okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, ik vraag het aan hem
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht van VBL meer kwaliteit dan van GC. Dit is om L_L te motiveren voortaan beter z'n best te doen.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht van VBL meer kwaliteit dan van GC. Dit is om L_L te motiveren voortaan beter z'n best te doen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie clip dat wel.quote:
Gedragen naar zijn leeftijd is lastig voor hem, snap het wel, west-fries.quote:
Dat kreeg ik al door jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
Tjacka is gewoon weer vervelend aan het doen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gedragen naar zijn leeftijd is lastig voor hem, snap het wel, west-fries.
Als je in mijn ogen kijkt zegt dat genoegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maaar nu blijf ik je trouw
IK HOEF JE NIET TE ZEGGEN
DAT IK VAN JE HOU
even songtekst bij pakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je in mijn ogen kijkt zegt dat genoeg
MOET IK JE DAN STEEDS ZEGGENquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je in mijn ogen kijkt zegt dat genoeg
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
MOET IK JE DAN STEEDS ZEGGEN
SCHAT IK HOU VAN JOU
IK GAF JE ALLES WAAR JE MAAR OM VROEG
ik weet het somsquote:
het gedrag van ajax passe partouts kopen voor doorverkoop? xd xdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Leuk, je oude UI Tjacka, nu je oude gedrag.
hou je bekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Leuk, je oude UI Tjacka, nu je oude gedrag.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het gedrag van ajax passe partouts kopen voor doorverkoop? xd xd
Hou jij je bek, straks staan we op 414 en krijg je klappen van mij terwijl de rest over je heen pist.quote:
ik dacht dat ze alleen in de kuip met elkaar op de vuist gingenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou jij je bek, straks staan we op 414 en krijg je klappen van mij terwijl de rest over je heen pist.
spannendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou jij je bek, straks staan we op 414 en krijg je klappen van mij terwijl de rest over je heen pist.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |