tjackaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kunnen niet weglopen.
[..]
Toen Tjacka al je posts ging verwijderen.
Laten we het anders stellen, LR mag de tt bepalen is eerlijk volgens jou? L_L die zijn hart geeft voor VBL ga je harder aanpakken en dan die GCer (quote:
Ik verwacht van VBL meer kwaliteit dan van GC. Dit is om L_L te motiveren voortaan beter z'n best te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen, LR mag de tt bepalen is eerlijk volgens jou? L_L die zijn hart geeft voor VBL ga je harder aanpakken en dan die GCer () lonen is eerlijk?
okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, ik vraag het aan hem
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht van VBL meer kwaliteit dan van GC. Dit is om L_L te motiveren voortaan beter z'n best te doen.
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht van VBL meer kwaliteit dan van GC. Dit is om L_L te motiveren voortaan beter z'n best te doen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooie clip dat wel.quote:
Gedragen naar zijn leeftijd is lastig voor hem, snap het wel, west-fries.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |