? Ik zie weinig bijzonders aan haar taalgebruik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik las het en dacht eerst dat het een persiflage was. Met dat ingewikkelde taalgebruik en dat verwijzen naar vrienden en studie.
Dat dus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:43 schreef k_man het volgende:
Wat is er ingewikkeld aan? Ik zie weinig bijzonders aan haar taalgebruik.
Ik typ een heel stuk. En je valt over één woord, ingewikkeld. Geaffecteerd dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is er ingewikkeld aan? Ik zie weinig bijzonders aan haar taalgebruik.
Ik vind het juist makkelijk van haar om te zeggen dat ze niet serieus wordt genomen omdat ze knap is. Ik neem haar vooral niet serieus omdat ze zich veel interessanter en intellectueler voordoet dan ze is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik typ een heel stuk. En je valt over één woord, ingewikkeld. Geaffecteerd dan.
Bijvoorbeeld over het plein in Kiev. 'Daar wordt de civil society geboren, de echte democratie opgebouwd.' Alsof de demonstranten op dat plein de echte democraten zijn, 'de civil society geboren'. Interessantdoenerij.
Ook dat ze niet serieus genomen wordt omdat ze er knap uitziet, en dat dat in Rusland wel beter zou zijn. Ik betwijfel het, het is toch hoe mannen zijn.
Ze heeft juist veel aan haar uiterlijk te danken heeft. Daardoor kon ze actrice worden, weer in andere series en films spelen, en kreeg ze een bekend gezicht. Waardoor ze weer gevraagd werd voor andere dingen.
Dit kan nog wel leuk worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:22 schreef Nober het volgende:
Nieuw seizoen, 8 afleveringen.
Gasten:
Abdul-Jabbar van de Ven,
Ik kan alleen Frans Bauer. Een seizoen om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 03:22 schreef Nober het volgende:
Nieuw seizoen, 8 afleveringen.
Gasten:
Typhoon, Frans Bauer, Olcay Gulsen, Wim Hof, Myrthe van der Meer, Abdul-Jabbar van de Ven, Jeroen van Koningsbrugge en een gast die ze nog bekend gaan maken.
Vrijdag 28 november, NPO 3 om 20:25 uur.
http://www.nu.nl/media/39(...)n-in-24-uur-met.html
Typhoon zit in de eerste aflevering, dus tijd voor het beste Nederlandse album ooit.
Jeroen van Koningsbrugge ken je toch ook wel als ik zeg Nieuw Dier, Draadstaal, Neonletters en Ik hou van Holland?quote:Op zondag 2 november 2014 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan alleen Frans Bauer. Een seizoen om naar uit te kijken.
Er zijn alleen een aantal korte fragmenten.quote:Op zondag 2 november 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:
Oh, 28 november moet nog komen!
Wintertijd en ik ben meteen van mijn apropos.
Daarom lijkt hij me juist wel interessant, want ik ben het totaal met je eens. Kijken wat er achter die irritante, niet al te interessante typetjes schuil gaat. Kijken of Theo dat wat naar boven kan halen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:50 schreef Copycat het volgende:
En Jeroen van Koningsbrugge, wat vind ik dat een onleuke man die net te vaak op televisie kwam, met steeds iets andere, maar bijna identieke typetjes. Overkill.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 2 november 2014 17:52 schreef Stofje het volgende:
Daarom lijkt hij me juist wel interessant, want ik ben het totaal met je eens. Kijken wat er achter die irritante, niet al te interessante typetjes schuil gaat. Kijken of Theo dat wat naar boven kan halen.
Typhoon is al opgenomen, wellicht was het een erg prettig samenzijn. Theo heeft qua muziek voornamelijk samengewerkt met Fresku.quote:Op zondag 2 november 2014 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Typhoon bedankte de gisteren aanwezige Maassen persoonlijk nog bij So, what's next. Maar waarom kon ik helaas niet zo goed verstaan. Heeft hij hem in het begin van zijn carrière een virtueel zetje gegeven?
Typhoon's carrière begon met Rico van Opgezwolle, niet door Maassen zo ver ik weet.quote:Op zondag 2 november 2014 17:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Typhoon bedankte de gisteren aanwezige Maassen persoonlijk nog bij So, what's next. Maar waarom kon ik helaas niet zo goed verstaan. Heeft hij hem in het begin van zijn carrière een virtueel zetje gegeven?
Dat is ook een logischere samenwerking, vanuit Eindje.quote:Op zondag 2 november 2014 17:56 schreef Stofje het volgende:
Typhoon is al opgenomen, wellicht was het een erg prettig samenzijn. Theo heeft qua muziek voornamelijk samengewerkt met Fresku.
Misschien muziek van 'm ergens voor gebruikt? Wie weet komen we het eind deze maand te weten.quote:Op zondag 2 november 2014 17:56 schreef Nober het volgende:
Typhoon's carrière begon met Rico van Opgezwolle, niet door Maassen zo ver ik weet.
Ik vind die Olcay Gulsen zo'n aandachtzoekertje. Then again, wie is in de NL media dat nou nietquote:Op zondag 2 november 2014 18:04 schreef Stofje het volgende:
Aflevering met Gulcen lijkt me niet zo interessant. Profileert zich als een intelligent, leuk mens in de media, maar verwacht in relatie met Theo niet zo'n boeiende uitzending.
Het lullige is dat je niks vindquote:Op vrijdag 28 november 2014 12:21 schreef Specularium het volgende:
Typhoon, zal wel weer over zijn zoektocht naar God gaan.
Is voor niemand leuk natuurlijk.
Ik denk wel dat Theo er rekening mee gaat houden dat Frans Bauer gewoon een simpele kamper is hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd naar die met Bauer. Denk dat het juist wel gaat botsen tussen Bauer, de vrolijke mensenman en Maassen, de cynische uit de band springende cabaretier die geen blad voor de mond neemt. Misschien geen goed interviewer volgens sommigen boven me maar dat heeft Bauer niet nodig: kijk naar zijn Vive la Frans en zie hoe die 'per ongeluk leuke televisie' door de spontaniteit leuk wordt. Nu dat stempel van Theo erop, 24 uur lang... Ik ben benieuwd.
Zou die juist niet moeten doen. Je kunt nooit nieuwe dingen uit een mens halen als je hem neerbuigend als 'een simpele ziel' behandelt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:10 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Theo er rekening mee gaat houden dat Frans Bauer gewoon een simpele kamper is hoor.
Hij heeft wel eerder opgetreden in Duitsland. Spreekt ook vrij goed Duits, vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:45 schreef FoXje het volgende:
Geloof er geen fuck van dat Theo in Duitsland op gaat treden. Dat is 1 grote troll volgens mij.
Is geen imam ofzo, Typhoon is een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:21 schreef Specularium het volgende:
Typhoon, zal wel weer over zijn zoektocht naar God gaan.
Is voor niemand leuk natuurlijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:04 schreef MrSalazar het volgende:
Erg irritant ventje vond ik het. Totaal niet interessant ook.
Tot nu toe is het alleen over geloof/ van Gogh moordquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef theunderdog het volgende:
Is het dit keer waard om terug te kijken, of is het alleen maar geneuzel over het geloof?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Tot nu toe is het alleen over geloof/ van Gogh moord
Kwam erg gelaten over.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:18 schreef waxmask het volgende:
![]()
![]()
Hij laat zich niet uit de tent lokken maar blijft met een blik zitten dat hij de waarheid in pacht heeft...
![]()
![]()
en dit.. Alsof die man niet meer is dan alleen maar moslimquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kwam erg gelaten over.
Ik vond het jammer dat het eigenlijk alleen over het geloof ging. Had wel meer weten over de rest van zijn bestaan.
Zo profileert hij zichzelf wel altijd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dit.. Alsof die man niet meer is dan alleen maar moslim
dan is het aan een goede interviewer om daar doorheen te prikkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo profileert hij zichzelf wel altijd.
Of dat is wel gebeurd maar was het niet interessant genoeg voor de redactie om het erin te laten zitten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan is het aan een goede interviewer om daar doorheen te prikken![]()
Ik denk dat hij die vraag zelf ontkennend zou beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dit.. Alsof die man niet meer is dan alleen maar moslim
Dat dus. Elke redelijk strenge gelovige van welk geloof dan ook had hetzelfde gesprek opgeleverd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:01 schreef Injetta het volgende:
Ik vond hem juist helemaal niet eng. Hij klonk als een gemiddelde EO'er en dan nog de gematigde soort.
Gewoon iemand die nogal gelovig is en dit als uitgangspunt neemt voor zijn leven. Maar dat zijn er miljoenen ongeacht welk geloof. Dezelfde redenaties en dezelfde overtuiging.
Als het een EO'er was geweest, dan had Theo er denk harder op ingehakt, nu leek hij zich toch in te houden.
Alsof een fundamentalistische islamiet enger is dan bijv. een fundamentalistische protestant.
Bovendien benadrukte Abu voortdurend dat hij er niet op uit is om anderen het zwijgen op te leggen. Het jammere is dus dat het gesprek niet echt op gang kwam en het allemaal wat bleef hangen.
Mwah, viel wel mee toch. Hij had geen zin om het op de spits te drijven, maar was nog redelijk open over zijn denkbeelden. Het was alleen enigszins awkward, maar een enge haatbaard vind ik het zeker niet.quote:Op zondag 7 december 2014 09:45 schreef FoXje het volgende:
Je merkte gewoon dat hij zich inhield, omdat hij dacht dat Theo hem zou fileren als hij met echte waanbeelden aan kwam zetten. Of Theo dat gedaan zou hebben, dat weten we dus niet.
Goed voorbereid heet dat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan is het aan een goede interviewer om daar doorheen te prikken![]()
Mja theo is dan ook niet echt n mega talentvol interviewer, lijkt veel vragen altijd vooraf uitgedacht te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Alleen die 5 o'clock shadow ...quote:
Dit dus.quote:
In combinatie met geluk hebben (kansen krijgen).quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:05 schreef wuuht het volgende:
Succes komt door hard werken maar niet iedereen is gemaakt om hard te werken.
Ze heeft ook veel te veel kleren aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is totaal niet open. Vertelt veel, maar 80% is geacteerd.
Bij Victoria Koblenko was dit 95%.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is totaal niet open. Vertelt veel, maar 80% is geacteerd.
Walgelijk inderdaad, dat gejank.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Wim HofMet zulke mensen heb ik echt niks, wat een overacting ook
Echt onzin, er zijn genoeg mensen die het echt niet kunnen, die gewoon de capaciteiten niet hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
Ze had natuurlijk wel degelijk gelijk over dat succes een keuze is. Het is alleen maar net wat je onder "succes" verstaat.
Capaciteiten waarvoor?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt onzin, er zijn genoeg mensen die het echt niet kunnen, die gewoon de capaciteiten niet hebben.
Een moeder met kinderen die ergens in een flatje woont en net genoeg verdient om rond te komen. Zie ik niet als succesvol, ook niet als ze met een smile bij de Starbucks werkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Capaciteiten waarvoor?
Succes is een gevoel zoals ze al zei.
Het is dan ook helemaal niet relevant hoe jij het ziet. Het is aan die moeder of ze zichzelf succesvol voelt of niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een moeder met kinderen die ergens in een flatje woont en net genoeg verdient om rond te komen. Zie ik niet als succesvol, ook niet als ze met een smile bij de Starbucks werkt.
Je weet het wel mooi aan te kleden. In materialistische zin. Het is gewoon een maatschappelijk aanvaarde term. Gulsen is succesvol omdat ze een groot bedrijf en een hele keten van winkels heeft. Niet om een andere reden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is dan ook helemaal niet relevant hoe jij het ziet. Het is aan die moeder of ze zichzelf succesvol voelt of niet.
Jij kiest ervoor om succes slechts in materialistische zin te zien.
Je snapt het niet. Het is aan jezelf om te beslissen of je jezelf ziet als succesvol of niet, de mening van andere is hierin irrelevant.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je weet het wel mooi aan te kleden. Materialistische zin. Het is gewoon een maatschappelijk aanvaarde term. Gulsen is succesvol omdat ze een groot bedrijf en een hele keten van winkels heeft. Niet om een andere reden.
Net als mooi en lelijk. Het is persoonlijk en een gevoel. Maar het is ook gewoon wat de overgrote meerderheid vindt. Veel mensen vinden Doutzen knap. Corrie die hier vier hoog woont vinden veel mensen dan weer lelijk.
Nee hoor, de definitie van succesvol is succes hebbend. Dat is toch wat anderen er van vinden, de algemene opinie. Wat niet weg neemt dat als je niet succesvol bent, je best tevreden met jezelf kunt zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Het is aan jezelf om te beslissen of je jezelf ziet als succesvol of niet, de mening van andere is hierin irrelevant.
Nee, het is een keuze om zo autistisch met die definitie om te gaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, de definitie van succesvol is succes hebbend. Dat is toch wat anderen er van vinden, de algemene opinie. Wat niet weg neemt dat als je niet succesvol bent, je best tevreden met jezelf kunt zijn hoor.
Nee echt niet. Jij snapt het niet. Die vuilnisman kan heel gelukkig zijn en zelfs heel goed in zijn werk, maar die is echt nimmer en te nooit succesvol. Dat heeft niks te maken met autistisch met definities om gaan. Definities zijn nu eenmaal definities. Als het min 10 graden is, is het koud. De een vindt dat kouder dan de ander. Maar je kunt niet volhouden dat dat warm is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is een keuze om zo autistisch met die definitie om te gaan.
Ik vind mijzelf ook succesvol als iets heb betekent voor een ander. Het is maar hoe je er tegen aankijkt. Jij gaat toch niet beslissen wanneer iemand wel of niet succesvol is?
Uiteraard kunnen de meeste mensen geen biomedische wetenschapper worden (vrijwel niemand) of baas zijn van meerdere bedrijven. Alleen waarom zou een simpele vuilnisman minder succesvol zijn? het is toch aan diegene zelf hoe die zich voelt?
Omdat jij dat vindt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Jij snapt het niet. Die vuilnisman kan heel gelukkig zijn en zelfs heel goed in zijn werk, maar die is echt nimmer en te nooit succesvol. Dat heeft niks met autistisch met definities om gaan. Definities zijn nu eenmaal definities. Als het min 10 graden is, is het koud. De een vindt dat kouder dan de ander. Maar je kunt niet volhouden dat dat warm is.
Nee, dat is helemaal geen feit. Zo zijn er ook genoeg mensen die dat wijf bij 24 uur met niet succesvol vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat is een gegeven, een feit.
Ja hoor, wat jij wilt. Dat geeft niet dat je het niet begrijpt. Jij kunt vast andere dingen weer goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal geen feit. Zo zijn er ook genoeg mensen die dat wijf bij 24 uur met niet succesvol vinden.
Uiteindelijk is het een label die je aan jezelf geeft.
De enige die het niet snapt ben jij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, wat jij wilt. Dat geeft niet dat je het niet begrijpt. Jij kunt vast andere dingen weer goed.
Aha. En is het dan ook niet een beetje autistisch als je zelf betekenissen gaat verzinnen van woorden - betekenissen die totaal afwijken van wat gangbaar is - om vervolgens te vuur en te zwaard te gaan verdedigen dat de betekenis die jij hebt bedacht de juiste is?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is een keuze om zo autistisch met die definitie om te gaan.
Ik vind mijzelf ook succesvol als iets heb betekent voor een ander. Het is maar hoe je er tegen aankijkt. Jij gaat toch niet beslissen wanneer iemand wel of niet succesvol is?
Uiteraard kunnen de meeste mensen geen biomedische wetenschapper worden (vrijwel niemand) of baas zijn van meerdere bedrijven. Alleen waarom zou een simpele vuilnisman minder succesvol zijn? het is toch aan diegene zelf hoe die zich voelt?
Best wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Aha. En is het dan ook niet een beetje autistisch als je zelf betekenissen gaat verzinnen van woorden, die totaal afwijken van wat gangbaar is, om vervolgens te vuur en te zwaard te gaan verdedigen dat de betekenis die jij hebt bedacht de juiste is?
Maatschappelijk gezien ben je als vuilnisman natuurlijk niet succesvol. Iemand als Gulsen met een winkelketen en groot bedrijf is succesvol. Daarnaast kan succesvol ook betekenen dat je je doel behaalt, iemand die vuilnisman wil worden, is dan succesvol als hij zijn doel behaald heeft.quote:Op zondag 14 december 2014 15:38 schreef 85 het volgende:
"Die vuilnisman kan heel gelukkig zijn en zelfs heel goed in zijn werk, maar die is echt nimmer en te nooit succesvol."
Theunderdog heeft imho wel de juiste definitie van succesvol. Als die vuilnisman zichzelf ten doel heeft gesteld vuilnisman te worden en hij is dat geworden dan is hij succesvol. Alsof het alleen maar 'telt' wanneer diegene die zijn doel haalt er rijk mee is geworden, of mensen heeft die tegen hem/haar opkijken..
@bloodymary1, in new york ben je wel succesvol als vuilnisman? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lnisman-worden.dhtml
Wim Hof, ja ik vond het tof.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie was er gisteren? Is het de moeite om terug te kijken?
Spoort niet beschadigt is die man lijkt het wel. Zwever in ijs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Wim HofMet zulke mensen heb ik echt niks, wat een overacting ook
Hoezo dat?quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spoort niet beschadigt is die man lijkt het wel. Zwever in ijs.
Het is al bewezen dat hij zijn immuunsysteem op een bepaald niveau onder controle heeft.quote:Op zondag 21 december 2014 15:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb de uitzending ook gezien. Het is natuurlijk maar de vraag in hoeverre zijn methode bewezen is.
Zijn methode werkt beter dan een groep zonder methode. Maar dat doen placebo's ook. Zijn methode moet dus dubbelblind onderzocht worden, dus niet alleen een groep zonder methode maar ook een met een placebomethode. Het zou ook goed zijn, zijn methode direct naast de wetenschap te leggen.
Voor de rest is het interessant, wilskracht kan ver gaan. Maar werkt in de praktijk beter tegen hoofdpijn dan tegen kanker.
Zelf beweert hij zelfs kanker te kunnen bestrijden.quote:Op zondag 21 december 2014 15:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is al bewezen dat hij zijn immuunsysteem op een bepaald niveau onder controle heeft.
In hoeverre dit relevant gaat zijn voor ziektes weten ze alleen nog niet.
Ja, maar hij is een beetje hysterisch.quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zelf beweert hij zelfs kanker te kunnen bestrijden.
Ik kan me voorstellen dat je er geen biertje mee wil drinken, ja.quote:Op zondag 21 december 2014 15:09 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijke man, die Wim Hof.
En nog zo overtuigd ook van z'n gelijk. Wubbo Ockels trapte er ook al in.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft ook veel te veel kleren aan.
Jomanda heeft ook het beste voor met anderen.quote:Op zondag 21 december 2014 15:46 schreef DO2 het volgende:
Die kop van Theo op het moment dat ie in het ijs zakt,.
Ik kan me voorstellen dat je er geen biertje mee wil drinken, ja.
Maar hoe is iemand die het beste met anderen voor heeft een vreselijke man? Ik kan dat niet goed volgen.
Oké, dan hanteer ik die term ook maar voor Wim Hofs.quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef DO2 het volgende:
Nou, bij Jomanda bekruipt me toch het gevoel dat ze vooral het beste met zichzelf voorheeft.
Deze man lijkt me oprecht begaan met het lot van zijn medemens.
Overigens vind ik ook wat ver gaan om Jomanda een vreselijk mens te noemen, hoor. Geestesziek, eerder.
Dat is een techniek die je zelf ook kan doen op kleine schaal.quote:Op zondag 21 december 2014 15:12 schreef theunderdog het volgende:
Het is al bewezen dat hij zijn immuunsysteem op een bepaald niveau onder controle heeft.
Dat is mijn gevoel hoorquote:
Zeker, er is alleen wel een verschil tussen een koude douche of in de buitenlucht met -5 of echt jezelf in ijs laten zakken.quote:Op zondag 21 december 2014 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is een techniek die je zelf ook kan doen op kleine schaal.
Als je het enorm koud hebt, ga je rillen, dat kan je zelf onder controle houden door ademhalingstechniek. Als je gespannen bent of niet kan slapen kan je ook jezelf rustig slaperig krijgen door ademh. techieken en bewust iets verlangen van je lijf.
In feite doet hij hetzelfde.
Oh gek, dat gevoel had ik totaal niet.quote:Op zondag 21 december 2014 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel hoor
Door wat hij vertelde over geboorte, jeugd en zijn emoties toen hij in bed lag.
Daar lag geen zelfverzekerde Iceman, maar een klein jongetje
Ik heb alleen 'de ochtend' gezien, maar vond het wel heel mooi te zien hoe ze afscheid namen. Kostte 'r zichtbaar moeite. Aan de hand van dat moment wil ik de aflevering eigenlijk wel helemaal zien. Is het heel... depri?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef golfer het volgende:
Vandaag een erg interessante en beschadigde vrouw gezien: Myrthe van der Meer.
Was een prima aflevering.![]()
Volgende week Fransje Bauer!
Nee. Ze weet precies wat er met haar aan de hand is (manisch depressief met een vleugje asperger)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Stofje het volgende:
Ik heb alleen 'de ochtend' gezien, maar vond het wel heel mooi te zien hoe ze afscheid namen. Kostte 'r zichtbaar moeite. Aan de hand van dat moment wil ik de aflevering eigenlijk wel helemaal zien. Is het heel... depri?
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef k_man het volgende:
Ik vond 'm mooi. De interessantste van dit seizoen tot nu.
Idem.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef k_man het volgende:
Ik vond 'm mooi. De interessantste van dit seizoen tot nu.
Daar ben ik het mee eens. Wel een interessante aflevering, had ik ook verwacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:13 schreef Modus het volgende:
Leuk om te zien maar ze vertelde eik niet zo heel veel meer dan in de interviews vlak na het uitkomen van PAAZ.
Wat ben jij een zielige puber.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:55 schreef PendingApproval het volgende:
Best een lekker wijf ik zou d'r doen dan help ik haar gelijk even van die op hol geslagen geest af.
Dit schrijft ze er zelf over:quote:Op zondag 4 januari 2015 23:55 schreef PendingApproval het volgende:
Best een lekker wijf ik zou d'r doen dan help ik haar gelijk even van die op hol geslagen geest af. Eigenlijk best wel een zeikerd, volledig met zichzelf gepreoccupeerd, haar probleem lijkt wel een soort levenswerk wat haar kindje is.
Hier meer.quote:"Kan Myrthe van der Meer nou echt alleen maar over depressies en psychiatrie praten?"
Neen. Van de 24 uur hebben we er 19 pratend doorgebracht en daarvan hadden we het er 4 a 5 uur over psychiatrie. Uiteindelijk heeft de redactie besloten om juist die uren samen te vatten tot 45 minuten 24 Uur Met, en ik vind nog steeds dat ze dat erg mooi hebben gedaan, ook al ben ik natuurlijk meer dan dat psychische verhaal alleen.
Tsja eigenlijk is het gewoon een vervelende aandachtshoer net als de heer Gario.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:20 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Dit schrijft ze er zelf over:
[..]
Hier meer.
Je hebt er voor doorgeleerd en kan je oordeel vellen n.a.v. een TV-uitzending?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:59 schreef PendingApproval het volgende:
En veel van die zogenaamd depressieve types hebben genoeg aan een flinke schop onder hun kont. Allemaal luxeproblemen die nergens over gaan maar zolang zo door die maffe hulpverleners serieus worden genomen veranderd er natuurlijk nooit iets en blijven ze gelukkig in hun ongeluk.
Dat niet maar qua psychologisch inzicht heb ik het wel bizar vaak bij het juiste eind. En ik heb het niet zo op mensen die 'hebben doorgeleerd' die boekenwijsheid zegt meestal niet zoveel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt er voor doorgeleerd en kan je oordeel vellen n.a.v. een TV-uitzending?
Knap hoor.
Dus de psychiaters die haar onderzocht hebben en de diagnose manisch-depressief met een vorm van asperger hebben vastgesteld zijn maar prutsers en hebben het verkeerd gediagnostiseerd?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef PendingApproval het volgende:
Dat niet maar qua psychologisch inzicht heb ik het wel bizar vaak bij het juiste eind. En ik heb het niet zo op mensen die 'hebben doorgeleerd' die boekenwijsheid zegt meestal niet zoveel.
Dan moet je minstens 90 jaar oud zijn, knulquote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef PendingApproval het volgende:
Oh en ik denk dat ik je vader had kunnen zijn dus dan ben ik geen puber, mister oneliner.
Qua zelfinzicht valt er echter nog wel het e.e.a. te verbeteren...quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef PendingApproval het volgende:
Dat niet maar qua psychologisch inzicht heb ik het wel bizar vaak bij het juiste eind.
Ja jochie, al die boekenwijsheid is simpelweg interessantdoenerij. De echte kennis heeft de televisiekijker die jouw vader had kunnen wezen. En die en passant ook nog de Zwarte Pietendiscussie erbij betrekt. En terecht! Aanstellerij allemaal. Dat ze gewoon gaan werken voor hun geld, die depressiefjes.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef golfer het volgende:
Dus de psychiaters die haar onderzocht hebben en de diagnose manisch-depressief met een vorm van asperger hebben vastgesteld zijn maar prutsers en hebben het verkeerd gediagnostiseerd?
Wat al flink helpt is niet dagelijks naar het Nederlandse journaal kijken maar naar België die hebben minder last van wanen van de dag en negatieve stemmingmakerij.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:43 schreef TheGOAT het volgende:
En toch zal depressie volksziekte nummer 1 worden/zijn, dan is de vraag natuurlijk; hoe moeten we hier dan wel mee omgaan? Benieuwd wat jullie vinden
Oh, dus het is allemaal verzonnen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef PendingApproval het volgende:
De meeste ellende speelt zich alleen maar af in de media.
"Weet je wat me de laatste jaren opvalt? Dat supermarkten steeds vaker huismerken aanbieden. En ik wil gewoon een speciale soort aardbeienjam. Ik zit soms echt een uur te zoeken naar mijn merk aardbeienjam, die dan ergens onderin blijkt te liggen. Ja, ik proef dat. Ik proef gewoon het verschil, ik wil echt persé mijn aardbeienjam. Ik maak me daar zorgen om, de supermarkten worden steeds machtiger.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef FoXje het volgende:
Frans Bauer is echt een leeghoofd. Maar wel aardig
Dat idee had ik vooraf al, dus ik heb niet eens gekeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef golfer het volgende:
Ik vond Frans Bauer verschrikkelijk nikszeggende cliché's uit braken en verder was ie oersaai.
Toen schakelde ik nét inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef golfer het volgende:
Met als dieptepunt de monoloog van Bauer over huismerken.
Dit. Ik heb het halverwege afgezet. Wat een bagger TV. Ik mis Wilfried echt enorm!!! Die zou zelfs uit een eencellig organisme als Bauer nog wel wat dialoog getrokken hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef golfer het volgende:
Ik vond Frans Bauer verschrikkelijk nikszeggende cliché's uit braken en verder was ie oersaai.
Je zag gewoon aan Theo dat ie zich ergerde en elke keer maar vragen zat te verzinnen om toch nog iets van een soort conversatie te krijgen.
Met als dieptepunt de monoloog va n Bauer over huismerken.
Wat een nitwit.
Aldus de door God gegeven intellectueel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:19 schreef golfer het volgende:
Je zag gewoon aan Theo dat ie zich ergerde en elke keer maar vragen zat te verzinnen om toch nog iets van een soort conversatie te krijgen.
Met als dieptepunt de monoloog van Bauer over huismerken.
Wat een nitwit.
De hoge torens weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het halverwege afgezet. Wat een bagger TV. Ik mis Wilfried echt enorm!!! Die zou zelfs uit een eencellig organisme als Bauer nog wel wat dialoog getrokken hebben.
Gewoon totaal niet waar. Er zijn zat uitzendingen geweest van De Jong die ook totaal kut waren. Zo'n meesterinterviewer is dat niet en ook hij had hier weinig verheffends van gemaakt. De Jong heeft een andere stijl, maar ik vind dat Theo Maassen het echt uitstekend doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het halverwege afgezet. Wat een bagger TV. Ik mis Wilfried echt enorm!!! Die zou zelfs uit een eencellig organisme als Bauer nog wel wat dialoog getrokken hebben.
Same here. Ga mn tijd niet verspillen aan dit soort nietszeggende lui.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat idee had ik vooraf al, dus ik heb niet eens gekeken.
Aldus de simpele boerenkinkel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ga de herhaling kijken en zeker weten dat ik ga genieten van de oprechte openheid van Frans Bauer.
Dit soort zinnen brengen de persoon zelf altijd in discrediet. Als je je leeftijd moet aanhalen om te stellen dat je mening daarom hout snijdt, ben je al niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:42 schreef PendingApproval het volgende:
Oh en ik denk dat ik je vader had kunnen zijn dus dan ben ik geen puber, mister oneliner.
Wat er niet in zit kan je er ook niet uithalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pure poëziequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Weet je wat me de laatste jaren opvalt? Dat supermarkten steeds vaker huismerken aanbieden. En ik wil gewoon een speciale soort aardbeienjam. Ik zit soms echt een uur te zoeken naar mijn merk aardbeienjam, die dan ergens onderin blijkt te liggen. Ja, ik proef dat. Ik proef gewoon het verschil, ik wil echt persé mijn aardbeienjam. Ik maak me daar zorgen om, de supermarkten worden steeds machtiger.
(denkt even na)
"Geldt trouwens ook voor chocopasta".
(kijkt bedenkelijk)
Jaja, dit zijn de echte struggles van een volkszangert.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Weet je wat me de laatste jaren opvalt? Dat supermarkten steeds vaker huismerken aanbieden. En ik wil gewoon een speciale soort aardbeienjam. Ik zit soms echt een uur te zoeken naar mijn merk aardbeienjam, die dan ergens onderin blijkt te liggen. Ja, ik proef dat. Ik proef gewoon het verschil, ik wil echt persé mijn aardbeienjam. Ik maak me daar zorgen om, de supermarkten worden steeds machtiger.
(denkt even na)
"Geldt trouwens ook voor chocopasta".
(kijkt bedenkelijk)
Wat is dit nu weer Wauke?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb je even voor mij?
Waar is mijn jam, ik kan er niet bij..
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik maak me daar zorgen om, de supermarkten worden steeds machtiger.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de door God gegeven intellectueel.
Ik ga de herhaling kijken en zeker weten dat ik ga genieten van de oprechte openheid van Frans Bauer.
Kunnen jullie niet een keer 24 uur bij elkaar met een camera erop?quote:
Diepzinnige tekst.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nieuw liedje van Frans Bauer.
Ik zekerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie niet een keer 24 uur bij elkaar met een camera erop?
Ik ga kijken.
Ik hou het nog geen 5 minuten met die boerenlul uit, dus nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:49 schreef Specularium het volgende:
Kunnen jullie niet een keer 24 uur bij elkaar met een camera erop?
Ik ga kijken.
Ik ben enorm bevooroordeeld hoor. Ik heb een superschijthekel aan Maassen. Dat telt ernstig mee in mijn oordeel, dus doet Wilfried het bij voorbaat al beter voor mijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon totaal niet waar. Er zijn zat uitzendingen geweest van De Jong die ook totaal kut waren. Zo'n meesterinterviewer is dat niet en ook hij had hier weinig verheffends van gemaakt. De Jong heeft een andere stijl, maar ik vind dat Theo Maassen het echt uitstekend doet.
Ik wil mijn jam, mijn confiturequote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb je even voor mij?
Waar is mijn jam, ik kan er niet bij..
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:15 schreef luxerobots het volgende:
Wat een saaie knakker die Frans Bauer. Maar juist door zijn leegheid nog wel interessant. Fransje is zijn fans dankbaar. Mij lijkt het niets om een bus vol fans voor de deur te hebben.
Ik ben geen fan van Theo Maassen. Theo is meer van het gezellig bier drinken, een grapje maken, fysieke krachtmetingen en wat anekdotes. Wat dat betreft vind ik Wilfried de Jong een betere interviewer.
Maar juist omdat er weinig gebeurde vielen er nu andere dingen op. Normaal worden de stukken van Theo eruit geknipt en gaat het om de gast, nu bleven die stukken overeind. Theo had het over vrouwen/seks en zijn somberheid.
Misschien had Koblenko gelijk, dat Theo van het effectbejag is. Na de eerste dag was er natuurlijk niets boeiends uitgekomen. Dus wekte Theo, Frans met zijn eigen muziek.
Ik vind het huismerk trouwens prima, vaak prima kwaliteit voor een lagere prijs.
Supermarkten schijnen aan huismerkspul meer te verdienen. Daarom staat het altijd zo prominent in de schappen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Franske heeft in deze natuurlijk wel gewoon gelijk. Supermarkten die A-merken vervangen door hun eigen huismerk. Soms prima maar vaak toch liever het A-merk.
Je bent anders een paar jaar bevriend met me geweest, voordat je me ging afvallen op FOK!. Zuurpruim. Heb je met zachte woonden van repliek gediend. Je bleef schelden. Net zoals nu. Typeert je.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het nog geen 5 minuten met die boerenlul uit, dus nee.
Zachte woonden (...) stinken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef tong80 het volgende:
Heb je met zachte woonden van repliek gediend.
Dat is echt een groot probleem hoor, geen grap.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Daar verbleekt echt al het wereldleed bij.
Nou, laten ze daar eens een stille tocht voor organiseren.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat is echt een groot probleem hoor, geen grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |